blured Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Skulle gjerne trukket Spurs, Porto eller Ajax... Ble egentlig en trekning der de fire beste lagene, møtte de fire svakeste. Så bra for konkurransen sin del, ikke fullt så heldig for oss. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Latterlig uheldige med alt av trekninger i år, håpløst!!! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg er ikke heeeelt enig. Først så vil jeg si at det var omtrent 50/50 for å trekke én av disse; Barca - City - Juventus og Pool. Videre så skal vi prise oss lykkelige for at vi heletatt har kommet så langt. Så i mine øyne? Trekning er trekning, Barca må slås om vi skal videre, for om det ikke hadde vært de så hadde det vært noen andre Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Litt enig med bshagen her. Skal man fortjene å komme til finalen må man også kunne slå storlagene. Barca er isåfall en slik "test". Laget er vel heller ikke akkurat i toppform for tiden, og ikke umulige å slå. Jeg heier dog på Barca. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Lukaku skadet. Ute mot Wolves og kanskje lenger. Fikk en skade i PSG-kampen. Endret 15. mars 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Er sedvanlig svært skeptisk til å møte Barcelona, men jeg vil mye heller møte Barcelona anno 2019 enn 2012. Vil gi oss kanskje 20 % sjanse for å gå videre Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Vil tro MU står seg bra til Barca med fysikk og fart. De er veldig gode da, men tror der er en sjans. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Er sedvanlig svært skeptisk til å møte Barcelona, men jeg vil mye heller møte Barcelona anno 2019 enn 2012. Vil gi oss kanskje 20 % sjanse for å gå videre Skulle hatt en Scholes som kunne sette den i krysset igjen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Er sedvanlig svært skeptisk til å møte Barcelona, men jeg vil mye heller møte Barcelona anno 2019 enn 2012. Vil gi oss kanskje 20 % sjanse for å gå videre Skulle hatt Scholes tilbake som kunne sette den i krysset igjen Endret 15. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Gøy skarre bli uansett! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 https://www.united.no/nyhetsarkiv/det-er-disse-kampene-vi-onsker-og-trenger/ Solskjær gleder seg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Vil tro MU står seg bra til Barca med fysikk og fart. De er veldig gode da, men tror der er en sjans. Joda, akkurat på de to punktene var ikke Man Utd underlegen verken i 2012, 2010 eller 2009. Har ikke en god følelse denne gangen heller. En absolutt grusom motstander å møte, men det gjør ikke noe. Jeg tror det blir moro Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Fysikk, innsats og på tribunen er de punktene vi kan være bedre enn Barcelona på over to kamper. Taktisk må det meste sitte også. Det kan gå, men det krever noe vi ikke har sett av United siden et par år før Sir Alex ga seg. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Jepp. Det vil være en større bragd enn PSG, men det må likevel skje på samme måte. Jeg gleder meg, ned til Barcelonas storstue i returoppgjøret, Solskjær har gode minner derfra Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 I dag vil jeg se masse unggutter på banen! 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 I dag vil jeg se masse unggutter på banen! Ser du problemet med "jeg vil se mange unggutter på banen" deretter med en .gif med Michael Jackson, gjerne sett i lys av avsløringene de siste ukene? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Skjønner ikke hva du snakker om 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ser du problemet med "jeg vil se mange unggutter på banen" deretter med en .gif med Michael Jackson, gjerne sett i lys av anklagelsene de siste ukene? Ikke for å starte en debatt, men føler det er litt forskjell. 1 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Ser du problemet med "jeg vil se mange unggutter på banen" deretter med en .gif med Michael Jackson, gjerne sett i lys av avsløringene de siste ukene? Dont feed the troll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå