Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel kanskje fordi han har vært rundt en stund at noen kritiserer han. For meg er han fortsatt blant verdens største talenter. Kan jo minne om at i en alder av 21 år har han flere mål enn disse hadde på samme alder:

Cantona

Hughes

Charlton

Giggs

Best

Scholes

Law

Ronaldo

Van Nistelrooy

Solskjær

Cole

Fortsatt muligheter...

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ikke til stede på trening dagen før Astana hjemme: Pogba, Shaw, Martial og James. Bare å håpe James ikke har blitt skadet...

Pogba og Shaw ble observert på Carrington hvor de drev individuell trening. Lingard er frisk igjen og Dalot er tilbake som Ibrahimovic meldte over her i går. Forhåpentligvis kan Wan-Bissaka hviles.

Ingen krise, vi bør kunne slå Astana uansett og hvis noen av de blir klare mot West Ham i helga er det ok å stå over. 

Charlie Wellens ble forresten også observert på treninga. Han er bare 16 år, og omtales som et enormt midtbanetalent.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Om alle skadene (Wan-Bissaka, Lingard, Pogba, Martial, Shaw, Dalot, Bailly, Fosu-Mensah):

Liverpool hadde også mange småskader når Klopp satte dem under meget hardt treningskjør, men det gikk seg til etterhvert.

EDIT: Flotte nyheter, De Gea har skrevet under på ny kontrakt! Avtale frem til 2023, med mulighet for å forlenge et år til.

Wow, en av årets viktigste signeringer for United. Forhåpentligvis for klubben kan De Gea nå være fullt fokusert på fotballen og sin rolle i klubbe.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hvilket lag ønsker dere mot Astana? Greit å ha i bakhodet at det kommer en antatt enkel kamp mot Rochdale neste uke.

Romero

Dalot - Jones - Tuanzebe - Rojo

Fred - Matic

Lingard - Mata - Chong

Greenwood

Ønsker å få hvilt sentrale spillere i denne kampen.Tenker spesielt på Wan Bissaka, Young, McTominay, James og Rashford. Young har vært bra de siste kampene, men viktig å passe på belastningen. Er 34 år, og var helt krise mot slutten av forrige sesong.

Ønsker å gi både Matic og Fred minutter. Om minst en av de begynner å prestere på et godt nivå, så kan Pogba overta tierrollen fra Lingard/Mata.

Om Rojo starter på backen, så vil også Chong få mer frihet fremover. Kjekt å få minutter på Dalot, som også er et alternativ på høyrekanten etter hvert, hvor vi har dårlig dekning.

Lingard har vært syk, men regner med at han er tibake.

Skriver mye av det samme som jeg har skrevet i den nye facebook-gruppa til united.no, men det får våge seg. Spennende å se hvordan den utvikler seg.

Vi får sikkert en pekepinn i pressekonferansen kl 1430. Og ja, jeg har litt lite å gjøre på nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, takknemlig for at jeg har en jobb som gjør at jeg har tid og frihet til å diskutere her på dagtid :p Er enig i tankegangen din rundt laget, Ibrahimovic. Jeg håper også at Rojo, Jones, Fred, Dalot og minst én av akademigutta starter. Muligens Pereira og?

Tuanzebe kan forresten også spille midtbane, det var der han kom inn mot Leicester og der han spilte i sine yngre dager. Kan være en interessant tanke det. Kan forøvrig også spille høyreback, gjorde det litt for Villa. 

Liverpool hadde også mange småskader når Klopp satte dem under meget hardt treningskjør, men det gikk seg til etterhvert.

Wow, en av årets viktigste signeringer for United. Forhåpentligvis for klubben kan De Gea nå være fullt fokusert på fotballen og sin rolle i klubbe.

Jada, dette så vi resultatet av i vinter rundt da bortekampen mot PSG ble spilt. Da var det nesten et helt lag ute med skader som resultat av ny spillestil og hardkjør, som ble ytterligere forverret av tøft kampprogram. Det kan være at det kommer litt av ny, aggressiv spillestil nå i høst også, men skadene nå er av det mer varierte slaget. Såvidt jeg vet er det bare Shaw som er ute med strekkskade. 

United har slitt voldsomt med skader helt siden Van Gaal-tida. Noen av spillerne i troppen har alltid vært mye skadet, som Jones, Smalling, Rojo, Bailly og Shaw. Heldigvis har de nye gutta Maguire, Wan-Bissaka og James ganske bra skadehistorikk så langt.

Lenke til kommentar

Hehe, takknemlig for at jeg har en jobb som gjør at jeg har tid og frihet til å diskutere her på dagtid :p Er enig i tankegangen din rundt laget, Ibrahimovic. Jeg håper også at Rojo, Jones, Fred, Dalot og minst én av akademigutta starter. Muligens Pereira og?

Studerer trafikklærer, så er ofte ganske rolig på dagtid mellom praksis osv:) Tipper Pereira spiller i kveld, om Ole tenker at Mata skal spille mot West Ham. Håper ikke at Lingard går rett inn på laget mot i helgen.

Tuanzebe kan forresten også spille midtbane, det var der han kom inn mot Leicester og der han spilte i sine yngre dager. Kan være en interessant tanke det. Kan forøvrig også spille høyreback, gjorde det litt for Villa. 

[..]

Tuanzebe ble faktisk spurt om dette på pressekonferansen i går. Han sa at han helt klart ser på seg som en midtstopper. Men at han som mot Leicester, gjerne kommer inn [fra benken] for å gjøre en jobb på midtbanen [mot slutten av kamper] om dette trengs. Virkelig positivt at 21-åringen er tredjevalg på midtstopperplass, så kommer nok til å få mye spilletid, både fra benk, i cuper og ved skader. Har virkelig troen på han.

Vil se Dalot prøvd som høyrekant, har større tro på han der.

Han hadde noen greie kamper der i vår. Hovedgrunnen til at vi kan komme til å se han der, er nok mangel i et skikkelig alternativ. Vi har manglet en skikkelig høyrekant ganske lenge, og det er nok det neste som skal kjøpes sammen med en defensiv og en offensiv midtbanespiller. På sikt, så ser jeg for meg at han skal være andrevalg som høyreback, i tillegg til å være et alternativ som høyrekant.

Lenke til kommentar

Jeg vil se Gomes mot Astana. Om vi ikke bruker ham mot Astana eller Rochdale, og han er spilleklar, mener jeg Solskjær har et forklaringsproblem.

Gomes er nok den i firkløveret Greenwood, Chong, Garner og Gomes med minst fysikk. Er lav, 160cm og veier 52kg. Kan godt hende at han trenger ekstra tid av den grunn, selv om han kanskje er den beste teknisk.

Solskjær har ingen forklaringsproblem uansett, i alle fall ikke slik jeg ser det

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...