Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende mange som er positive til kampen i kveld. Jeg klarer ikke helt å bli like entusiastisk, og vil påstå vi har tilnærmet null sjansen på å gå videre. Ikke bare mangler vi halve laget, men vi har 0-2 å hente inn i tillegg.

Som sagt før: forventningene er ekstremt lave, men håpet er der såvidt. Gjør vi en god kamp er jeg fornøyd, uavhengig av om vi avanserer eller ikke. Og det er nok til å gjøre meg entusiastisk.

Lenke til kommentar

Sier det igjen. Dette er kampen hvor unge/benkespillere har muligheten til å skinne og skaffe seg en fast plass. Går for seier :D

Bra. Pluss "benkslitere" får muligheten til å vise seg frem. Det kan gå katastrofalt, men det kan også gå overraskende bra. Jeg heier på United for en gangs skyld.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Gutta gjorde det eneste jeg ønsket, de ga absolutt alt. At det skulle være nok til å fjerne stjernegalleriet til PSG ut av Champions League hadde jeg ikke troa på, på forhånd.

Dette statuerer bare min påstand om hvor forbanna viktig lagmoral og vinnermentalitet er. Solskjær, jeg håper inderlig at han leder Man Utd til høsten også. Fy faen for et deilig lag. Tenkt at unggutta leverer så djevelsk rått, sykt !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...