Snikpellik Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Must-read for enhver United-supporter og egentlig fotballinteressert, innlegget til Jesse Lingard på Players Tribune: https://www.theplayerstribune.com/en-us/articles/jesse-lingard-i-promise-you-never-read-a-story-like-this-mate "Oh my gosh, if the gaffer actually puts me in, I might wet meself." 6 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) Handler om Lingard for de som ikke gidder å lese. Takk for at du deler, Snikpellik. Nydelig I remember when I was like nine years old, I went into Tony Whelan’s office and I said, “Um, sir, can I start doing some weights? My grandad wants to know.”And Tony was like, “No, son. You can’t.”I said, “Oh, how come?”He said, “Because you’re nine.” Endret 23. januar 2019 av Ibrahimovic 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Must-read for enhver United-supporter og egentlig fotballinteressert, innlegget til Jesse Lingard på Players Tribune: https://www.theplayerstribune.com/en-us/articles/jesse-lingard-i-promise-you-never-read-a-story-like-this-mate Morsom historie for enhver fotballinteressert egentlig. Tror mange kjenner seg igjen. Vi hadde ihvertfall et par foreldre som ble utvist løpet av et par cuper. Når jeg tenker meg om klarte jeg faktisk å bli utvist selv, fra benken! Good times. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Smalling scora vinnermålet og dama hans er også høygravid! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Lindeløv kom inn etter 94 min, men om man ser på magen til Maja, så fikk de seg nok en runde dem også 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Neymar gråtende ut med skade. Verratti allerede ute en stund. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Rabiot spiller heller ikke for tiden, siden han ikke vil signere ny kontrakt. Hvor stor sjans har vi på seier, gitt at de tre ikke spiller? Har dere tro på seier mot Arsenal? Frykter at det blir vårt første tap Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Ole Gunnar bekrefter at Alexis kommer til å være involvert mot Arsenal. Kan nok fort være avgjørende, om ting sitter. Beinklar for kamp! Jeg er 22 år, bor på Lerkendal i Trondheim mens jeg studerer. Om noen bor i nærheten, og ikke har noen å se kamp med, så er det bare å sende en PM. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Rabiot spiller heller ikke for tiden, siden han ikke vil signere ny kontrakt. Hvor stor sjans har vi på seier, gitt at de tre ikke spiller? Har dere tro på seier mot Arsenal? Frykter at det blir vårt første tap Hadde hatt tro på seier uansett skadesituasjon. PSG er ikke umulige å slå, og de har vært ujevne i perioder denne sesongen. Går fra et par uavgjorte på rappen til 9-0 mot Guingamp. Men det er klart at de er litt svekket nå, ja. Kanskje ikke like mye som United ville vært svekket uten Rashford og Herrera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Ingen De Gea idag. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Romero har aldri svikta oss, så er ikke så bekymra for det. Tipper det blir en del mål, minst 2 hver vei Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Ingen De Gea idag. Greit å la Romero få stå i cupen, så får De Gea litt fri før helvetet bryter løs. Romero må vel være blant verdens beste andrekeepere, så det går sikkert greit! Her er kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1835890 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Forbasket at kampen kolliderer med semifinalen håndball vm. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Forbasket at kampen kolliderer med semifinalen håndball vm. Hææææææ? 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Delvis: du finner resultatet på nett etter håndballkampen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Ja, det får en si. Denne lykkerusen som OGS har satt i gang gir seg heldigvis ikke enda. Håper den varer ut sesongen, for det er mange år siden jeg har gledet meg så mye til kamp som nå om dagen. En meget god bortekamp i dag, meget fornøyd med både innsats og resultat. Tror aldri jeg har sett Pogba springe så mye som i dag, skulle gjerne sett stats på dette. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Vet at Lingard er en av dem som løper mest for United, men i dag la han ned en merkbar innsats! Manchester United blod i den gutten! Og hva skal man si? 8 seire på 8 forsøk på Solskjæren. Herlig, og smått utrolig! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 For en fredag. Norge til finale etter å ha banket Tyskland Og OGS vinner sin 8 og mest overbevisende seier med Man. U vil jeg si. fantastiske saker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Helt vanvittig. Klart topp 3 i England under tidenes trenergeni. Neste sesong blir spennende med 3 jevngode lag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå