Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var skuffende, men vi tapte hvertfall fortjent. Kan ikke si annet.

Man vinner og taper med samme sinn, og jeg er helt sikker på at vi reiser oss mot Birmingham.

Saha var forøvrig tidenes tosk i dag, han skal alltid ta en dårlig dragning som stopper opp spillet helt. Fletcher og Hargreaves var også ræva, de tok overhodet ikke tak. Giggs og Nani ødela hver sin sjangse, og Ronaldo hadde en sjelden brøler. Rett og slett en dårlig dag. God helg.

Lenke til kommentar

Selg Saha! Selgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselg!

Null kreativitet, vinner vel omtrent 2 dueller. Å dreper alle kontringer han er involvert i med unntak av målet, samt at han og Tevez ikke fungerer i det hele tatt ilag. Virker giddalaus å kjemper aldri opp baller han taper.

Møkkakamp av United, Giggs er banens beste.

Lenke til kommentar
Selg Saha! Selgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselgselg!

Null kreativitet, vinner vel omtrent 2 dueller. Å dreper alle kontringer han er involvert i med unntak av målet, samt at han og Tevez ikke fungerer i det hele tatt ilag. Virker giddalaus å kjemper aldri opp baller han taper.

Møkkakamp av United, Giggs er banens beste.

Giggs banens beste? :ermm: Fyren var en skygge av seg selv, klarer ikke dempe enkle baller, ødelegger en potensiell kjempesjanse blant annet.

Lenke til kommentar
Giggs banens beste? :ermm: Fyren var en skygge av seg selv, klarer ikke dempe enkle baller, ødelegger en potensiell kjempesjanse blant annet.

ja han sugde, men hvem gjorde ikke det idag? Med nærmere ettertanke var Evra banens beste, eller den mest positive kan jeg si.

Forøvrig var Giggs involvert i alt av det lille United skapte fremover idag, å skapte faktisk noen overganger med overblikket selv om Saha fort nok drepte dem.

Lenke til kommentar

ja han sugde, men hvem gjorde ikke det idag? Med nærmere ettertanke var Evra banens beste, eller den mest positive kan jeg si.

Forøvrig var Giggs involvert i alt av det lille United skapte fremover idag, å skapte faktisk noen overganger med overblikket selv om Saha fort nok drepte dem.

Jeg har ikke sagt at Giggs var banens verste, syntes Saha var forferdelig idag, og forsvaret, vi skal for faen ikke slippe inn to dødballmål med Vidic og Ferdinand, skal ikke være mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...