Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hargreaves har vært en av våre aller beste spillere i år, og jeg syntes han var god mot West Ham, omtrent den eneste som gadd, løper som en galing, er han menneskelig?

Han er kanskje en Robot med fjernkontroll?

Selv syns jeg ikke han var god mot West Ham, syns nemlig Kuszkak var den beste.

Tomasz var god ja. Mye bedre med beina denne gangen. Mitt forsøk på å skrive etternavnet uten å sjekke det er: Kuszczak :)

------

Vi har unge lovende Simpson som kanskje ka ta arven etter Gary da..... Men da må Gary på banen igjen ei stund

Lenke til kommentar
Hargreaves har vært en av våre aller beste spillere i år, og jeg syntes han var god mot West Ham, omtrent den eneste som gadd, løper som en galing, er han menneskelig?

Tomasz var god ja. Mye bedre med beina denne gangen. Mitt forsøk på å skrive etternavnet uten å sjekke det er: Kuszczak :)

------

Vi har unge lovende Simpson som kanskje ka ta arven etter Gary da..... Men da må Gary på banen igjen ei stund

Går i surr for meg med navnet Kusckak, :p

Helt enig at Simpson er en verdig arvtager til Gary når han gir seg, Simpson er veldig god offensivt, og jeg har ikke sett han så mye i defensive spillet ennå. Simpson er veldig lovende.

Lenke til kommentar

------

Går i surr for meg med navnet Kusckak, :p

Helt enig at Simpson er en verdig arvtager til Gary når han gir seg, Simpson er veldig god offensivt, og jeg har ikke sett han så mye i defensive spillet ennå. Simpson er veldig lovende.

tror det skal vere en z en eller annen plass der og :p

Lenke til kommentar
Hargreaves er vel en defangsiv spiller. Han er vel mere som en Butt som ligger bak og stopper angrep

Ja, han er en defensiv midtbane spiller ja.

Når du selv nå sier at han er det, hvordan kan du da si at han skal ta over for Scholes, som er absolutt motsatt?

Og hvordan kan du forvente at en defensiv midtbanespiller skal stå for de kreative løsningene framover på banen?

Nå har jeg heller ikke sagt jeg tror han blir den nye Scholes, det er bare noe Fergie kom på i fjor sommer.

Du skal få en is om du klarer å hoste opp en link der SAF sier at Hargreaves er ment til å være den nye Scholes.

Keane = Carrick/Hargreaves

Scholes = Anderson

Giggs = Nani

Sånn tror jeg oppsettet til Ferguson er, mangler bare en som kan erstatte Neville nå ;)

Carrick er ingen av de. Carrick er den moderne defensive playmakeren, slik som Andrea Pirlo (gud), Xabi Alonso og Corini f.eks.

Riktig, selv om Carrick er mer Scholes enn Keane for eksempel.

Det skrives Kuszczak. Jeg bruker å dele navnet opp.

Kus Z C zak

Mye enklere da. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hargreaves er vel en defangsiv spiller. Han er vel mere som en Butt som ligger bak og stopper angrep

Ja, han er en defensiv midtbane spiller ja.

Når du selv nå sier at han er det, hvordan kan du da si at han skal ta over for Scholes, som er absolutt motsatt?

Og hvordan kan du forvente at en defensiv midtbanespiller skal stå for de kreative løsningene framover på banen?

Nå har jeg heller ikke sagt jeg tror han blir den nye Scholes, det er bare noe Fergie kom på i fjor sommer.

Du skal få en is om du klarer å hoste opp en link der SAF sier at Hargreaves er ment til å være den nye Scholes.

Tja, jeg finner ikke linker på United.no som er over 1,5 år gammle, så dessverre kan jeg ikke vise deg det. Så er jeg heller ikke så glad i is ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...