Whiteshit Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 No er no ikkje styret i Liverpool noke spesielt annleis egentlig. Dalglish er vel inne, men resten er jo pamper. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Endelig noe bra fra denne kanten Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Dessverre har denne karen et poeng.. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Og til dels sist sesong. Flest mål, flest assist. Altfor variabel, men det var omtrent hele resten av laget også. Pogba er en nærmest komplett sentral midtbanespiller, og da forventer mange urealistiske komplette prestasjoner hver eneste kamp. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Ny treårskontrakt med Mata ryktes det om. Hve tenker folk om det? Jeg tenker at det er greit med en med erfaring, men også at det er vanskelig å få inn nytt blod på høyeste nivå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Bekreftet i dag. Synes Andy Mitten sier det greit, enig med han her. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Ingenting i veien for det. Er vel ingen som ikke liker Mata. Men tror nok ikke han kommer til å spille så altfor mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7164811/Man-Utd-boss-Ole-Gunnar-Solskjaer-furious-Jesse-Lingard-crude-Snapchat-video.html Agurk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Agurk eller ikke, den snapen er jo reell og jeg syns det viser hvor lite interessert den gutten der er i fotball. Han er mer instagram/snapchat-stjerne enn en fotball-stjerne i mine øyne - og det fordi han er i United, og nå er det like greit at han får finne seg en annen klubb. Gutten blir ikke bedre enn det han er nå (på banen) og vi har ingen bruk for ham om vi skal øke nivået på stallen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Lingard har alt for lite fokuset på fotballen hvor sosiale medier tar over fokuset. Slike oppførseler bør ikke aksepteres. Hadde jeg vært Ole hadde jeg kvittet meg med fyren.. Jeg er bekymret på hva slags innflytelse han har på Rashford og de andre kommende ungutta framover. Trenger lett en ny HM selv om James er blitt hentet. Lingard kan fint være 3 eller 4 valg der.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Jepp, ut med ham. Den insta-stjerna der har irritert meg hele sesongen. Fyren trenger et stk "realitet" i trynet, for han er altfor "kul" i forhold til talentet. Flaut Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Sier ikke at dere tar feil, men tror dere ikke at det går an å gi 100% på fotballen og samtidig drive instagram/snapchat? Selv Ronaldo og Messi gjør også ting som ikke er relatert til fotballen. Det finnes tid til andre ting også. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Sier ikke at dere tar feil, men tror dere ikke at det går an å gi 100% på fotballen og samtidig drive instagram/snapchat? Jo. Så da burde han gjøre det. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Enig med CC. Kan vel være han prioriterer sosiale medier fremfor fotball, men føler det blir litt som påstandene mot Pogba og hans frisyrer. Synes Lingard virker som en gledensspreder. Tror det er bra å ha noen klovner som får opp humøret i motgang. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) Dette har jo vært sånn i en evighet nå. Han har jo mer energi utenfor banen enn på. Man taper i serien, så går han på insta dagen etter med tunga ut og leker kul. Jeg syns han rett og slett trenger å vokse opp. Ser sammenligningen her er Messi og Ronaldo, men de er ufattelige mye mer profesjonelle enn at de lar en kompis jokke på puta på hotellrommet mens man snapper med tunga ut og ler. Dere ser denne, håper jeg? Endret 21. juni 2019 av bshagen 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Folk er forskjellige, og de er av forskjellige generasjoner. Sier ikke at jeg er superfan eller synes det er morsomt (har aldri vært innom instaen hans faktisk), men at man kan fint klage på fotballen uten å dra inn bruk av sosiale medier med mindre det er så mye at det faktisk går utover jobben deres. Du sier Ronaldo er mye mer profesjonell, men hvor mye pes har ikke han fått for å fokusere på utseendet sitt? Hadde han ikke prestert som han gjorde så hadde det vært enda verre. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 (endret) Dette har jo vært sånn i en evighet nå. Han har jo mer energi utenfor banen enn på. Man taper i serien, så går han på insta dagen etter med tunga ut og leker kul. Jeg syns han rett og slett trenger å vokse opp. Ser sammenligningen her er Messi og Ronaldo, men de er ufattelige mye mer profesjonelle enn at de lar en kompis jokke på puta på hotellrommet mens man snapper med tunga ut og ler. Dere ser denne, håper jeg? Lar en kompis jokke på puta, lol. Messi og Ronaldo har begge blitt tatt og dømt for skattesvindel. Ronaldo har voldtekstanklager på seg. At Lingard LAR EM KONPIS JUKKE PÅ PUTE hadde gått veldig fint om han spilte litt bedre fotball. Og det er ingen grunn til å tro at han ikke prøver sitt beste. At det ikke er «godt nok» (for deg som sitter i Norge og føler at et lag du heier på i England og spillerene deres burde prestere litt bedre) er fair, men den filmen er ingenting. Endret 22. juni 2019 av kandinsky Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 (endret) Du misforstår helt. Dette handler om respekt ovenfor de retningslinjene klubben har, spillerne bærer med seg logoen til United alle steder de er, og dermed også varemerket "Manchester United" - de er alltid på jobb så lenge de under en kontrakt med klubben. Slik moderne fotball er i dag, så snakker vi egentlig om en underholdningsbransje som lever av sponsorer/reklame, TV-rettigheter og seertall etc, og jeg er sikker på at styret i United er fan av å holde kontroverser nede så lavt som mulig, SÆRLIG når det sportslige har vært forferdelig svakt, samtidig som man er i ferd med å miste de største profilene på laget - som sier åpent i media at de ønsker seg vekk. Dermed så er slike snapper som dette svært uheldige, og grunn god nok til gi spilleren disiplinære konsekvenser for deg som sitter i Norge og føler at et lag du heier på i England og spillerene deres burde prestere litt bedre Hvor sitter jeg og hvor sitter du? Hva har dette med noe å gjøre? Endret 22. juni 2019 av bshagen 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Det var du som igjen nevnte Messi og Ronaldo som ufattelig mer profesjonelle. Tror ikke voldtekt og/eller skattesvindel er i tråd med rettningslinjene eller varemerkene de og klubbene de spiller for representerer. Eneste grunnen til at J*LI**NG*ZZZ får kritikk er fordi han ikke spiller bra nok fotball. Og det er jo helt utrolig. Lenke til kommentar
fleksnes radio amatør Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 dream team koster litt penger , messi, ronaldo ,Zlatan, becham, old solskjer 1998 med flere en liste av norske personer i engelsk fotball 1990-2005, det er noe en ikke har så får en drikke lett øl på pub å se noen kamper syncronisert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå