Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at vi har havnet i denne situasjonen, du får ikke mer dekket bord til topp 4 enn dette, vi har fått det gratis og har ikke tatt det! lagene rundt oss tar knapt poeng lenger, også klarer vi å holde oss bak, det er faktisk helt latterlig, burde klart 3. plass.

Lenke til kommentar

At vi i det hele tatt fortsatt teoretisk kan ta tredjeplass (!!!) er ganske drøyt også, vi var vel 11 poeng eller noe bak topp fire da Solskjær kom inn. Vi kjempet oss fantastisk tilbake i topp fire, kun for å rote det bort igjen. Usikker på om det sier mest om United eller de andre klubbene...

Lenke til kommentar

Greenwood er jo skada, Garner og Gomes ble med laget men er halvskadet begge to. Det er ikke så mange flere som banker på døra enn de.

Nei da så, fikk med meg at Greenwood var skada, ikke de to andre. Synes fortsatt at Chong kunne startet foran visse andre spillere, ser ikke hvordan han på noen som helst måte skulle gjort det dårligere.

Og vi spiller ikke i CL neste år. Hilsen han som aldri ga opp etter 0-2 mot PSG i CL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United har igjen Huddersfield og Cardiff. Høy sannsynlighet for 6 poeng der. Chelsea, Arsenal og Tottenham kan fort ende opp å tape poeng mot Watford/leicester, burnley(borte) og Everton.

Lenke til kommentar

Nei da så, fikk med meg at Greenwood var skada, ikke de to andre. Synes fortsatt at Chong kunne startet foran visse andre spillere, ser ikke hvordan han på noen som helst måte skulle gjort det dårligere.

Og vi spiller ikke i CL neste år. Hilsen han som aldri ga opp etter 0-2 mot PSG i CL.

Du fikk mer igjen for pengene for avansement etter 0-2 enn topp 4 i dag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke gått dypt inn i det, men sånn jeg kan se så må Spurs tape hjemme mot Everton, samtidig som Arsenal avgir poeng i en av de to kampene sine. Chelsea må avgi poeng i begge sine resterende hvis vi skal ha sjans på de pga. målforskjell. Jeg ser ikke helt at dette her skal gå. Poenget mitt er uansett at vi taper ingenting på å kjøre unge sultne talenter framfor overbetalte, giddalause stjerner, helt uavhengig av sjanse på topp 4.

Nå scorer vel Sanchez plutselig hattrick. Alle assistert av Pogba  :wee:

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke gått dypt inn i det, men sånn jeg kan se så må Spurs tape hjemme mot Everton, samtidig som Arsenal avgir poeng i en av de to kampene sine. Chelsea må avgi poeng i begge sine resterende hvis vi skal ha sjans på de pga. målforskjell. Jeg ser ikke helt at dette her skal gå. Poenget mitt er uansett at vi taper ingenting på å kjøre unge sultne talenter framfor overbetalte, giddalause stjerner, helt uavhengig av sjanse på topp 4.

Nå scorer vel Sanchez plutselig hattrick. Alle assistert av Pogba :wee:

E jo ingen av dei laga her som vinner kamper for tida.

Lenke til kommentar

Håper Solskjær trekker seg fra manager rollen når sesongen er over. Dette er en jobb han ikke kan mestre, og det er synd om han skulle være med på å ødelegge neste sesong og skade sin legendestatusen.

Lenke til kommentar

La oss heller vente til Ole har fått muligheten til å bygge sitt lag sånn som han og teamet rundt vil, nå må han bruke "gammelt" og umotivert arvegods fra andre personer.

La oss gi han de beste forutsetninger mulig, før det avgis dom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...