bshagen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hehe, det var for å kødde litt Men ja, det er en greie akkurat nå ja, så trodde det var derfor du brukt MJ der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Wow. Der tror eg jamen du knakk koden. Bshagen. En stund var eg bekymret! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Wow, vårt antatt sterkeste lag tilbake fra skade. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Wow. Der tror eg jamen du knakk koden. Bshagen. En stund var eg bekymret! Fair enough, men jævla eplekjekk du var da? Endret 16. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Har eg noengang vært noe annet? Kan ikke begynne nå! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hvorfor ble kampene utsatt? ? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Kveldens kamp var noe av det dårligste jeg har sett. Nå må de seriøst vinne neste kamp. Skal nok ikke mye til før OGS merker presset som kommer med tap. Endret 16. mars 2019 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Kampen i dag var faktisk ydmykende å se på. Wolves med en fortjent seier. De var svært organisert, jobbet hardt og ville mest. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Så elemndig de var. Møtte et mye bedre lag. Bare ydmykende. Prøvde ikke engang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Av en eller annen grunn er wolves kjæledeggen til så mange i PL. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor, de ligger tett i forsvar og spiller destruktiv fotball. Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger Roger Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. mars 2019 Ja, jøss... Et nyopprykka lag som jobber sokkene av seg hver kamp og for øyeblikket ligger på en 7. plass er ikke noe å klappe for i det hele tatt 13 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Fleste undervurderer Wolves ja. De er så gode og det viste de med å være best igjen i dag. Se på det slik at dere fikk CL istedet for FA. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Det måtte komme en sånn kamp. At det holdt så lenge er et mirakel. Satser på at landslagspausen gjør godt for troppen, for i går så de fleste veldig ferdige ut. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Ja, jøss... Et nyopprykka lag som jobber sokkene av seg hver kamp og for øyeblikket ligger på en 7. plass er ikke noe å klappe for i det hele tatt Jeg klapper ikke. De spiller mourinho-fotball. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 De spilte en jævlig god kamp i går. Rett og slett imponerende å se på hva det Wolves-laget får til. De har en del ressurser, men har brukt de helt riktig. Moro å se på dem denne sesongen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Ca like moro som watford Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Ja? Watford har en ganske annen spillestil, men de er også vanvittig gode denne sesongen. Det blir ikke en enkel kamp for oss i neste runde. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) I etterkant fikk jeg inntrykk av at Lukaku er omtrent halve det offensive laget hos MU. Hvertfall den senere tid.Det var som et åpent sår i det framre området der Lukaku skulle vært, det ble puslete uten. Der har kanskje OGS ikke vært flink nok til å omstille posisjonene, sånn at det fungerer også uten Lakaku i en påfølgende kamp.Pogba fikk ikke den offensive rollen han hadde i kampene før det, virket det som. Men Pogba kan jo være ganske sliten nå etter mange spilte kamper med stor innsats. De trenger en lignende spiller til å sette inn i den offensive rollen der. Endret 17. mars 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Angrepet fungerte strålende før Martial og Lingard ble skadet. Lukaku tok over stafettpinnen med bravur og har levert virkelig bra, mens Rashford har slitt en del de siste kampene. Er likevel ikke så bekymret, for hvis vi fortsetter med Solskjærs spillestil kommer det til å scores mål. Bare å krysse alt man har for at Lukaku friskmeldes til Watford-kampen, og at landskampene ikke blir for stor påkjenning for så alt for mange spillere. Pogba har ekstremt mange minutter i beina nå, en skade på han vil være krise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå