Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Det er sant at vi ønsker å bli underholdt, men det er lov til å se det større bildet også. Om du kun ønsker underholdning, så får du heie på Arsenal eller Tottenham, så får vi som var vant med og som forventer troféer, heie på United :)

Tragisk. Om United ikke vinner noe de neste 10 årene da, hva gjør du? Bytter til City? :)

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Fikk inn Mourinho som "garantist" for trofeer, vant EL og hadde tre fine år med ren kynisk drittfotball. 

Lenke til kommentar

Jepsi pepsi. Ellers lite oppløftende nyheter, kanskje Martial blir klar.

Solskjær:
– Vi har vår siste trening før kampen i dag, men vi tar ingen risiko. Kanskje Anthony blir klar, men det kan også hende at han også trenger noen dager til. Så troppen vil nok se ganske lik ut som mot Palace.

Ikke mye mer som ble sagt på pressekonferansen eller til MUTV. En del snakk om De Gea og antydninger om at Valencia ikke vil få fornyet kontrakten sin, men det visste vi jo.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

At Valencia ikke får ny kontrakt er helt greit. Samme gjelder vel Young om et år tenker jeg. De er begge klar for å byttes ut, men samtidig er det helt greit at Young får bli et år til frem til vi har en stabil erstatter på HB. Forventer at Dalot blir satset på, eller at det hentes inn en ny i sommer.

Frykter faktisk kampen i morgen. Føler vi har fått godt betalt i enkelt jevne kamper, og på et tidspunkt vil jo det snu. Med alle skadene vi har så blir det fort langt jevnere kamp i morgen enn hva en ønsker. Spennende blir det nå uansett.

Lenke til kommentar

Hadde en strøken avslutning med høyre i forrige kamp også. Van Nistelrooy-nykker her nå, må bare begynne å omsette større prosent av sjansene. Begynner virkelig å finne formen.

Om Lukaku, Andreas, Fred og McTominay begynner å bidra slik som vi håper, så kan dette bli meeget bra.

Gråter ikke om Sanchez selges om han ikke finner storformen.

Lenke til kommentar

3 poeng bak 3 plassen

3 av hakkekyllingene leverte mål og målpoengene i dag, Lukaku, Pereira og Fred. Håper virkelig det kan få dem inn i en god flyt. Lukaku har så definitivt stått frem i skademarerittet.

Lenke til kommentar

Tragisk. Om United ikke vinner noe de neste 10 årene da, hva gjør du? Bytter til City? :)

Så ikke denne før nå. Nei, selvfølgelig bytter jeg ikke til City. Men jeg må få lov til å håpe at vi vinner noe fremfor bare «underholder»? Du er enig i at om United ikke vinner en eneste av de store pokalene innen 10 år, så er det en gedigen skuffelse. Ikke sant?

Lenke til kommentar

Enormt behagelig for sjela å vinne dette her. Kjente jeg var skikkelig irritert på 2-2. I hælene på Spurs og inne i topp fire igjen. Jeg trodde ikke vi skulle vinne de to siste med alle de skadene, men gutta har kjempet på.

Vi henger i tauene i perioder også i dag, men det er forventet med den midtbanen. Viktig også at Pereira og Fred er blant bidragsyterne til mål og assists, det trengs!

Lenke til kommentar

Så ikke denne før nå. Nei, selvfølgelig bytter jeg ikke til City. Men jeg må få lov til å håpe at vi vinner noe fremfor bare «underholder»? Du er enig i at om United ikke vinner en eneste av de store pokalene innen 10 år, så er det en gedigen skuffelse. Ikke sant?

Alt handler om kontraster. Etter 6 år med forferdelig fotball og resultater spiller klubben angrepsfotball med et ønske om å knuse motstanderne hver eneste kamp. Det er til tider akkurat som å se Man Utd når SAF var øverste leder.

Det å bygge en vinnerklubb tar litt tid, og jeg tror ikke vi skal forvente eller forlange at Man Utd kjemper om gull neste år heller. Derimot syns jeg vi kan kose oss glugg ihjel av gleden, entusiasmen og resultatene vi opplever.

Jeg er 100% tilfredsstilt med enda en sesong med dette nivået og uten trofeer, så kan man kanskje begynne å tenkte på gull igjen. Solskjær trenger litt tid han også, dessverre har Manchester United en inkompetent ledelse (sportslig sett) som har valgt feil tre ganger på rad. Nå kan det hende riktig mann sitter på toppen, og da får han også få litt tid på seg før kravene kommer.

Klubben burde stille så toppet som mulig mot PSG og gjøre så godt de kan. Det er det eneste jeg forlanger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror også vi skal være realistiske til neste sesong og kose oss med det som skjer nå og forhåpentligvis da, men ønsker at vi skal i det minste se ut som et lag som i allefall har en sjans på «noe». Vi er da faen meg ikke supportere av en klubb som skal si at andreplass er «godt nok»? Eller er dere det kanskje? Ikke jeg i alle fall, og Solskjær sier det samme selv. Og selv under Solskjær så er det svært tydelig at stallen trenger nye spillere, og det fra øverste hylle, i de to neste vinduene

Og når det kommer til kontraster, så virker set ut som *samtlige* her inne har glemt det begredelige laget SAF sendte utpå banen i de siste sesongene. JA! Vi vant da, og det var en ufattelig bragd mtp stallen og fotballen som ble spilt, men det var IKKE enkelt å ta over den stallen der i etterkant, særlig ikke slik som City var i ferd med å ta over. Det så alle da, men tydeligvis ingen nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Om du leser det jeg skrev originalt.. "Kan vi huske på at målet med å se på fotballkamper er å bli underholdt. Det er ikke bare 3 poeng og avansement som er viktig."

Det betyr ikke at det er kun underholdning som spiller noen rolle, titler er selvfølgelig viktig. Derimot så er det ikke sånn at jeg skal være fornøyd etter tre kamper om vi får ni poeng, men spiller gørrkjedelig fotball, som var standard under både LVG og Mourinho. 

Det virker som at det er viktigere for noen at laget får tre poeng enn at de spiller god fotball, noe som for meg er helt fjernt. Det er nettopp det som er forandret nå, helt klinkende tydelig i dagens kamp også. Vi går opp 2-1, forsetter å peise på fremover, får ett imot, samme tempo fremover, til og med på 3-2 så går vi fremover. Vi kunne garantert drøyet og forsvart oss til 2-1, men det er så jævlig deilig at det ikke er sånn lenger. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...