Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vi ikke glemme at omtrent halve A-laget til Chelsea og Arsenal kommer fra Afrika, og de drar over nyåret ned dit....:D

Bra at du sjekker opp ting før du sier det ;)

Arsenal: Adebayor,Kolo Toure,Song og Eboue... Sorry, men jeg viste ikke at halvparten av A-laget til Arsenal er lik 4...

Lenke til kommentar
Må vi ikke glemme at omtrent halve A-laget til Chelsea og Arsenal kommer fra Afrika, og de drar over nyåret ned dit....:D

Arsenal: Adebayor,Kolo Toure,Song og Eboue... Sorry, men jeg viste ikke at halvparten av A-laget til Arsenal er lik 4...

1,2,3,4 og .... 5 :)

Nå er det en del faste spillere her da, ikke lett å si hvordan Arsenal klarer seg uten Adebayor f.eks.

Lenke til kommentar

Song er ikke en A-spiller, Adebayor skal ikke være med til AM. Da blir det bare to spillere vi mister til AM. Uansett, jeg kommer ikke til å savne Eboue. Så da blir det én :p .

String-Emil, du er klar over at Kolo Toure er en person. Ikke to personer? ;)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Song er ikke en A-spiller, Adebayor skal ikke være med til AM. Da blir det bare to spillere vi mister til AM. Uansett, jeg kommer ikke til å savne Eboue. Så da blir det én :p .

String-Emil, du er klar over at Kolo Toure er en person. Ikke to personer? ;)

k9z, trodde det var et komma der.

Ikke lett å holde styr på alle disse negerne til Arsenal :p

Lenke til kommentar
Fletcher og Hargreaves var også ræva, de tok overhodet ikke tak.

Men skuffende er det såklart. Jeg vil nevne at Hargreaves var min mann i dag. Han kjempa heltemodig mot et veldig hardkjempende West Ham.

Jeg fikk - heldigvis - ikke sett dagens kamp. Så jeg lurer på hvem av disse to som har rett når det er snakk om Hargreaves? Etter spilleratinger så var Hargreaves en av Uniteds beste spillere, men Fletcher derimot. :ermm: .

Teit å starte med Fletcher sentralt når Anderson er fullt tilgjengelig. :hmm:

Hargreaves var banens beste i går? Nei, han var ræva. INgen var vel banens beste igår kan jeg si, Hargreaves tok ikke tak i kampen og jeg syns Fletch nesten var bedre enn han igår. Fletch vant baller, men Hargreaves rotet dem bort og passet til feil mann.

Lenke til kommentar
Fergie har alltid rullert spillere. Ikke noe sikkert vi hadde vunnet med Anderson heller. Han har spilt mye og er ung og urutinert. Synest ikke Fletcher var så dårlig heller jeg. Offangsivt hadde han en del gode pasninger. Problemet er at han ble for lett defangsivt.

Hva så om Anderson er ung og urutinert? Han startet da vi spilte borte mot Liverpool og Arsenal, men West Ham blir plutselig for vanskelig? Han har kanskje spilt mye, men han har spilt bra, så hvorfor vrake han? Dessuten sto han jo over forrige PL-kamp. Tror kampen hadde endret seg betraktelig med Anderson og Hargreaves fra start.

Fletcher og Hargreaves, gode spillere, men ingen av disse er vel akkurat kjent for å være kreative.

Vanskelig å si, men Liverpool og Arsenal prøvde å spille oss ut. West Ham tok oss på insats.

Prøvde å spille oss ut? Arsenal? Ja, kanskje. Men Liverpool? Er du morsom?

Uansett, det er sikkert sant at West Ham tok oss på innsatsen i går. Og jeg lurer fortsatt på hvorfor Fletcher startet, og ikke Anderson. Ville blitt en annerledes kamp. Vi får bare være uenige, Limbeck.

Lenke til kommentar
Nei ikke på innsats, men manglende innsats og kreativitet fra vår side. Ingen lag skal kunne slå United. Å bytte av Tevez var nok avgjørende i mine øyne, en udugelig spiss ble igjen dermed kunne West ham satse mer fremover.

Hargreaves og Fletcher sentralt, da skal det egentlig ikke være manglende innsats, men det var tydeligvis det i går. Men at det er lite kreativitet i de to er det vel ingen som helst tvil om. Og Tevez var vel ikke noe bedre enn Saha i går? Jeg så ikke kampen, men etter det jeg har lest hadde verken Tevez eller Saha hadde en god dag på jobben. Saha er langt ifra udugelig, og det er ikke mye å gjøre når en blir ganske så alene helt på topp.

Jeg håper Saha drar og blir ofret i en byttehandel eks, mot Berbatov kanskje, så har vi tre klassespisser. Saha kommer aldri tilbake i kampform tror jeg, han har jo fått en del kamper nå uten at han har benyttet den.

Berbatov hadde vært noe, men på bekostning av Saha? Vet ikke helt om jeg er villig til å ofre Saha, en som aksepterer å starte på benken og kjempe seg til spilletid. Mot en som forventer og starte hver eneste kamp, hvis ikke blir han misfornøyd. Men Berbatov hadde garantert styrket stallen. Jeg håper ikke Saha blir solgt i januar, og det tror jeg heller ikke. Han bør få siste delen av Premier League nå på og overbevise alle United-fans at han er en verdig spiller for klubben.

Lenke til kommentar
Nei ikke på innsats, men manglende innsats og kreativitet fra vår side. Ingen lag skal kunne slå United. Å bytte av Tevez var nok avgjørende i mine øyne, en udugelig spiss ble igjen dermed kunne West ham satse mer fremover.

Hargreaves og Fletcher sentralt, da skal det egentlig ikke være manglende innsats, men det var tydeligvis det i går. Men at det er lite kreativitet i de to er det vel ingen som helst tvil om. Og Tevez var vel ikke noe bedre enn Saha i går? Jeg så ikke kampen, men etter det jeg har lest hadde verken Tevez eller Saha hadde en god dag på jobben. Saha er langt ifra udugelig, og det er ikke mye å gjøre når en blir ganske så alene helt på topp.

Tevez jager ballen hele tiden. Saha lunter etter den, å igår var han totalt udugelig. Han skal være hodespilleren blant spissene, men han vinner kanskje to dueller. Å ingen av dem havner ballen i en posisjon som er gunstig for United. I tillegg bruker han alt for lang tid med ball og sinker hele angrepet. Udugelig. Nei kjøp Berbatov.

Lenke til kommentar

Jeg syns sentrale midtbanen vår er for dårlig, vi har god bakre og foran del. Men det mangler EN SCHOLES, som slår pasninger og har blikk for spillet. Jeg har fulgt med Hargreaves i hver kamp for å se om han er en erstatter for Scholes på midten. Det er han ikke, syns nå jeg da. Chelsea har Lampard, Liverpool har Gerrard, Arenal har Fabregas, hvem har vi der? Jeg syns Hargreaves og Fletch er for lite kreative, håper bare på at Scholes kommer tilbake og så setter Fergie han med Carrick. Jeg syns United betalte litt mye for Hargreaves. Han er en veldig god spiller, men han mangler det lille ekstra.

Lenke til kommentar

1,2,3,4 og .... 5 :)

Nå er det en del faste spillere her da, ikke lett å si hvordan Arsenal klarer seg uten Adebayor f.eks.

Arsenal:

Toure (VIKTIG)

Adebayor (VIKTIG)

Eboue (JOKER)

Song (BACKUP)

Chelsea:

Drogba (VIKTIG)

Kalou (JOKER)

Essien (VIKTIG)

Mikel (JOKER)

Manchester United:

Manucho Goncalves (AKKURAT KJØPT)

Liverpool:

Sissoko (JOKER)

Altså, Manchester United mister ingen nøkkel spillere, men de andre klubbene mister viktige eller jokere på benken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...