AnonymBruker_1 Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Ja det er ganske utrolig. Jeg tror problemene innad i spillergruppen med Mourinho er byttet ut med egne kontrakter og fremtidsplaner. Roten til det onde ligger hos noen få spillere, noe Solskjær også har antydet. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Utrolig at vi har havnet i denne situasjonen, du får ikke mer dekket bord til topp 4 enn dette, vi har fått det gratis og har ikke tatt det! lagene rundt oss tar knapt poeng lenger, også klarer vi å holde oss bak, det er faktisk helt latterlig, burde klart 3. plass. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 At vi i det hele tatt fortsatt teoretisk kan ta tredjeplass (!!!) er ganske drøyt også, vi var vel 11 poeng eller noe bak topp fire da Solskjær kom inn. Vi kjempet oss fantastisk tilbake i topp fire, kun for å rote det bort igjen. Usikker på om det sier mest om United eller de andre klubbene... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Det at vi tok igjen de når solskjær tok over sier mest om United. Det at vi ikke har havnet mer bakpå siste tiden sier mer om de andre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Kun én kid og atpåtil satt på benken i en ubetydelig kamp mot et av de dårligste lagene i PL ever? Gigantisk minus i boka til Solskjær. Sinnsykt skuffende, spesielt mtp reklamen for at unggutter skulle få sjansen umiddelbart etter at han kom inn. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Greenwood er jo skada, Garner og Gomes ble med laget men er halvskadet begge to. Det er ikke så mange flere som banker på døra enn de. Ubetydelig er det da heller ikke, muligheten for topp fire er jo der. Kan jo ikke gi opp. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Ubetydelig? Please. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Med litt flaks så blir denne kampen dritviktig. Greit om Chong får sjansen. Greenwood er ikke kampklar uansett, men skal med i neste kamp 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Greenwood er jo skada, Garner og Gomes ble med laget men er halvskadet begge to. Det er ikke så mange flere som banker på døra enn de. Nei da så, fikk med meg at Greenwood var skada, ikke de to andre. Synes fortsatt at Chong kunne startet foran visse andre spillere, ser ikke hvordan han på noen som helst måte skulle gjort det dårligere. Og vi spiller ikke i CL neste år. Hilsen han som aldri ga opp etter 0-2 mot PSG i CL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 United har igjen Huddersfield og Cardiff. Høy sannsynlighet for 6 poeng der. Chelsea, Arsenal og Tottenham kan fort ende opp å tape poeng mot Watford/leicester, burnley(borte) og Everton. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Vis Arsenal og Chelsea taper og vi vinner kan alt skje, men så flaks går det vel ikke ann å ha. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Nei da så, fikk med meg at Greenwood var skada, ikke de to andre. Synes fortsatt at Chong kunne startet foran visse andre spillere, ser ikke hvordan han på noen som helst måte skulle gjort det dårligere. Og vi spiller ikke i CL neste år. Hilsen han som aldri ga opp etter 0-2 mot PSG i CL. Du fikk mer igjen for pengene for avansement etter 0-2 enn topp 4 i dag. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Nå har jeg ikke gått dypt inn i det, men sånn jeg kan se så må Spurs tape hjemme mot Everton, samtidig som Arsenal avgir poeng i en av de to kampene sine. Chelsea må avgi poeng i begge sine resterende hvis vi skal ha sjans på de pga. målforskjell. Jeg ser ikke helt at dette her skal gå. Poenget mitt er uansett at vi taper ingenting på å kjøre unge sultne talenter framfor overbetalte, giddalause stjerner, helt uavhengig av sjanse på topp 4. Nå scorer vel Sanchez plutselig hattrick. Alle assistert av Pogba Endret 5. mai 2019 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Nå har jeg ikke gått dypt inn i det, men sånn jeg kan se så må Spurs tape hjemme mot Everton, samtidig som Arsenal avgir poeng i en av de to kampene sine. Chelsea må avgi poeng i begge sine resterende hvis vi skal ha sjans på de pga. målforskjell. Jeg ser ikke helt at dette her skal gå. Poenget mitt er uansett at vi taper ingenting på å kjøre unge sultne talenter framfor overbetalte, giddalause stjerner, helt uavhengig av sjanse på topp 4. Nå scorer vel Sanchez plutselig hattrick. Alle assistert av Pogba E jo ingen av dei laga her som vinner kamper for tida. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Da er det vel bare å gi A laget sommerferie. Kan heller spille resten av kampene med noen yngre og mer motiverte spillere som har lyst til å vise seg fram. Endret 5. mai 2019 av Nexus_7 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Håper Solskjær trekker seg fra manager rollen når sesongen er over. Dette er en jobb han ikke kan mestre, og det er synd om han skulle være med på å ødelegge neste sesong og skade sin legendestatusen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Nå (!) må det til helvete skje noe i denne klubben snart. For en tragisk fotballklubb United har blitt. Rett og slett sørgelig ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Har ingenting i CL å gjøre denne gjengen med amøber. Bare møt opp til siste kampen også får vi bruke sommeren på å trene på enkle ting som ballkontroll og innlegg. Og kommer noen å spør om lønnsøkning så si opp hele kontrakten med dem. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 La oss heller vente til Ole har fått muligheten til å bygge sitt lag sånn som han og teamet rundt vil, nå må han bruke "gammelt" og umotivert arvegods fra andre personer. La oss gi han de beste forutsetninger mulig, før det avgis dom. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå