Prusk Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Young har vært ok+ som høyreback, og god som ving når han blir dyttet fram mot slutten av kampen (1 kamp?) under Ole. Vi viste jo også med Fellaini at ny kontrakt ikke nødvendigvis betyr at de er her om 2 år. Jeg har alltid hatt sansen for Jones, men jeg har vel gitt litt opp dette mulig verdensstjerne-stempelet han hadde som 19-åring. For å snu på det: Hadde noen sperret opp øynene om United var interessert i en 26 år gammel midtstopper. Midtstopperen har slitt mye med skader, men har 150 kamper i PL, 20+ landskamper og laget kom til semi i VM for 7 mnd siden. Han har forøvrig også vunnet PL, EL, FA-cup. Det eneste man trenger å gjøre er å signere mannen. Han fungerer utmerket som backup. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 For 3 måneder siden var det helt greit å klage på Lindelôf. Han var rett og slett elendig i lang tid. Faktisk var det helt innenfor å klage på flere av spillerne. Dette virus tullet er jo JM, og hvem bryr seg vel om ham? Si hva dere vil, men Jones, Rojo, Darmian, Smaling, Valencia og Young er ikke god nok til å starte i United om en skal kjempe om gull. Jeg vil tro at grunnen til at flere av disse for ny kontrakt er fordi det vil koste langt mer å kjøpe inn erstatter som stallfyll enn å beholde dem. Selv om de selger hele gjengen og en topp stopper hentes inn så må en fortsatt ha bredde i laget. Da er det MYE billigere å forlenge kontrakter med Jones og Smaling enn å kjøpe inn to stoppere ekstra til en samlet sum av 200-500 mill. Dette gjelder jo for andre posisjoner også. Flere av spillerne som er i klubben i dag er nok ikke tenkt en fast plass til neste sesong, med mindre de tar enorme steg resten av sesongen. Ta stopperplass som et eksempel. Her kommer det nok inn en ny stopper til sommeren. Om sjansen byr seg, så vil nok en ung og lovende stopper hentes inn også. Da har en rotasjonsspiller i den nye unge stopperen og en kan selge unna Jones eller Smaling. Blir det videre forsterkning på stopperplass sommeren etter så vil naturligvis det samme gjenta seg. 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Nå er vi inne på topp 4 og blir der med mindre Chelsea mot alle odds skulle slå City i morgen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Herlig kamp, helt perfekt i forkant av PSG-kampen. Ingen skader, god kontroll, fine mål og vi hviler spillere. I skrivende stund er vi på fjerdeplass, og taper Chelsea i morgen så er vi forbi. Det er rått! Pogba helt fantastisk i dag også. Ser mange journalister og folk på Twitter begynner å kalle han ligaens beste spiller nå, og det er egentlig vanskelig å argumentere mot. Han er ikke så veldig langt unna å være verdens beste midtbanespiller nå. Helt enorm. Flere ting å ta med seg: - Ingen Smalling/Jones-katatrofe. Begge gjør en god kamp, spesielt Jones. - Dalot er en herlig back, kampen viser at han har mye å lære fortsatt. Men umulig å mislike fyren. - Fortsatt Englands beste bortefans sammen med Palace. - Martial. Herrera. Shaw. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Håper Chelsea vinner eg. Da blir det lettere for oss å ta City i mai Også ser eg heller Liverpool vinne enn City eller Chelsea. Eg tror ManUnited kommer på tredje eg, bak de to men forran Tottenham. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Dragavon.... bare nei. Jeg rykker heller ned ett år enn å se LFC vinne ligaen. Det kan bare ikke skje. Heia City! 9 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Da får vi være enige om å være uenige For meg har City alltid vore ett B-lag, som hører hjemme på nederste halvdel av tabellen. Og det hadde de fremdeles vore, om det ikkje hadde kommet inn en eier som spytter inn uforskammet mye penger. Samme med Chelsea. Hverken Liverpool eller Man United har noensinne hatt en rik eier som har spyttet inn ubegrenset med midler. Det de har klart har de skapt sjølv, med hardt arbeid. For meg er det mer "ekte" enn det klubber som Chelsea og City har skapt. Så derfor unner eg heller Liverpool ett mesterskap enn City og Chelsea. Men aller helst hadde eg sett att Tottenham hadde slått de begge. Så lenge ikkje United vinner altså Endret 9. februar 2019 av Dragavon Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Så derfor unner eg heller Liverpool ett mesterskap enn City og Chelsea. Er jo akkurat derfor det ikke er like ille hvis City vinner. Hvis Liverpool vinner så er det krise. 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 3 tøffe kamper på rappen nå i 3 forskjellige turneringer. PSG hjemme i CL, Chelsea borte i FA-Cupen og så Liverpool hjemme i PL. Med siste kampen der så kan vi hjelpe City med å komme seg forbi Liverpool samtidig som vi holder avstand til Arsenal. Et par spennende uker i vente! 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 https://www.telegraph.co.uk/football/2018/12/03/manchester-united-almost-need-miracle-finish-top-four-says-jose/ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Artikkelen er fra starten av desember. Jose sier at vi hadde trengt et mirakel for å klare topp fire. Han hadde rett. Vi har fått et mirakel. Synes synd på Mourinho. Kan vi ikke bare legge den tiden bak oss? 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Det er to ting som gleder meg ved Ole og United: 1 - Jeg får et annet lag til å heie på med god grunn 2 - Det unner meg å se Mourinho står for fall Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Fantastiske saker dette, ser bedre og bedre ut. Er spent på hvordan det går på tirsdag da. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg vil mye heller se City vinne enn Liverpool. Nå plages jeg ikke like mye av Liverpool lengre som jeg gjorde tidligere. Da har sakte men sikkert blitt mer eller mindre ubetydelig, en klubb som ikke vinner noe. Nå er de jo veldig nære, så skal ikke se bort i fra at min innstilling endrer seg raskt og at jeg fort begynner å misslike dem igjen slik jeg gjorde tidligere. De hadde i mange år premier leagues mest oppskrytte spiller i Gerrard, som gjorde det hele direkte komisk. Angående JM så er han et lukket kapittel for min del. Historisk sett er han en svært dyktig manager, men han har ikke klart å tilpasse seg utviklingen. Dette kombinert med personligheten han besitter gjør at han for øyeblikket fremstår som en svært bitter person. Tror nok at han kommer sterkt tilbake igjen i en annen klubb, men det bryr meg svært lite hva han finner på eller uttaler seg om. Litt i samme kategori som Ince. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Mulig at Cavani er skadet og nå. Mangler bare at Mbappè ikke kan spille Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 De kan stille svært sterkt fortsatt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Sterke enn oss. Så det må fortsatt bli overganger som gjør dette til seier. Ikke umulig selvsagt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Da er vi på fjerde da!! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Det er vi Men det City viser her er skremmende Endret 10. februar 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå