RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 2 mill pund har eg lest, for Brown.. Nettopp, og da kan vi like så godt beholde han i 6 måneder til. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Brown er ein average høgreback imo, gleder meg fantastisk til Gary er tilbake! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Inn: Lahm, Berbatov, Ivanovic Ut: Brown, Fletch, Saha To briter ut og ingen inn. Den får jeg sur mage av. Beklager Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Inn: Lahm, Berbatov, Ivanovic Ut: Brown, Fletch, Saha To briter ut og ingen inn. Den får jeg sur mage av. Beklager Enig. United har en tradisjon for å handle britiske/irske spillere, og det gjør meg stolt. Glad vi ikke er som Arsenal. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med Agbonlahor? ikke helt riktig type men han er en "spiss" Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med Agbonlahor? ikke helt riktig type men han er en "spiss" Heilt einig. Agbonlahor hadde vert fantastisk å ha i klubben. Klasse spiller Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 er han britisk da? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Agbonlahor er britisk ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 er han britisk da? Han har spilt for England U21 så da bør han være det ja, men han har foreldre/forelder som er fra Marokko Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med Agbonlahor? ikke helt riktig type men han er en "spiss" Tror han ender opp i United om noen år, veldig lovende spiller Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Agbonlahor har vel engelsk mor og er født og oppvokst i Birmingham. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med Agbonlahor? ikke helt riktig type men han er en "spiss" Tror han ender opp i United om noen år, veldig lovende spiller Han er en fremtidig stor scorer, og ManU mangler de kjappe og målfarlige spissene, de har tre muskel bunter, så å bytte Saha med Agbonlahor tjener klubben på. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Inn: Lahm, Berbatov, Ivanovic Ut: Brown, Fletch, Saha To briter ut og ingen inn. Den får jeg sur mage av. Beklager Tja, jeg forstår tankegangen din, men hvis det hadde vært sånn at disse to britene ikke hadde vært gode nok for klubben så skulle det jo bare mangle. Men hvis vi skal vinne PL og CL så kan vi ikke bare tenke på å ha de beste britene, men som sagt.. jeg forstår hvordan du tenker. Det gjør meg glad at United har så mange britiske spillere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synest ikke vi skal bytte noen jeg Fire spisser er ikke for mye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ivanovic er jo ikke United materiale......Har jo såvidt hørt om han, hent Lulinha fra Corinthians Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lahm er best som venstre back, så heller Sergio Ramos eller Dani Alves Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ivanovic er jo ikke United materiale......Har jo såvidt hørt om han, hent Lulinha fra Corinthians Hva skal han tilføre oss per dags dato? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ivanovic er jo ikke United materiale......Har jo såvidt hørt om han, hent Lulinha fra Corinthians Hva skal han tilføre oss per dags dato? Prøv å finn litt ut om han, her har vi et talent i verdens klasse.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ivanovic er jo ikke United materiale......Har jo såvidt hørt om han, hent Lulinha fra Corinthians Hva skal han tilføre oss per dags dato? Prøv å finn litt ut om han, her har vi et talent i verdens klasse.... På Wikipedia står det at han er god på et managerspill Ellers har jeg ikke peiling på hvem det er. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det FM han er god på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå