Snikpellik Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Flott dikt ja. Har du et på lager også Jotun? https://www.reddit.com/r/reddevils/comments/bvvhfd/transfer_round_up_discussion_june_2nd_2019/ept6p2x/ https://www.reddit.com/r/reddevils/comments/bvvhfd/transfer_round_up_discussion_june_2nd_2019/eptc8od/ https://www.reddit.com/r/reddevils/comments/bvvhfd/transfer_round_up_discussion_june_2nd_2019/eptd78r/ Jeg bare videreformidler det jeg finner. Man får dra sine egne konklusjoner. Jeg begynner å helle mot at det kanskje kan skje? Han forrige Reddit-fyren du linka til viste seg å være bare vas, han fikk et emosjonelt utbrudd på Twitter og er nå suspendert der etter at han ble avslørt Merker at jeg er veldig skeptisk til dette også, og vil ikke få noe håp om De Ligt før jeg ser noen troverdige United- eller Ajax-journalister melde om hva som skjer. Samtidig står det nok mellom Barcelona eller United for han, virker det som. Kanskje City også, men det er ikke sikkert de er interessert. Jeg tror han selv er mest lysten på Barcelona, naturlig nok. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Han forrige Reddit-fyren du linka til viste seg å være bare vas, han fikk et emosjonelt utbrudd på Twitter og er nå suspendert der etter at han ble avslørt Mente du https://twitter.com/u_xisimon ? Han er ikke suspendert på twitter, han valgte å slutte på reddit fordi folk hele tiden maste og "gjorde narr" av ham. Om det han har skrevet er sant eller ikke vet ingen, men han har vel strengt tatt ikke sagt noe spesielt kontroversielt? Og hva gjelder disse nye lenkene må man bare ta det som er med en klype salt. Jeg vet ikke hvor legitime disse kildene er, men det ville ikke vært første gangen at United klarte å hente "stjerner" selv uten CL. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 Han er tilbake igjen, ja! Ser at "utbruddene" er slettet derfra nå. Kontoen ble suspendert etter det. Nei, det han har kommet med har stort sett vært gjentagelser av det medier har meldt rett før han. Virker lite troverdig når han tok seg nær av absolutt alle kommentarene han fikk, tenker jeg. Uansett er det ikke så mye grunn til å tro på disse før de kommer med noe før andre som viser seg å bli korrekt. Inntil da er journalistene som vi vet har kilder innad i klubbene mer interessante å følge med på Jeg tror også United fint kan hente store spillere selv uten CL, sånn vi har gjort tidligere. Så lenge de tror på prosjektet, på Solskjær og vi beholder spillere som Pogba og De Gea er det gode muligheter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2019 Del Skrevet 3. juni 2019 (endret) Langt intervju med LvG og hva han tenker om United. Veldig interessant: https://www.united.no/nyhetsarkiv/united-har-ikke-organisasjonen-som-skal-til-for-a-fa-de-beste-spillerne/ Hele her, hos Guardian: https://www.theguardian.com/football/2019/jun/03/louis-van-gaal-manchester-united--interview-buy-players-rooney-tactics-solskjaer?CMP=share_btn_tw Slenger på mer halvdepressive tall også, for å krydre posten litt. Antall spillere som fortsatt er i klubben siden 2015: United - 21 Arsenal - 12 Chelsea - 19 City - 12 Liverpool - 15 Endret 3. juni 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Daniel James bekreftet av klubben på Facebook. Hvilken rolle er han tiltenkt? En for fremtiden, eller skal han kjempe om å få starte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Gratulerer med nykjøp =) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Daniel James bekreftet av klubben på Facebook. Hvilken rolle er han tiltenkt? En for fremtiden, eller skal han kjempe om å få starte? Det er snakk om at "hvis han gidder" og viser snev av interesse i fotball, så er han i 11ern. Det skal ikke mer til i den stallen der akkurat nå EDIT: Ja, det er på spissen, men likevel. Jeg fortsatt såret etter hvordan de spillerne kastet bort muligheten for 4. plass en hel haug av ganger Endret 7. juni 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Daniel James bekreftet av klubben på Facebook. Hvilken rolle er han tiltenkt? En for fremtiden, eller skal han kjempe om å få starte? En for fremtiden, han er jo ung og har bare én sesong bak seg på Championship-nivå og noen landskamper for Wales. Men igjen skal det mye til å være dårligere enn det Martial og Sanchez har vist. Har spilt mest på venstresiden, men kan spille høyrekant også. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Akkurat nå er United er klubben der de unge må bli voksne før tida. Har trua på James Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Blir ikke våt i trusa av det kjøpet. Britiske spillere er ofte oppskrytt så til de grader. Men selvfølgelig er det riktig kjøp liksom, for all del, men jeg avventer til den dagen han evt. blir god. Endret 8. juni 2019 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Ble ikke våt i baken av Andy Robertson ved første øyekast jeg heller. Hull liksom, æsj. Blir gøy å se da, må jo flere inn selvfølgelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 (endret) Vi har dessverre ingen Jürgen Klopp som kan få møkk kjipe spellere til å se ut som verdensstjerner Endret 8. juni 2019 av banansplitt™ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Klopp fikk ikke til det i begynnelsen han heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Dere har jo Ole Gunnar Solskjær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 ? Ole Gunnar Solskjær er god trener for unge spillere han. Var jo trener for reservelaget. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. juni 2019 Del Skrevet 8. juni 2019 Ble ikke våt i baken av Andy Robertson ved første øyekast jeg heller. Hull liksom, æsj. Blir gøy å se da, må jo flere inn selvfølgelig. Nå gjør jo dere ok spillere dritgode, noe vi ikke har gjort på mange mange år! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Han er tier 1, så dette er mer eller mindre bankers. Og som alltid, Tifo er pensum: Endret 10. juni 2019 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Har United vært linket til en skikkelig leder på 25+ ? Hvis ikke det skjer, må Pogba dra. En sesong til med Pogba som øverste sjef blir katastrofalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå