Snikpellik Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Men om man skylder på det så skulle man tro han var jevnt dårlig?This. Pogba svinger for mye i prestasjonene, og det samme gjelder spillere som Martial, Lukaku og Rashford. Man vet liksom aldri helt hva man får, og det må være veldig frustrerende for Solskjær. Vi vet jo at Pogba er blant verdens beste i sin posisjon når han er i form. At bunnivået er så lavt er nesten ikke til å tro, forskjellen er jo gigantisk. Han er den beste spilleren vi har hatt i klubben på mange år, men samtidig føles det ikke som det vil være et gigantisk tap å miste han fordi han er så ujevn. Så har vi også lært at Pogba ikke er en spiller som ofte tar tak, går foran og hever laget. Han er avhengig av at ting fungerer rundt seg, for han er ingen ballvinner selv. Nå fungerer det hverken ved siden av, bak eller foran Pogba. Endret 22. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Pogba er fantastisk når laget er i medvind, noe vi har sett både for klubb og landslag, men like forferdelig andre veien i motgang. Nå skal vi gjennom en prosess hvor klubben skal bygges på nytt, og det kommer til å være MYE motgang, og det kommer til å ta tid. Jeg tror alle er tjent med å cashe inn nå. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Er eit utsagn ofte brukt i fotball der en speler dei andre gode. Ofte brukt i forsvar og stopper diskusjon men fungerer greit på midten og. Pogba er god men speler ikkje dei andre god. Vvd i pool er en som hever dei andre. Ferdinand back in the days var en slik. Keane om en går lenger. Suarez fikk mykje gull utav gråstein rundt seg den eine sesongen. Når en skal ut på markedet no snart er det slike profiler en må jakte. Både bak og på midten. Edit: dvs når laget speler godt så er han outstanding, men han er ikkje den som tar tak når det blir tøft. Og fair enough - det er ikkje såå mange av dei. Endret 22. april 2019 av Whiteshit Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Endret 22. april 2019 av banansplitt™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Vet ikke helt hva jeg synes om at vi mister ham på sidelinja Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Pogba kan spille toppfotball i 10 år til. Det ville ha vært utrolig dumt å selge han nå. men han trenger nok en god trener og noen flere gode midtbanespillere rundt han som kan kompensere for hans mangler. Noe som er ganske naturlig. United sitt hovedproblem er vel strengt tatt forsvaret. De bør vurdere å kjøpe Umtiti som er på vei ut hos Barcelona. I tillegg selger Real Madrid T. Courtois slik at de kan finne en erstatter for DeGea. En av dem vil vel gå til PSG også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om at vi mister ham på sidelinja Det gir i alle fall mening med tanke på at United ikke har annonsert noe om støtteapparatet ennå, etter offentliggjøringen av Solskjær som permanent manager. Det gir også mening med Phelan i en sånn rolle, som har vært så lenge i klubben både som spiller og trener. Han har også uttalt seg om at klubben bør endre overgangsstrategi en stund nå, så dette sier jeg ja takk til. Veldig viktig at vi får på plass litt fotballkompetanse mellom manager og styre denne sommeren. Ribalta var ingen stor suksess i en lignende rolle før han dro til Zenit i fjor. Arsenal har forsøkt seg med folk utenfra, men Mislintat dro like fort som han kom. Tenker at dette er nok et signal på at United vil tilbake til røttene. Endret 22. april 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Pogba har blitt intervjuet av Sky Sports i dag. Fikk spørsmål om Everton-kampen: – Jeg vil ikke være respektløs, og jeg vil ikke vise manglende respekt for Everton, men måten vi spilte på – prestasjonene til både meg selv og laget – var respektløs. Respektløst mot oss selv, klubben og fansen. - Alt gikk galt, men det viktigste er at mentaliteten vi gikk ut på banen med må endre seg. – I garderoben etter kamp lot vi manageren og støtteapparatet snakke, og de snakket sannheten. De sa at vi ikke viste respekt for oss selv. Det vi gjorde på banen er respektløst mot lagkameratene, mot støtteapparatet, mot folket, mot materialforvalteren – mot alle. Vi ga dem ikke noe å glede seg over igjen, og det er derfor vi er sinte på oss selv. Vi ønsker helt klart å gjøre det bedre – og det må vi. Reaksjonen må være der. – Jeg ønsker å si – og jeg vet at det kanskje ikke er nok – men fansen ønsker en reaksjon fra spillerne. Den eneste måten å unnskylde til dem på er å gi alt på banen, gjøre vårt beste, skape sjanser, score mål, forsvare oss, jobbe for laget. Vi kan til og med tape kamper, så lenge vi har en god prestasjon og viser stolthet på banen. – Det er slik vi bør si unnskyld til fansen. Bare å gi alt for oss, for klubben, for drakta, for lagkameratene og for oss selv også, for vi kan ikke prestere som vi gjorde. Litt mer på United.no og på engelsk rett fra kilden her Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Forsåvidt fint og flott det som blir sagt, det er bare at vi har sittet og hørt på detta i snart 6 år nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Helt enig. Vil også legge til at bunn-nivået som blir vist frem er sjokkerende lavt. På en dårlig dag så er det greit å tape borte mot Everton, men måten det skjedde på er så skremmende at spillerne selv burde gå til ledelsen etterpå og be om trekk i lønn. Det er den dårligste fotballkampen jeg har sett United gjøre noensinne. Skammelig Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 De samme ordene om og om igjen. Lurer på hvor lang tid det tok PR teamet hans å skrape de sammen ? Ingen av spillerne som innser hvor elendige og tafatte de er under kampen? Hjelper lite å unnskylde i etterkant.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Hjelp fra burnley idag, kun 1 poeng på Chelsea. It's up 2 u Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) De siste 6 årene oppsummert. Endret 22. april 2019 av Snikpellik 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Den der var ikke enkel å tyde på en mobilhøyttaler. Kan du skrive hva han sier? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 "When people see Schweinsteiger on the team sheet, that's gonna send some shivers down the spine" 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Takk! Da skjønner jeg hva Sniken mener ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Skjønner ikke.. Woodyboy hadde jo helt rett i det utsagnet der? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Det gir i alle fall mening med tanke på at United ikke har annonsert noe om støtteapparatet ennå, etter offentliggjøringen av Solskjær som permanent manager. Det gir også mening med Phelan i en sånn rolle, som har vært så lenge i klubben både som spiller og trener. Han har også uttalt seg om at klubben bør endre overgangsstrategi en stund nå, så dette sier jeg ja takk til. Veldig viktig at vi får på plass litt fotballkompetanse mellom manager og styre denne sommeren. Ribalta var ingen stor suksess i en lignende rolle før han dro til Zenit i fjor. Arsenal har forsøkt seg med folk utenfra, men Mislintat dro like fort som han kom. Tenker at dette er nok et signal på at United vil tilbake til røttene. Å beholde Phelan blir nok nøkkelen til suksess for Solskjær. Phelan ønsker å hente yngre spillere for så å modne disse riktig til førstelaget. Jeg tror det er en fornuftig måte å gjøre det på, heller enn å hente masse dyre ferdigutviklede spillere. United har en kjerne i laget allerede, en prioritet vil jo være å fornye kontraktene til disse spillerne. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 Skjønner ikke.. Woodyboy hadde jo helt rett i det utsagnet der? Når Schweinsteiger kom til United så var han jo allerede pensjonist. Vi kan ikke drive å kjøpe slike spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå