Chicharito Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Et intervju med Tomasz Kuszczak, de sier navnet hans i starten Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 uttaler det kushakk eg Samme gjør jeg. Men det er jo en endeløs diskusjon, da ingen av oss egentlig vet hvordan det sies. Vi får vel ringe Kuszskak og spørre hvordan det egentlig uttales er han ei kake? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 uttaler det kushakk eg Samme gjør jeg. Men det er jo en endeløs diskusjon, da ingen av oss egentlig vet hvordan det sies. Vi får vel ringe Kuszskak og spørre hvordan det egentlig uttales er han ei kake? ¨Jeg vet ikke Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Djiiizez for en diskusjon, sitter her og vrir meg i smerte av dette. Nesten så jeg blir emo av mindre. Noen som vet når butikkene er oppe imorra btw? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Djiiizez for en diskusjon, sitter her og vrir meg i smerte av dette. Nesten så jeg blir emo av mindre. Noen som vet når butikkene er oppe imorra btw? Åpner 9 eller 10 og er oppe til 13 her ihvertfall! Hva skal du kjøpe der, alkohol? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Djiiizez for en diskusjon, sitter her og vrir meg i smerte av dette. Nesten så jeg blir emo av mindre. Noen som vet når butikkene er oppe imorra btw? Åpner 9 eller 10 og er oppe til 13 her ihvertfall! Hva skal du kjøpe der, alkohol? Okei, da må jeg ha på vekkerklokka hvertfall... Jeg? Kjøpe alkohol? Skal kjøpe brus jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Djiiizez for en diskusjon, sitter her og vrir meg i smerte av dette. Nesten så jeg blir emo av mindre. Noen som vet når butikkene er oppe imorra btw? Åpner 9 eller 10 og er oppe til 13 her ihvertfall! Hva skal du kjøpe der, alkohol? Okei, da må jeg ha på vekkerklokka hvertfall... Jeg? Kjøpe alkohol? Skal kjøpe brus jeg Seriøst ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg stoler ikke helt på hvordan de utaler det i england, ikke etter såskjar og gredass. Ville hørt han selv uttale det Jeg uttaler det Kutchakk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvem i huleste er Gredass? :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvem i huleste er Gredass? :!: Frode Grodås Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvem i huleste er Gredass? :!: Grodås? edit: too late. Endret 30. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvem i huleste er Gredass? :!: Frode Grodås Åja. HAHAHA Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synes ikkje Carrick har vist seg frå sine beste sider når han har fått sjansen, kanskje han passer bedre sammen med Scholes. Anderson/Hargreaves er mitt soleklare valg atm i alle fall. Når det gjelder Simpson som arvtager til Neville, så trenger han meir tid, og me bør handle ein backup snart. Brown går jo gratis til sommeren, så mulig han blir solgt (tviler) i januar.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kunne tenkt meg å hente inn Phillip Lahm og Berbatov, samt solgt Saha, Fletcher og O'Shea(?) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Selger vi Brown i Januar så må vi ha en høyreback om ikke Gary er klar nå. Vi kan vel sette Hargreaves dit, men Simpson som førstevalg er for svakt enda. Carrick tror jeg først og fremst savner Scholes. Håper han finner samarbeid med Anderson også. O'Shea ser jeg på som en av våre viktigste spillere. Han er ok med å sitte på benken og kan brukes over hele bakre del av laget Berbatov kan være noe. Endret 30. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kunne tenkt meg å hente inn Phillip Lahm og Berbatov, samt solgt Saha, Fletcher og O'Shea(?) Drøm... Han blir Bayern spiller ut karrieren. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 kunne tenkt meg å hente inn Phillip Lahm og Berbatov, samt solgt Saha, Fletcher og O'Shea(?) Drøm... Han blir Bayern spiller ut karrieren. let's see Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Inn: Lahm, Berbatov, Ivanovic Ut: Brown, Fletch, Saha Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror ikke vi selger Brown i januar. Vi får neppe så mye for han uansett. Det irriterer jeg at han ikke skriver under ny kontrakt, men jeg tror fortsatt at han kommer til å gjøre det. Litt mer penger så skriver han under, håper jeg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 2 mill pund har eg lest, for Brown.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå