Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Young er et godt kapteinsvalg! Vært i klubben siden Ferguson, alltid tilsynelatende vært gledesspreder og populær blant de andre spillerne. Figurert som kaptein i fravær av Carrick under Van Gaal og Mourinho tidligere. Tok over DJ-ansvaret fra Evra gjorde han og :p

Han kommer ikke til å spille noe særlig denne sesongen så lenge de andre holder seg skadefrie. Det blir nok De Gea som er kaptein på banen i de fleste kampene virker det som. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6-årskontrakt.

“I am delighted to have signed for this great club. I have thoroughly enjoyed my time at Leicester and would like to thank everyone at the club, and the fans, for their fantastic support over the past two seasons. However, when Manchester United come knocking on your door, it is an incredible opportunity.

”From my conversations with the manager, I am excited about the vision and plans he has for the team. It’s clear to see that Ole is building a team to win trophies. I am now looking forward to meeting my new team-mates and getting the season started.”

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Synes United har gjort hovedjobben i dette overgangsvinduet.

De har hentet høyreback og midtstopper, noe som var kritisk viktig. I tillegg har de signert ny avtale med De Gea.

Jeg sa vel før overgangsvinduet at United hadde behov for å øke bredden på topp og muligens hente en midtbanespiller. Så spekulerte jeg vel i om noen av spillerne burde erstattes av nye (Lukaku, Pogba).

De har økt bredden på topp med James.

Jeg mener hovedjobben som IKKE er gjort er å kvitte seg med Sanchez.

Og stallfyllet, en del spillere man bør kvitte seg med der også.

Antatt førstelag (4-3-3)

De Gea

Bissaka - Lindeløf - Maguire - Shaw

Matic - Pogba - Fred

Lingard - Rashford - Martial

Typisk innbytterbenk/rotasjon:

Romero

Jones

McTominay

Mata

Pereira

James

Lukaku

En bra lagoppstilling det, spørsmålstegnet er midtbanen, men der har jeg lagt til 3 stykk i rotasjonen, så det skal vel kunne løses å lage en god midtbane med de 6 spillerne. Eventuelt bør man selge 2 av dem og erstatte dem med en virkelig klassespiller på midtbanen.

Ellers er jo troppbredden i forsvaret meget stor, for stor. Noen bør selges, og noen kan brukes som reserver. Vanskelig for meg å vurdere hvem som bør beholdes som høyre og venstre back reserve og stopper reserve i tillegg til Jones.

Sannsynligvis selge Darmian, Smalling og Bailly. Få inn mest mulig penger og kvitte seg med (sannsynligvis) høyeste lønninger. Da sitter man igjen med Rojo og Jones som reserver, pluss mange talenter som reserve på høyre og venstre. Pluss Ashley Young.

Signering av Savic hadde kanskje vært det som skal til for å spisse laget ytterligere.

Lenke til kommentar

Litt tidlig, zebra. *Litt* tidlig :p

Joda, men har sett han i et par kamper for Crystal Palace også. Men det ser ut som er vanvittig kjøp, ganske (relativt) billig også. For United trengte de den posisjonen.

Jeg ser for meg at det vil bli årets kjøp. Tenk gutten er bare 21 år gammel i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Meget misfornøyd med dette vinduet, ingen erstatning til Herrera, Matic blir gamlere og verre, vi har en kreativ midtbanespiller, blir han skadet så er hele vår kreativitet vekke. Det trengtes en høyreving, Bruno fernandes og en defensiv midtbanespiller dette vinduet, ingen av de ser ut til å komme. Elendig styre og med mindre Solskjær får til et mirakel så er topp 4 maks det vi får ut av dette laget denne sesongen. Rashford og Martial må ha et jævlig bra år for oss, ellers blir det her skikkelig ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...