Snikpellik Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Lukaku har bare en ting i hodet når han går mot mål, og det er å avslutte selv. Største svakheten på siden av førstetouchen spør du meg. Akkurat i den situasjonen - ja. Men på generell basis er jeg litt uenig. Ser veldig ofte at han ser etter medspillere, savner faktisk ofte at han setter seg i stridsvogna og pløyer mot mål. Uansett ønsker man jo at en spiss skal komme til avslutning. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Gjesp... litt Mourinho vibber over denne omgangen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Akkurat i den situasjonen - ja. Men på generell basis er jeg litt uenig. Ser veldig ofte at han ser etter medspillere, savner faktisk ofte at han setter seg i stridsvogna og pløyer mot mål. Uansett ønsker man jo at en spiss skal komme til avslutning. Han er god til det når han kommer inn fra kantene, og har jo en sabla god innleggsfot. Men når han er i midten og på vei mot mål synes jeg han er dårlig til dette. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Foreløpig ingenting som tilsier at Lukaku og Sanchez burde starte mot Spurs i mine øyne. Sanchez bedre enn Lukaku dog. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Gjesp... litt Mourinho vibber over denne omgangen Det var nå litt forventer med tanke på antall endringer i laget. Nå en får svar på hvem som er villig til å kjempe for plassen og hvem som er likegyldig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 nydelig assist og nydelig avslutning. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Der satt den igjen for Lukaku, bra! Stor tro på at han kommer i godt slag igjen fremover under Solskjær. Flere innlegg og flere mann rundt seg. 3 mål på sine 3 siste. Endret 5. januar 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Bra utelling så langt, men er det bare jeg som syns MU ser helt håpløse ut bakover? Her må det jobbes alvorlig. Når de møter bedre lag, så.. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Er ganske vidåpent bakover nå ja, sluppet til et par som kunne blitt store sjanser. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 De er flinke til å få ballen tilbake kjapt som regel, men når ballen først kommer nært 16-meteren så får United kollektivt hjerneslag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Bra utelling så langt, men er det bare jeg som syns MU ser helt håpløse ut bakover? Her må det jobbes alvorlig. Når de møter bedre lag, så.. United kommer ikke til å møte bedre lag med reservelaget? Darmian som stopper, nykomponert midtbane hvor ingen av de tre spiller til vanlig. Midtbanen her blir fullstendig overkjørt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 United kommer ikke til å møte bedre lag med reservelaget? Darmian som stopper, nykomponert midtbane hvor ingen av de tre spiller til vanlig. Midtbanen her blir fullstendig overkjørt. Sant nok, men vi har sett litt tilsvarende med førstelaget også. Når de kommer nært 16 meteren så er det farlig. Liker at de nå tar tilbake ballen før det går så langt som regel. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Pereira ser bare ikke ut. Dårlig kamp sist han spilte fra start og. Lite igjen av det lovende vi så de første kampene denne sesongen. Ser både tung ut og tom for selvtillit. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Sjukt aggressive til å presse mann med ball dette Reading laget. De spiller ikke som om de ligger på nest siste plass i championship. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Litt av en manke på Chong! Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Vil seg ikke for Alexis. Får håpe den strekken bak på låret ikke sitter i for lenge, og at han heller var forsiktig her i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå