Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Benbjo det vel som er verdens beste til å bruke verdens beste om verdens beste speler, verdens beste trener, verdens beste lag osv? =) Edit: her har en bevisst skreve verdens beste så mange ganger at dette utvilsomt må bli verdens beste post. Er ikke han mer på "tidenes beste"?Viktigst er jo at alle lag/spillere er bedre enn arsenal =p Endret 25. april 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Er ikke han mer på "tidenes beste"? Viktigst er jo at alle lag/spillere er bedre enn arsenal =p Stemmer, det er vel kanskje tidenes beste han snakker om - vår tidenes beste forumbruker. <3 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Pogba på årets lag ja... Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Hadde herjet i Juve, som trives med å ligge lavt i banen. PSG henter vel De Gea bare basert på navnet (jfr Buffon)?Jeg vil ha han erstattet med en keeper som har en større fear factor med seg, bedre med ball i beina, utkast og bedre i feltet. Hadde tatt Kasper Schmeichel over De Gea også, men han begynner å trekke på årene. Hva koster Donnarumma tro? Heldigvis er ikke dette en jobb for meg, jeg kjenner for lite til markedet utenfor England til å kunne uttale meg bastant om hvem som bør inn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Jojo, men banan er bare verdens beste til å bruke betegnelsen "verdens beste " så tenkte å svare litt med samme mynt. ^^ Bruker vel kun den betegnelsen når jeg skal kødde med Liverpool-supportere og om de Gea. Verdens beste i det er jeg nok ikke Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Forøvrig helt latterlig at en spiller som Pogba som har gitt faen over halve sesongen skal belønnes med en plass på årets lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Nesten så eg tror det er en kollektiv spøk fra spillernes side.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Bruker vel kun den betegnelsen når jeg skal kødde med Liverpool-supportere og om de Gea. Verdens beste i det er jeg nok ikke De tilfellene jeg tenkte på ja. Derfor jeg følte jeg måtte. =) Men nok om det. https://youtu.be/Ini8e4ZGnlI Er folket enig med studio. Keane er som kjent ikke veldig keen(hirr hirr) på unge spillere med primadonnatendenser og sosial mediafokus Endret 25. april 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Ble så trøtt nå. Blir det når ting er kjedelig eg.... Mhmmmm 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Synes det var morsomt da Souness sa på Sky i går at unge spillere som Lingard må lære av at de eldre spillerne som Pogba går foran. Pogba er et år yngre enn Lingard. Forresten, tenk om Pogba hadde vært i form oftere og hatt bedre spillere rundt seg. Pogba i United denne sesongen:Flest mål, flest assist, flest målinvolveringer, lengst distanse løpt, flest sjanser skapt, flest vellykkede driblinger, flest dueller vunnet, flest gjennombruddspasninger, flest pasninger, flest touch, best xGChain. Han prøver mest, løper mest og lykkes mest. Som sentral midtbanespiller har han flest målpoeng. Jeg henger ikke med på det medieskapte narrativet om at det er Pogba som er problemet til United. Det er ikke bare han som ikke har vært i form, det er resten av gjengen som både er ute av form eller for dårlige. Man blir sjelden bedre enn det svakeste leddet, og det er ikke Pogba. Endret 25. april 2019 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Enig i at Pogba ikke er det store problemet, og han er by far vår beste utespiller. Det betyr ikke dermed at United nødvendigvis er bedre tjent med å ha han i laget enn en kanskje 5% svakere spiller som glir bedre inn i måten United vil spille på. Man ser fortsatt klare spor etter Juventus-Pogba, der oppbyggingen av spillet var helt annerledes enn den skal være i United. Når det i tillegg er så mye rykter som svirrer rundt han, og Real Madrid åpenbart er desperate etter å kjøpe, så tror jeg en god slump penger (vi snakker om over en milliard her) bør være nok til å få EW til å selge. Det er veldig få lag som lykkes med signeringen av en etablert stjerne (Pogba var en sånn allerede da han kom til klubben om man ser på image, mediedekning, overgangssum etc), og United har meg bekjent aldri lyktes skikkelig med det, selv om Pogba har vært helt ok, sett over tre sesonger. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Enig i at Pogba får for masse tyn - men det var tilfeller i kampen i går der en såg det Keane snakka om også med Pogba - har du gjort en feilpasning så lunter du ikkje tilbake, då skal du jobbe den inn igjen, eller kjapt tilbake i formasjon. Det er fernandinho langt bedre på enn fred (eg gjer sammenligninga der grunna ryktene om at Pep skal ha vore sugen på å bytte ut fernandinho på sikt med Fred, før han gikk til united). Aldri i verden om eg hadde slept pogba til en anna klubb. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 (endret) Synes det var morsomt da Souness sa på Sky i går at unge spillere som Lingard må lære av at de eldre spillerne som Pogba går foran. Pogba er et år yngre enn Lingard. Satt også akkurat å så på det intervjuet/studio. Bet meg tak i at det ble sagt at jobben Solskjær har i sommer er svært omfattende og at det vil bli vanskelig for 1 mann å klare den alene. Solskjær er ingen internasjonal forretningsmann, ingen agent og har vel før United ærlig talt ikke håndtert så mange verdensklassespillere. Ved siden av fast ansettelse av Phelan som assistent, er nok det viktigste for United å få tak i en bra sporsdirektør. En som kan ta seg av de praktiske sidene ved salg, kjøp, fornyelse av kontrakter osv. Enig/uenig? Jeg tenker jobben til Solskjær i sommer hovedsaklig må være hardtrening, sammensveising av laget, vurdering av hvilke spillere klubben ønsker videre, og ikke ønsker videre, og hvem klubben bør signere. Endret 25. april 2019 av zeebra Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 26. april 2019 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2019 (endret) Sjefen har hatt pressekonferanse og snakket med MUTV igjen og det ble sagt mye interessant. Om Pogba (og ryktene): – Du kan ikke garantere noe innen fotball, men ja, jeg tror Paul kommer til å bli her. Jeg kan forsikre dere om at han er veldig opptatt av å lykkes i United. – Han har skapt sjanser, scoret mål og jobbet hardt, setter en enormt høy standard (i form). Men alle ser dermed også på ham i hver kamp: kunne han gjort det bedre? Paul har vært fantastisk, men han er også et menneske og avhengig av at hele laget presterer. – Vi ønsker at han skal gjøre det bra. Han er en leder i garderoben og på banen. – Jeg vil egentlig si til dere at ja, jeg kan garantere det (at han blir i klubben), men i livet kan du egentlig ikke garantere noe. Men han kommer til å bli her så langt jeg kan si det.Om sesongen: - Spillerne har de siste ukene innsett hvilket nivå de er på. Det er ikke bra nok nå. – Se på poengsnittet vårt de siste fem sesongene. Snittet er på 70 poeng. Nå har vi 64. Det betyr at vi ligger sånn cirka på snittet, men det er ikke godt nok for en klubb som Manchester United. – Vi har en massiv utfordring foran oss for å kunne utfordre helt på toppen. Om Herrera og McTominay:– Jeg tror at Herrera kommer til å spille mer for oss før slutten av sesongen. Jeg kan ikke garantere noe siden det fortsatt er to dager til kamp, men han har trent og vært entusiastisk, og jeg tror han er klar til å bidra på søndag.- McTominay kom seg ikke gjennom fitness-testen før City-kampen. Han skal gjennom en ny test på fredag, så vet vi om han kan spille mot Chelsea.Om kampene mot Everton, City og Rashfords reaksjon etter kampene: - Vi gjorde ikke jobben vår mot Everton, og gutten tok det tungt. Rashy er virkelig såret etter derbyet. Vi er alle såret, de 10 siste dagene har vært tunge. Everton-kampen var en eye opener for spillerne. Men på onsdag kunne man se et lag som jobbet for hverandre. Endret 26. april 2019 av Snikpellik 18 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Som vanlig, takk for at du lager slike referater, snik. Det er svært ålreit å lese når man er avgårde på jobbreise. Gi ham en +1 a, folkens 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Kurant referat for en ikkje united supporter til og med. + it is. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Eg takkar, eg bukkar, eg neiar. Bra det er nyttig for noen Begynte med det under Mourinho fordi jeg irriterte meg litt over at det var mange diskusjoner her inne som kun var basert på medias overtabloide vinklinger av det som ble sagt på disse pressekonferansene. Da ender man fort opp med å diskutere på falske premisser. Lettere å gjøre seg opp en mening når man får med seg hva som faktisk blir sagt! 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 26. april 2019 Del Skrevet 26. april 2019 Det går nok ikke så bra for Solskjær fremover. Husk at et lag som United kan kjøpe seg suksess til en viss grad. De har den nest største pengesekken etter Manchester City og bør kjøpe seg til tredjeplass etter City og Liverpool i hvert fall. Men husk at mye av kritikken rettet mot Solskjær er at han er for dårlig på markedet. For Cardiff kjøpte han hovedsakelig norske spillere som ikke var gode nok til å spille i Premier League. Han har blitt latterliggjort på grunn av. Nå virker det som om De Gea, Pogba, Herrera og Mata er på vei bort. I tillegg skal forsvaret fornyes. Det er derfor flere varselstegn her for Solskjær - Forhåpentligvis lytter han til råd, men Woodward har jo også vist manglende evner her, så kanskje de kan forholde seg til speiderne heller? I tillegg bør han få inn en bedre taktikk. Kanskje spille 4-4-2 med Lukaku på topp og Rashford like bak. Rashford fungerer ikke som midtspiss. Ikke ennå i hvert fall, kanskje hvis han blir sterkere og spiller mer som en midtspiss. Og med mer ordinære kanter som legger inn. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Sykt viktig å vinne i dag. Da er vi lik med Arsenal og Chelsea med to kamper igjen. Har dessverre ikke troen i det hele tatt, og tror dette blir nok et tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå