Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke heeeelt enig. Først så vil jeg si at det var omtrent 50/50 for å trekke én av disse; Barca - City - Juventus og Pool. Videre så skal vi prise oss lykkelige for at vi heletatt har kommet så langt. Så i mine øyne? Trekning er trekning, Barca må slås om vi skal videre, for om det ikke hadde vært de så hadde det vært noen andre :)

Lenke til kommentar

Litt enig med bshagen her. Skal man fortjene å komme til finalen må man også kunne slå storlagene. Barca er isåfall en slik "test". Laget er vel heller ikke akkurat i toppform for tiden, og ikke umulige å slå.

Jeg heier dog på Barca.

Lenke til kommentar

Er sedvanlig svært skeptisk til å møte Barcelona, men jeg vil mye heller møte Barcelona anno 2019 enn 2012. Vil gi oss kanskje 20 % sjanse for å gå videre :)

Skulle hatt Scholes tilbake som kunne sette den i krysset igjen :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Vil tro MU står seg bra til Barca med fysikk og fart. De er veldig gode da, men tror der er en sjans.

Joda, akkurat på de to punktene var ikke Man Utd underlegen verken i 2012, 2010 eller 2009. 

Har ikke en god følelse denne gangen heller. En absolutt grusom motstander å møte, men det gjør ikke noe. Jeg tror det blir moro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...