Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In Solskjær we trust! Det blir nok en Solskjær-tatovering på mange etter dette, vil jeg tro! Helt sinnsykt! For 20år siden så avgjore du som spiller i Champions League-finalen, 20år etter - som manager for United, så gjør du nesten det umulige - mulig! Du er en GUD!

Endret av Dominator X
Lenke til kommentar

Ingen skam å ta feil, for det er ikke så rart. Jeg står bare fortsatt på at Manchester United aldri skal legge seg ned for å dø, og alltid gjøre vi kan for å vinne. Det er klubbens DNA. Fikk vel litt vann på mølla i kveld.

Kommer ikke til å få sove i natt, dette her var et mirakel.

Lenke til kommentar

Ingen skam å ta feil, for det er ikke så rart. Jeg står bare fortsatt på at Manchester United aldri skal legge seg ned for å dø, og alltid gjøre vi kan for å vinne. Det er klubbens DNA. Fikk vel litt vann på mølla i kveld.

Kommer ikke til å få sove i natt, dette her var et mirakel.

Enig, enig, enig og enig. De som har fulgt med på Man Utd litt lengre enn 10 år vet hvordan dette fungerte på sitt beste under SAF. Tendensene er like, men jeg vet ikke om jeg tørr å tro at det skal bli noe ala det?! Sliter med å ikke tenke på det i kveld, for dette er rett og slett pur vilje. For en kveld!

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

.. og går vi videre skal jeg melde meg inn supporterklubben til Liverpool for et helt år! Med andre ord, jeg mener dette er 100% kjørt. Satser på en ålreit kamp, med et pr halvlitere, og håper ikke noe mer

Sleng med en kvittering som bevis da ;)

E: haha, så at jeg var 10 sek for sen der :D

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...