Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Arsenal mister ikke adebayor, trodde landet hans ikke kvalifiserte seg til mesterskapet jeg? Eller er jeg på tur nå. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nei det er helt korrekt Alastor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nei det er helt korrekt Alastor. Så Adebayor skal ikke dra? Damn det var dumt, jeg håpet på at han skulle dra så han slapp å score for Arsenal Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg syns sentrale midtbanen vår er for dårlig, vi har god bakre og foran del. Men det mangler EN SCHOLES, som slår pasninger og har blikk for spillet. Jeg har fulgt med Hargreaves i hver kamp for å se om han er en erstatter for Scholes på midten. Det er han ikke, syns nå jeg da. Chelsea har Lampard, Liverpool har Gerrard, Arenal har Fabregas, hvem har vi der? Jeg syns Hargreaves og Fletch er for lite kreative, håper bare på at Scholes kommer tilbake og så setter Fergie han med Carrick. Jeg syns United betalte litt mye for Hargreaves. Han er en veldig god spiller, men han mangler det lille ekstra. Er vel ingen som har forventa at Hargreaves skulle ta over for Scholes, de er jo to helt forskjellige spillertyper. Er vel Anderson/Carrick som går inn i Scholes-rollen, med en Hargreaves på siden. Hvertfall slik jeg har oppfatta det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg syns sentrale midtbanen vår er for dårlig, vi har god bakre og foran del. Men det mangler EN SCHOLES, som slår pasninger og har blikk for spillet. Jeg har fulgt med Hargreaves i hver kamp for å se om han er en erstatter for Scholes på midten. Det er han ikke, syns nå jeg da. Chelsea har Lampard, Liverpool har Gerrard, Arenal har Fabregas, hvem har vi der? Jeg syns Hargreaves og Fletch er for lite kreative, håper bare på at Scholes kommer tilbake og så setter Fergie han med Carrick. Jeg syns United betalte litt mye for Hargreaves. Han er en veldig god spiller, men han mangler det lille ekstra. Er vel ingen som har forventa at Hargreaves skulle ta over for Scholes, de er jo to helt forskjellige spillertyper. Er vel Anderson/Carrick som går inn i Scholes-rollen, med en Hargreaves på siden. Hvertfall slik jeg har oppfatta det. Det var det som sto i United supporteren at Hargreaves skulle ta over for Scholes rollen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er da merkelig, for de spiller jo forskjellig fotball. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg syns sentrale midtbanen vår er for dårlig, vi har god bakre og foran del. Men det mangler EN SCHOLES, som slår pasninger og har blikk for spillet. Jeg har fulgt med Hargreaves i hver kamp for å se om han er en erstatter for Scholes på midten. Det er han ikke, syns nå jeg da. Chelsea har Lampard, Liverpool har Gerrard, Arenal har Fabregas, hvem har vi der? Jeg syns Hargreaves og Fletch er for lite kreative, håper bare på at Scholes kommer tilbake og så setter Fergie han med Carrick. Jeg syns United betalte litt mye for Hargreaves. Han er en veldig god spiller, men han mangler det lille ekstra. Ikke for å være frekk, men du er bra på bærtur om du tror Hargreaves ble handlet inn for å erstatte Scholes når hans tid er over. Jeg har faktisk ikke sett noen andre United-supportere som har trodd det samme som deg, altså er du den første. Så, det er kanskje ikke så rart at du ikke synes Hargreaves er den rette erstatteren for Scholes? Hvem vi har? Vi har Scholes, Anderson og Carrick. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg syns sentrale midtbanen vår er for dårlig, vi har god bakre og foran del. Men det mangler EN SCHOLES, som slår pasninger og har blikk for spillet. Jeg har fulgt med Hargreaves i hver kamp for å se om han er en erstatter for Scholes på midten. Det er han ikke, syns nå jeg da. Chelsea har Lampard, Liverpool har Gerrard, Arenal har Fabregas, hvem har vi der? Jeg syns Hargreaves og Fletch er for lite kreative, håper bare på at Scholes kommer tilbake og så setter Fergie han med Carrick. Jeg syns United betalte litt mye for Hargreaves. Han er en veldig god spiller, men han mangler det lille ekstra. Ikke for å være frekk, men du er bra på bærtur om du tror Hargreaves ble handlet inn for å erstatte Scholes når hans tid er over. Jeg har faktisk ikke sett noen andre United-supportere som har trodd det samme som deg, altså er du den første. Så, det er kanskje ikke så rart at du ikke synes Hargreaves er den rette erstatteren for Scholes? Hvem vi har? Vi har Scholes, Anderson og Carrick. Tja, tror jeg minnes at Fergie sa det å jeg da for over et år siden da dem ikke fikk han. Fergie sa: Jeg tror Hargreaves kan være den perfekte erstatteren til Scholes. Ellers er jeg på bærtur, uansett så syns jeg ikke at Hargreaves er så god som folk skal ha det til. Oppskrytt i mine øyner. Han har vist seg i et par kamper da. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 For folk som deg,raste, som tror han skal være den mest kreative og finne de spektakulære løsningene, så har han vel neppe prestert så veldig i år nei. Men for folk som vet hvilken spiller han er, og hvilke kvaliteter han har, så har han vært en av Uniteds mest positive denne sesongen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) For folk som deg,raste, som tror han skal være den mest kreative og finne de spektakulære løsningene, så har han vel neppe prestert så veldig i år nei. Men for folk som vet hvilken spiller han er, og hvilke kvaliteter han har, så har han vært en av Uniteds mest positive denne sesongen. Tja, du er den første som har sagt at han har vært mest positiv denne sesongen. Jeg har hørt Anderson fra andre. Jeg har heller ikke sagt at han skal være den mest kreative og finne de spektakulære løsningene. Jeg har sagt at han kan være litt mere kreativ når han spiller. Endret 30. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg sa da vitterlig _en av_. Det er stor forskjell. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hargreaves er vel en defangsiv spiller. Han er vel mere som en Butt som ligger bak og stopper angrep Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hargreaves er vel en defangsiv spiller. Han er vel mere som en Butt som ligger bak og stopper angrep Ja, han er en defensiv midtbane spiller ja. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har heller ikke sagt at han skal være den mest kreative og finne de spektakulære løsningene. Vel.. du har sammenlignet han med Scholes. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hargreaves er vel en defangsiv spiller. Han er vel mere som en Butt som ligger bak og stopper angrep Ja, han er en defensiv midtbane spiller ja. Når du selv nå sier at han er det, hvordan kan du da si at han skal ta over for Scholes, som er absolutt motsatt? Og hvordan kan du forvente at en defensiv midtbanespiller skal stå for de kreative løsningene framover på banen? Endret 30. desember 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Tror heller Anderson kan ble en erstatter for Scholes. En som gjerne mottar ballen fra forsvaret og fordeler den fremover. Føler også at han kan bli mere målfarlig om han vil fullføre angrepet. Ville gjerne ha sett han enda mere offangsiv. Det krever selvfølgelig enda mere løping siden man ikke må forlate forsvarerene. Endret 30. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Vil selv påstå at Carrick og Anderson er mest sannsynlige erstattere ja. Hargreaves er ikke den typen, og det er heller ikke Fletcher eller O'shea osv. Endret 30. desember 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hargreaves er vel en defangsiv spiller. Han er vel mere som en Butt som ligger bak og stopper angrep Ja, han er en defensiv midtbane spiller ja. Når du selv nå sier at han er det, hvordan kan du da si at han skal ta over for Scholes, som er absolutt motsatt? Og hvordan kan du forvente at en defensiv midtbanespiller skal stå for de kreative løsningene framover på banen? Nå har jeg heller ikke sagt jeg tror han blir den nye Scholes, det er bare noe Fergie kom på i fjor sommer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hargreaves har vært en av våre aller beste spillere i år, og jeg syntes han var god mot West Ham, omtrent den eneste som gadd, løper som en galing, er han menneskelig? Dynamo med stor D. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hargreaves har vært en av våre aller beste spillere i år, og jeg syntes han var god mot West Ham, omtrent den eneste som gadd, løper som en galing, er han menneskelig? Han er kanskje en Robot med fjernkontroll? Selv syns jeg ikke han var god mot West Ham, syns nemlig Kuszkak var den beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå