fox Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Det er derfor Solskjær er manager, ikke de her i Diskusjon.no Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Lenge siden jeg har skreket så høyt! TAKK Solskjær og Manchester United! Fotball i United har ikke vært så lidenskapelig siden Ferguson! Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) In Solskjær we trust! Det blir nok en Solskjær-tatovering på mange etter dette, vil jeg tro! Helt sinnsykt! For 20år siden så avgjore du som spiller i Champions League-finalen, 20år etter - som manager for United, så gjør du nesten det umulige - mulig! Du er en GUD! Endret 6. mars 2019 av Dominator X Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Inge sa vel at vi skulle "gi faen" vel? Men mange av oss mente dette var umulig, meg selv inkludert. Og jeg må si - det er raning på høylys dag. Men det forandrer ikke faktum. Dette er deilig, stygge PSG er ute - vi er videre! Lenke til kommentar
Populært innlegg Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2019 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2019 Bandidos-Pelle erkjenner at han tok feil. 11 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Bandidos-Pelle erkjenner at han tok feil. Det samme gjorde jeg. Men det er ikke noe jeg gidder å være flau over akkurat ! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ingen skam å ta feil, for det er ikke så rart. Jeg står bare fortsatt på at Manchester United aldri skal legge seg ned for å dø, og alltid gjøre vi kan for å vinne. Det er klubbens DNA. Fikk vel litt vann på mølla i kveld. Kommer ikke til å få sove i natt, dette her var et mirakel. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Ingen skam å ta feil, for det er ikke så rart. Jeg står bare fortsatt på at Manchester United aldri skal legge seg ned for å dø, og alltid gjøre vi kan for å vinne. Det er klubbens DNA. Fikk vel litt vann på mølla i kveld. Kommer ikke til å få sove i natt, dette her var et mirakel. Enig, enig, enig og enig. De som har fulgt med på Man Utd litt lengre enn 10 år vet hvordan dette fungerte på sitt beste under SAF. Tendensene er like, men jeg vet ikke om jeg tørr å tro at det skal bli noe ala det?! Sliter med å ikke tenke på det i kveld, for dette er rett og slett pur vilje. For en kveld! Endret 6. mars 2019 av Espp 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Psyken til Rashford er noe av det villeste ever... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Apropos. Hvor mye er medlemskap i LFCSC om dagen? Føler en så stor anti-jinx gjør seg fortjent til at jeg får være mann av mitt ord 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) .. og går vi videre skal jeg melde meg inn supporterklubben til Liverpool for et helt år! Med andre ord, jeg mener dette er 100% kjørt. Satser på en ålreit kamp, med et pr halvlitere, og håper ikke noe mer Sleng med en kvittering som bevis da E: haha, så at jeg var 10 sek for sen der Endret 6. mars 2019 av Espp 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nydelig for historien at det var dettopp Kimpembe som laga straffen 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nydelig for historien at det var dettopp Kimpembe som laga straffen Karma! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Ekstra morsomt er det jo at det samme skjedde med PSG for 2 år siden når de ga bort en 4-0 seier mot Barca. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 (endret) Nå kan vel den klubben bare legge ned vel? Hæ? Vinner hjemlige liga med 20-30 poeng, en liga INGEN bryr seg om og driter seg ut i Europa hver gang - som er deres ENESTE mål. SÅ DEILIG! :D Endret 6. mars 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå