PSV Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 og Fletcher sugde mest? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Der putta Everton Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 EVERTON!! Herlig! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Herlig..Hold ut Everton Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Faen, til makan til fotball som United spilte i dag var helt?! Jeg har ikke ord for det. Håper bare Everton holder ut Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Faen, til makan til fotball som United spilte i dag var helt?! Jeg har ikke ord for det. Håper bare Everton holder ut holder ut? Arsenal har scoret 3 ganger og leder 3-1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Everton er et tegneserielag. PS: Jeg hater Fabregas mer og mer for hver dag, takler ikke fyren. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Er vel egentlig ikke så mye å si. Det er fortjent av vi taper. West Ham kjemper oss i stykker. Jeg synest ikke vi gjør noen dårlig kamp egentlig. Vi blir stresset og West Ham lykkes med spillet sitt. Saha er mere inblandet i spillet og det er bra, men han blir fryktelig alene der oppe siden Teves som regel er et stykke bak. Vanskelig å klandre Ronaldo for straffen siden han har satt så mange, men det er litt typisk at bommen kom nå og ikke i en 2-0 seier. Av alle poengtapene hittil i sesongen så er egentlig denne lettest å svelge siden vi fortjente det. Litt synd at vi ikke får beholdt tabelltoppen, men det er bare midtveis i sesongen. Men skuffende er det såklart. Jeg vil nevne at Hargreaves var min mann i dag. Han kjempa heltemodig mot et veldig hardkjempende West Ham. Endret 29. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fletcher og Hargreaves var også ræva, de tok overhodet ikke tak. Men skuffende er det såklart. Jeg vil nevne at Hargreaves var min mann i dag. Han kjempa heltemodig mot et veldig hardkjempende West Ham. Jeg fikk - heldigvis - ikke sett dagens kamp. Så jeg lurer på hvem av disse to som har rett når det er snakk om Hargreaves? Etter spilleratinger så var Hargreaves en av Uniteds beste spillere, men Fletcher derimot. Saha og Giggs hadde vel ingen god dag de heller. Synd med Carrick og Rooney. Håper de snart er tilbake. Teit å starte med Fletcher sentralt når Anderson er fullt tilgjengelig. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Teit å starte med Fletcher sentralt når Anderson er fullt tilgjengelig. Akkurat DÉT stusset jeg også over. Anderson er mye bedre enn Fletcher spør du meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fergie har alltid rullert spillere. Ikke noe sikkert vi hadde vunnet med Anderson heller. Han har spilt mye og er ung og urutinert. Synest ikke Fletcher var så dårlig heller jeg. Offangsivt hadde han en del gode pasninger. Problemet er at han ble for lett defangsivt. Egentlig synest jeg ikke vi spilte dårlig. Vi ble rett og slett kjempet i stykker. Vi fikk ikke tid med ballen i det hele tatt. Kjempet i stykker. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Teit å starte med Fletcher sentralt når Anderson er fullt tilgjengelig. Akkurat DÉT stusset jeg også over. Anderson er mye bedre enn Fletcher spør du meg. Tror det er flere enn dere som stusset veldig over det. Etter 87 min. stakk jeg fra kampen, det var rett etter at Fletcher prøvde å vere dagens helt ved skudd fra sirka midtbanen..i alle fall minst 20meter... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Dette var synd, veldig synd. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ditta har våre den svartast dagen på lenge forbanna drit dag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som fikk med seg komentarene på dagbladet sine artikler? Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som fikk med seg komentarene på dagbladet sine artikler? nei. ka de var då? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fletcher og Hargreaves var også ræva, de tok overhodet ikke tak. Men skuffende er det såklart. Jeg vil nevne at Hargreaves var min mann i dag. Han kjempa heltemodig mot et veldig hardkjempende West Ham. Jeg fikk - heldigvis - ikke sett dagens kamp. Så jeg lurer på hvem av disse to som har rett når det er snakk om Hargreaves? Etter spilleratinger så var Hargreaves en av Uniteds beste spillere, men Fletcher derimot. Saha og Giggs hadde vel ingen god dag de heller. Synd med Carrick og Rooney. Håper de snart er tilbake. Teit å starte med Fletcher sentralt når Anderson er fullt tilgjengelig. Tja, de som har gitt ham karakterene er forhåpentligvis mer kyndige enn meg. Men jeg savnet litt mer av det Hargreaves har kommet til oss for å gjøre: Være knallhard, vinne ballen og sette igang kontringer. Men det er nok vanskelig å gjøre når resten av laget er uvillige så det holder. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fergie har alltid rullert spillere. Ikke noe sikkert vi hadde vunnet med Anderson heller. Han har spilt mye og er ung og urutinert. Synest ikke Fletcher var så dårlig heller jeg. Offangsivt hadde han en del gode pasninger. Problemet er at han ble for lett defangsivt. Hva så om Anderson er ung og urutinert? Han startet da vi spilte borte mot Liverpool og Arsenal, men West Ham blir plutselig for vanskelig? Han har kanskje spilt mye, men han har spilt bra, så hvorfor vrake han? Dessuten sto han jo over forrige PL-kamp. Tror kampen hadde endret seg betraktelig med Anderson og Hargreaves fra start. Fletcher og Hargreaves, gode spillere, men ingen av disse er vel akkurat kjent for å være kreative. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Enig at Anderson burde ha starta for Fletch. Men savna mest Rooney egentlig, Saha gjor lite bra, og Tevez datt veldig langt ned i banen til tider. Kunne tenkt å sett Nani også meir. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fergie har alltid rullert spillere. Ikke noe sikkert vi hadde vunnet med Anderson heller. Han har spilt mye og er ung og urutinert. Synest ikke Fletcher var så dårlig heller jeg. Offangsivt hadde han en del gode pasninger. Problemet er at han ble for lett defangsivt. Hva så om Anderson er ung og urutinert? Han startet da vi spilte borte mot Liverpool og Arsenal, men West Ham blir plutselig for vanskelig? Han har kanskje spilt mye, men han har spilt bra, så hvorfor vrake han? Dessuten sto han jo over forrige PL-kamp. Tror kampen hadde endret seg betraktelig med Anderson og Hargreaves fra start. Fletcher og Hargreaves, gode spillere, men ingen av disse er vel akkurat kjent for å være kreative. Vanskelig å si, men Liverpool og Arsenal prøvde å spille oss ut. West Ham tok oss på insats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå