Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en liten mistanke om at Carrick kanskje forlater oss i en byttehandel med Berbatov hvis Brown skulle finne på å bli.

Tja, om Spurs vil ha han tilbake? Vet ikke om vi noen gang kommer til å få se Berbatov i United-drakt. Og jeg tror vi trenger Carrick i dagens United-stall. Han har ikke levert varene denne sesongen, men han og Scholes spilte praktfullt sammen på midtbanen i fjor. Og hvem vet hvor lenge Scholes kan fortsette, for alt vi vet kommer han kanskje ikke tilbake i gammel form. Han drar på årene og det er ikke sikkert han presterer like bra neste sesong. Og da står vi igjen med Anderson, Hargreaves og Carrick. Og da trenger vi en kreativ Carrick. Vi har jo Fletcher og O'Shea i bakhånd, men Carrick er mye bedre enn disse to.

I tillegg var Carrick ganske så dyr. Nekter å tro at han selges etter bare to sesonger. Men han bør komme i form igjen.

Lenke til kommentar
Hadde vert ille om Carrick drar da.

Hvorfor? Anderson, Scholes og Hargreaves står foran i køa. I tillegg mener jeg at han mangler noe teknisk for å virkelig markere seg i CL. Å på Midtbanen har vi utallige alternativer som backup, på spiss og back har vi nesten ingen. Dette var da bare en tanke jeg kastet ut i lufta, ingen fakta.

Silvestre drar ingen steder før til sommeren.

Lenke til kommentar
Tipper rundt 15-20mill pund. Bytter vi vekk Brown og Saha slipper vi nok unna med rundt 8. Bytter vi vekk Carrick kan det ikke bli mange millionene. Å Tottenham har et skrikende behov for sentralmidtbane.

De har en mer bruk for et forsvar for de lekker jo som en sil til tider, så jeg tror faktisk Brown ville vært et godt "mellomlegg". Men Berbatov begynner jo å bli "gammel", hadde vært fint å fått inn nok en spiller rundt alderen til til de andre gutta og da er jo Huntelaar midt i blinken.

Lenke til kommentar
Tipper rundt 15-20mill pund. Bytter vi vekk Brown og Saha slipper vi nok unna med rundt 8. Bytter vi vekk Carrick kan det ikke bli mange millionene. Å Tottenham har et skrikende behov for sentralmidtbane.

Da vil jeg heller ha Brown og Saha og ihvertfall Carrick. Bytter vi Brown så får vi problemer med høyreback. Bytter vi Saha så får vi ikke flere spisser. Carrick er britisk og for god.

Saken er om vi har pengene tror jeg. 15 mill hadde jeg kanskje godt med på. Huntelaar kan være interessant, men da blir det ikke CL på han.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Tror dere virkelig Spurs er villige til å bytte Saha og/eller Brown mot Berbatov? Selv med cash i mellom. Carrick kanskje, men de to andre, neppe.

Brown er bedre enn alle stopperene/forsvarerne til Tottenham med unntak av kanskje King. Eminent på alle områder med unntak av offensivt. Så ja han tror jeg ville vært et godt mellomlegg, Saha er et sjansespill.

Å når Berbatov vil bort så kan ikke Tottenham holde på han uansett.

Lenke til kommentar

Gary Neville? Heller selge Brown nå enn å vente til sommeren når han går gratis. O'shea kom inn mot Everton og dominerte stort der. Så vi har da Pique, Simpson, Neville og O'shea som kan spille der. Ser ikke problemet, er heller stopper backup jeg setter spørsmålstegn ved.

Lenke til kommentar
Leste på ryktebørsen at Berbatov vil vekk fra Spurs. Er det riktig synest vi at vi godt kan gjøre et forsøk. Hvor dyr blir han tro?

Limbeck som vet at ryktebørsen er like ustabil som ei dame med pms

Er agenten til Berbatov som har sagt at han vil vekk frå Spurs grunna sportslige ambisjoner. Så med mindre agenten er ein løgnhals så stemmer det at han vil vekk. Har forøvrig vært ein lang sak.

Tipper prislappen er rundt 15 mill pund.

Lenke til kommentar
Gary Neville? Heller selge Brown nå enn å vente til sommeren når han går gratis. O'shea kom inn mot Everton og dominerte stort der. Så vi har da Pique, Simpson, Neville og O'shea som kan spille der. Ser ikke problemet, er heller stopper backup jeg setter spørsmålstegn ved.

Pique har vel nesten bare spilt midtstopper. Simpson er et stort talent og er mulig. Gary har vel vert nesten tilbake siden Oktober. Førstevalget blir vel O'Shea eller Haargreaves, slik jeg ser det. Selger vi Brown så bør vi få inn en annen høyreback om ikke Gary blir 100% innen Januar. Noe ikke jeg tør å satse på.

Vi får ikke mye for Brown nå heller, og han kan være forskjellen på pokal og ikke pokal.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Pique har vel nesten bare spilt midtstopper. Simpson er et stort talent og er mulig. Gary har vel vert nesten tilbake siden Oktober. Førstevalget blir vel O'Shea eller Haargreaves, slik jeg ser det. Selger vi Brown så bør vi få inn en annen høyreback om ikke Gary blir 100% innen Januar. Noe ikke jeg tør å satse på.

O'shea som backup bak G.Neville. Deretter Hargreaves og Simpson. Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi skulle ha flere alternativ på en plass som Back. På venstre har vi bare Evra stort sett når Silvestre er ute, hvorfor ikke hyle over det?

En ny spiss er mye mer prekært om vi skal vinne CL og/eller PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...