banansplitt™ Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Lol! Skjer med den videoen her a? Lingard og Pogba i en åpenbar konflikt 10 sekunder inn i videoen. Også DEN musikken da. Ler så jeg griner Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) Trenger da ikke være noen ting som helst, er nok bare banter. Lukaku gliser rett bak de. Musikken derimot, den må bort. Endret 8. juli 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 (endret) Pogba/Lingard urokråke? Høyst usannsynlig Endret 8. juli 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 At Pogba er urokråke vet vi jo, han har jo offentlig sagt han vil vekk. Lingard er bare en teit fyr som tror han fortsatt er 19 år, ikke noen urokråke Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 når er neste kamp i engelsk liga for | manu | dvs første kamp for sesongen får se noen kamper men ikke alle, noen pub`er har parabol Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 At Pogba er urokråke vet vi jo, han har jo offentlig sagt han vil vekk. Leste om det nå, skaper uro i troppen. Slipp han vekk da vel, bare selg han. Tror ikke det er en ideell type å bygge et lag som MU rundt. Må være noe mer stabilt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Pogba er uten tvil en spiller vi burde bygge laget rundt, jo - i mine øyne. Men han er avhengig av kvalitet rundt seg. Så ja, om vi ikke skaffer ham det, så burde vi selge ham i sommer. For han kommer bare til å spille seg sur igjennom sesongen. For i fjor var midtbanen et stor tomt hull som alle kunne spasere forbi, én spiller greier ikke å gjøre om på detteSå jeg skjønner at Pogba vil vekk. Jeg hadde ikke hatt lyst til å være igjen jeg heller, om jeg var en spiller av hans kaliber i denne troppen. Fyren har så enormt med potensial, og samtidig så har han kun én fotball-karriere å gjøre det på. Han vil til klubber som ønsker å vinne noe. Det skjønner jeg veldig godt, for der er ikke United i dag 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Pogba er uten tvil en spiller vi burde bygge laget rundt, jo - i mine øyne. Men han er avhengig av kvalitet rundt seg. Så ja, om vi ikke skaffer ham det, så burde vi selge ham i sommer. For han kommer bare til å spille seg sur igjennom sesongen. For i fjor var midtbanen et stor tomt hull som alle kunne spasere forbi, én spiller greier ikke å gjøre om på dette Absolutt, helt enig. Han er vår beste spiller på mange år. At Pogba vil bytte klubb er helt greit, og vil man bort så skal man få gå. Men jeg er på ingen måte happy med at han plutselig sier han vil gå i et intervju i Japan, langt inn i sommeren. At agenten hans bruser såpass med fjærene, rett før Pogba og laget skal reise på pre-season turneen. Taktikken er jo åpenbar, det er å tvinge klubben til å måtte selge. Hva med å heller være ærlig med fansen og gi klubben han har en fantastisk god kontrakt med litt bedre forutsetninger? Han kunne sagt dette i mai, og han kunne sagt det på en annen måte. Eller i det minste en mellomting. Eden Hazard-måten for eksempel. Sånn det er nå så blir det bare spekulasjoner og en voldsom utfordring med å finne en erstatter på kort tid. Han setter klubben i en veldig vanskelig situasjon. Endret 9. juli 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Skjønner hva du mener. Men som du siterte Herrera, så er ikke akkurat klubben vår direkte flinke til å kommunisere med spillerne. Så mulig Pogba er rett og slett «møkkalei» og derfor ikke greide å holde det inne lenger. Men ja, jeg er enig i det du sier. Men forstår frustrasjonen hans så inderlig godt Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Åpenbart at Pogba har ønsket seg bort lenge uten å bli hørt og måtte ta drastiske skritt. Håndteringen av Pogba, Herrea og Mata (og dermed også De Gea) kostet oss dessverre 4. plassen i år, det er det liten tvil om. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Pogba bare må ut. Vi skal bygge lag og kan ikke låne bort en verdifull plass i elleveren til en som uansett skal vekk. Selg til innkjøpspris. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Pogba er den eneste som gjør det realistisk å havne topp 4.. Behold han 1 år slik at man har 2 transfervinduer å erstatte han på. United er ikke linket til den eneste spiller som kan gå rett inn på midten. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 United vinner ikke på det å noen som ikke vil spille for klubben i stallen.. Får vi over 100m pund for han er det no-brainer å selge. Da mener jeg det er mer gunstig å hente spillere som er mer sultne og gir alt for klubben.. Solskjær gjør en stor tabbe om han vil beholde Pogba mener jeg. Eneste som må motivere Pogba å prestere er vel at det er EM neste år... Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Ferguson overtalte Ronaldo til å ta 1 år til, gikk bra det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Ferguson overtalte Ronaldo til å ta 1 år til, gikk bra det. Det er jo HELT forskjellige utgangspunkt man hadde sommeren 2008 og nå i 2019. I 2008 var vi verdens beste klubblag, og å beholde en spiller som Ronaldo ville mest sannsynligvis bety et nytt ligatrofe. Og det ble det jo, samt en CL-finale. Ronaldo hadde heller ikke noe imot å bli en sesong til. Nå i 2019 skal vi begynne fra scratch. En Pogba fra eller til har ikke noe å si. Dessuten vet vi nå etter 3 sesonger at han gidder jo ikke mer enn maks halvparten av kampene uansett, og nå blir det nok enda mindre. Nei, la heller en som er up and coming få den plassen der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Pogba er som kjent et menneske han også, og mennesker mener og føler forskjellige ting. Det er ikke sikkert at Pogba i et år til går like bra som det gjorde med Ronaldo. Det er ikke sikkert han vil være motivert og prestere godt nok hvis han ønsker å være et annet sted. Det vet bare Pogba selv og forhåpentligvis har Ole som kjenner Pogba godt en formening om saken. Han er vår soleklart beste spiller, men man må vurdere hva som er langsiktig sportslig best av å la han gå nå eller beholde han litt til. United er i gang med en gjenoppbygging og da bør ikke det starte med avgjørelser som kan slå tilbake om et år. Og alt dette forutsetter uansett at noen vil by på spilleren, som ikke har skjedd enda. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Ja Pogba har vært ustabil, men han er eldre nå og vi har sett hva som bor i han når han er fornøyd. Får han lovnad om RM neste år blir han kanskje fornøyd. Alternativet er å være kjent som han som forlot et synkende skip. Selv en ustabil Pogba er bedre enn resten av midtbanen. 2019/2020 vil være en skjebnesesong, United har ikke råd til å feile enda en gang. Det er bedre å beholde han 1 år for så å selge han på billigsalg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 At Pogba er urokråke vet vi jo, han har jo offentlig sagt han vil vekk. Lingard er bare en teit fyr som tror han fortsatt er 19 år, ikke noen urokråke Dette er enormt respektløst overfor 19-åringer overalt. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 United har ikke råd til å feile enda en gang. Jo, det er nettopp det vi må ta oss råd til. Glem topp 4! Ingen flere quick fixes nå,vi må bygge fra bunnen av, og det kommer til å ta tid! 4 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 (endret) Jo, det er nettopp det vi må ta oss råd til. Glem topp 4! Ingen flere quick fixes nå,vi må bygge fra bunnen av, og det kommer til å ta tid! Selv ikke City og Liverpool har komplette tropper. Det er høy kvalitet i alle ledd hos United. Trenger ikke snakke ned laget mer enn nødvendig. Om Pogba er der neste sesong sammen med Maguire og en vellykket signering på midtbanen skal dette laget klare topp 4 og igjen kjempe om de aller beste spillerne. Endret 9. juli 2019 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå