Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en evneveik Saha kan vi ikke veksle konstant krigende Tevez og Rooney. Dermed øker sjansen for skader hele tiden. Vi må ha en ny spiss. Mistet tre spisser i sommer, en kom inn. Vi må ha minimum 4. Når Saha spiller skjer det ingenting fremover når han er involvert, han er blitt helt feil spisstype i dagens system. Skal han komme seg må han spilles annerledes.

Evra aldri skadet? Siden når? G.Neville var heller nesten aldri skadet før han fikk den siste btw.

Hvis du ikke ser forskjellen på 4 spillere på en plass (høyreback) og 3 spillere på 2 plasser så vet ikke jeg. Blir Rooney og Tevez skadet over lengre tid er vi fucked for å si det mildt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Gary var sjelden skadet han. Men han er det nå, og vi vet ikke om han noengang kommer tilbake. Ihvertfall ikke om han blir like god.

Det er ikke antallet spillere jeg reagerer på. det er kvaliteten på førstevalget. Jeg er en stor fan av O'Shea, men fast første valg på høyreback er jeg ikke helt fornøyd med.

Blir du sint så slutter vi diskusjonen nå. Jeg vil ikke krangle på en dag som denne. :)

Lenke til kommentar
Gary var sjelden skadet han. Men han er det nå, og vi vet ikke om han noengang kommer tilbake. Ihvertfall ikke om han blir like god.

Det er ikke antallet spillere jeg reagerer på. det er kvaliteten på førstevalget. Jeg er en stor fan av O'Shea, men fast første valg på høyreback er jeg ikke helt fornøyd med.

Blir du sint så slutter vi diskusjonen nå. Jeg vil ikke krangle på en dag som denne. :)

Brown er å for dårlig som back, siden han offensivt sliter. O'shea er litt dårligere defensivt, men bedre offensivt. For Berbatov spiser jeg gjerne gråstein.

Sint?

Lenke til kommentar

Jo, United.no sier han trener og er snart tilbake. Det som skremmer meg er at de har jo sagt det lenge nå. Det er helt klart tragisk. Kanksje min favouritt spiller, selv om jeg har vokst fra idoliseringen av spillere. Gary er en ekte rød.

Han har vel spilt en reserve kamp og så ble det veldig stille.

Brown er trygg defangsivt. Mangler det offangsive men han står ikke tilbake for noen defangsivt.

Jeg har også lyst på Berbatov men ikke nok til at jeg ofrer Brown, Saha og/eller Carrick. Da kan vi heller legge penger på bordet.

Vi har jo et rekordoverskudd i 2007 og det sier ikke lite. Men så spørs det hva den jævla smurfen vil ha til å dekke fantasilånet sitt.

http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...rekordoverskudd

75 mill pund i overskudd. Det er sinnsyke tall.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gary Neville? Heller selge Brown nå enn å vente til sommeren når han går gratis. O'shea kom inn mot Everton og dominerte stort der. Så vi har da Pique, Simpson, Neville og O'shea som kan spille der. Ser ikke problemet, er heller stopper backup jeg setter spørsmålstegn ved.

Hvorfor selge Brown nå i januar og få maks £3 mill for han? Er det ikke like så greit å beholde han i 6 måneder til? Håper heller at Brown skriver under ny kontrakt. Overrasker meg VELDIG om United er dum nok til å selge Brown i januar. Og hva mener du med at O'Shea kom inn på høyreback mot Everton og DOMINERTE? :roll: O'Shea kom inn og gjorde det dårligere enn Simpson, i alle fall nesten.

Og alt for mange undervurderer Louis Saha. "Skjer ingenting når han er involvert fremover." Latterlig å si noe sånt..

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Jo, United.no sier han trener og er snart tilbake. Det som skremmer meg er at de har jo sagt det lenge nå. Det er helt klart tragisk. Kanksje min favouritt spiller, selv om jeg har vokst fra idoliseringen av spillere. Gary er en ekte rød.

Han har vel spilt en reserve kamp og så ble det veldig stille.

Det var i reservekampen han ble skadet.

Lenke til kommentar
Gary Neville? Heller selge Brown nå enn å vente til sommeren når han går gratis. O'shea kom inn mot Everton og dominerte stort der. Så vi har da Pique, Simpson, Neville og O'shea som kan spille der. Ser ikke problemet, er heller stopper backup jeg setter spørsmålstegn ved.

Hvorfor selge Brown nå i januar og få maks £3 mill for han? Er det ikke like så greit å beholde han i 6 måneder til? Håper heller at Brown skriver under ny kontrakt. Overrasker meg VELDIG om United er dum nok til å selge Brown i januar. Og hva mener du med at O'Shea kom inn på høyreback mot Everton og DOMINERTE? :roll: O'Shea kom inn og gjorde det dårligere enn Simpson, i alle fall nesten.

Og alt for mange undervurderer Louis Saha. "Skjer ingenting når han er involvert fremover." Latterlig å si noe sånt..

Er enig i at mange undervuderer Saha, men synest han ikke har ballberøringene som han hadde. Noe han selvfølgelig kan få igjen. Er også enig i at å selge Brown nå er litt merkelig siden han går så billig.

O'Shea kom inn og gjorde det greit, men Everton angrep jo ikke mot slutten av kampen.......

Lenke til kommentar

Problemet til United er at vi ikke har noen raske spisser som duger i FAPL, vi har tre muskelbunter, men ingen Agbonlahor eller Helstad for den saks skyld....Og det er det United trenger for å nå sitt klimaks i angrep ;)

Jeg synes vi har gitt Saha nok av tid å vise seg frem...han kom i 2004 husker jeg ikke feil, og har enda ikke imponert.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Syns kritikken mot Saha i det hele tatt er unødvendig. La han komme seg i form, han kommer til å vise hvilken klassespiss han er.

Ja. Når en har vært så mye skadet som Saha er det ikke enkelt å komme tilbake i form med en gang. Touchen sitter ikke som den skal osv. Men nå har han vært skadefri en liten stund og fantastisk er det. Kanskje om en måned så storspiller han hver gang han får sjansen. Det er så latterlig å forvente at han skal få alt til med en gang han er skadefri.

Lenke til kommentar
Problemet til United er at vi ikke har noen raske spisser som duger i FAPL, vi har tre muskelbunter, men ingen Agbonlahor eller Helstad for den saks skyld....Og det er det United trenger for å nå sitt klimaks i angrep ;)

Jeg synes vi har gitt Saha nok av tid å vise seg frem...han kom i 2004 husker jeg ikke feil, og har enda ikke imponert.

Verken Saha eller Rooney er treig. Nokså raske vil jeg påstå. Saha har tydeligvis ikke imponert deg, men han har imponert meg.

Lenke til kommentar

Saha var jo genial første halvåret. Var det ikke 9 mål I PL han scåra andre halvdel den sesongen. Inkludert et herlig mål borte mot Arsenal.

Så kom skadene

Går jo også ann å kjøre Anderson i spiss plass, det var jo der han spilte i FC Porto

Gjorde han? Er enig at Anderson kan dyttes litt lengre frem, men jeg synest ikke han er noen typisk spiss. Mere en ballvinner og en fordeler.

Scåra han noe mål da?

Lenke til kommentar

Og du begynte å se United-kamper i går eller?

Alt jeg sier, er at han er i den klassen som Smith var i når han spilte for United, altså en gud for laget som han spilte for før han kom til Unitd, men greier ikke å overbevise..........Det er ihvertfall min mening, og det er jeg sikker på at andre mener også. Selv om Saha sikkert er bedre enn mange andre, holder han ikke topp klasse i United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...