Jakobk Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Wow martial smiler til og med. Dett må jo bli bra Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Fø faen, Mourinho ut har betydd mye! Deilig Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Tenk at Solskjær etter alle solemerker blir manager of the month i PL i januar. Kult. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Merkelig om han ikke blir det, men igjen så har ingen United-manager fått manager of the month-prisen siden Sir Alex i oktober 2012. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Akkurat den siste biten der er strengt tatt ikke så merkelig. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke rart det når man henter inn trenere for å spille anti fotball 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Mourinho kunne nok fint ha vunnet det i starten av forrige sesong. Men Huddersfield startet sesongen veldig bra, og i september var City bananas gode. Endret 1. februar 2019 av Sveern 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Mourinho hadde vel ikke vunnet den prisen uansett hvordan han gjorde det. Bare fått den tre ganger i karrieren, til tross for tre ligagull. Er vel mye basert på forventninger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Neida, skal ikke latterliggjøre Fella på noen som helst måte. Han ga alltid alt og er en fin fyr, men har dessverre blitt selve symbolet på Uniteds fall. Der andre klubber setter inn stjernespellere når de må ha mål, så har vi satt inn en 3 meter høy mann det til tider er vanskelig å forstå at lever å spille fotball hvis man ser på hva han gjør med ball i beina. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Er vel bare å ønske Fellaini lykke til videre. Veldig mye av slakten han har fått er nok ikke hans feil. Ingenting å utsette på innstilling, moral og innsats. Og i de kampene som har vært riktig for ham, har han vist at han kan være en viktig brikke. Blir egentlig litt morsomt å se hvordan han gjør det i Kina. Jeg kjenner ikke ligaen der i det hele tatt, vet ikke hvor fysisk den fotballen der er? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Alltid vært fascinert over den fyre. Så høy og allikevel så mediocre på hodetspill! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Selve symbolet på Uniteds fall og til tider en utrolig frustrerende spiller å se på, spesielt da han sine styrker ikke gir en veldig underholdende spillestil, men han jobbet alltid hardt og gjorde sitt beste og da er det ikke spesielt rart at han ble brukt ofte av tre ulike managere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Det som frustrerte meg mest med Fellaini var hvor ofte han var ute på kanten eller tok en slags playmaker-rolle og "strødde" pasninger. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Veldig god på sitt beste, HELT jævlig på sitt verste. Scoret noen veldig viktige mål som aldri vil bli glemt. En liten kulthelt i mine øyne, men kommer neppe til å savne fraværet hans særlig ofte. Også mannen bak det nydeligste raidet jeg har sett. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Det som frustrerte meg mest med Fellaini var hvor ofte han var ute på kanten eller tok en slags playmaker-rolle og "strødde" pasninger.Resultatet av dumme manager-avgjørelser. Var nok derfor han var godt likt blant dem, gjorde som han ble bedt om uansett hva det skulle være. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Simpel kamptråd da jeg kun hadde mobil https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1836597 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Simpel kamptråd da jeg kun hadde mobil https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1836597 Den duger, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå