ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Nærmer seg kamp igjen. Viktig med seier i dag, og tror det også det blir seier. Håper det kommer inn noen forsterkninger nå tidlig i januar som kan hjelpe forsvaret å holde tett bakover, samt en solid forsterkning på midten. 2-1 i dag Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Har fått meg Sumo 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Ouch. Kondolerer. Hvis du trenger noen å snakke med.... Ikke kom til meg. 5 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Har fått meg Sumo Nei, faen! Surt, syns synd på deg Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Har vi en kamptråd? Synd Sanchez ikke er i troppen. Spent på han. Spennde med Lukaku, kommer nok inn en gang etter pause. Håper at Bailly gjør det bra Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Nå har vi det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1833709 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Skikkelig kjekt å se United igjen om dagene. En må jo virkelig stille spørsmål til hva som har foregått på treningsfeltet, garderoben og under kamp under JM. Spillerne er jo ikke til å kjenne igjen fra hva vi har blitt servert tidligere denne sesongen. Det er også langt enklere å se hvor laget må forsterkes nå som ikke alle spillerne ser ut som søppel lengre. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Vi ser ut som et helt annet lag, ja. Og godt er det! Sykt å tenke på at for ikke så mange uker siden var Pogba på benken et vanlig syn. Nå har han skåret flere mål (4) under Solskjær enn under Mourinho (3) denne sesongen her. Deilig at viruset er borte! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) De tre første kampene under solskjær minner om liverpool før de kjøpte van Dijk. Festfotball fremover, og rot bakover. Vi trenger nok å handle en stopper i verdensklasse som kan være forsvarssjef før vi kan hevde oss i topp 4. Endret 30. desember 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg er så jævlig fornøyd. Så på denne kampen som litt skummel, et Bournemouth som ville hevne seg etter fem i sekken mot Spurs, og et angrep med mye fart. Men igjen kjører vi på fra start, presser dem høyt, har raskt tempo med ballen, er kreative i pasningsspillet og bestemte foran mål. Fantastisk. Vi er litt heldige, burde hatt straffe i mot og rødt tidligere i kampen, samt Lukaku sitt offsidemål. Når vi kaster laget i angrep er det ikke uten konsekvenser. Men det tar vi alle dager i uka fremfor å ligge bakpå. Midtbanen har også vært rå i jula. Matic ser ut som en ny spiller, Herrera er virkelig god og Pogba har vært helt ute av en annen verden god. Tilbake der han var da han kom til klubben. Helt enorm i dag! Vi kommer til å gå på noen tap etterhvert, men kjenner at jeg driter litt i det. Nå er det jævlig gøy å se på United spille fotball. Må ta med oss 90,5% pasningssikkerhet og. Håper vi klarer å holde nullen mot Newcastle. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Har en liten følelse om at en stopper kommer inn nå i januar, så får en bare håpe at det blir en stopper av høy kvalitet. Er andre steder det trengs forsterkninger også, men det må nok gjerne vente til sommeren tror jeg. En solid stopper har en trengt lenge, men jeg har full forståelse for at ikke de lot JM bruke mer penger når en ser hvordan hele laget underpresterte under ham. Noen realistiske stoppere dere tror kan komme inn nå i januar? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Hvem er tilgjengelige da? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Vanskelig å si hva som er tilgjengelig og ikke. Tror nok vi sannsynligvis må vente til sommeren om det skal handles skikkelig etablert kvalitet på stopperplass. I januarvinduet er det kanskje positivt for oss at vi gjør det knallbra nå med Solskjær, men kanskje ikke like positivt for en eventuell spiller å ikke vite hvem som er manager neste sesong. De mest realistiske målet er kanskje Alderweireld, som har kontrakt til juni med Spurs. De er nok ikke så gira på å selge han i januar, men de vil vel ha penger for han også. Drømmen min på sikt er De Ligt, helt rå stopper i Ajax med det som kan bli en stor karriere foran seg. Bare 19 år, men er linket til Barcelona, Real Madrid og Manchester City. Koulibaly blir nok voldsomt dyr, han har kontrakt til 2023. Ellers har man verdens kanskje beste stopper i Varane, men også han blir sjukt dyr og det er vel tvilsomt om han vil gå fra Real Madrid til United selv om det har vært en god del rykter om at han vil bort det siste året. Det må kanskje snuses litt på en venstreback og. Vi har Shaw som klart førstevalg, men han er jo skjør. Young kan spille der, men han blir ikke yngre og er høyrebeint. Rojo eller Darmian kan til nød steppe inn, men er vel ikke optimale valg. Endret 30. desember 2018 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Hvem som er tilgjengelig er jo 100% avhengig av hvor mye penger en legger i det. Bør uansett være gode muligheter for å finne noen som er bedre enn de vi har i dag, og som da kan gå inn som makker med en enda bedre stopper en kan hente til sommeren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 (endret) Har tro på Lindelöf, han er god med ballen i beina og har kanskje vært vår jevneste spiller denne sesongen. Stort sett levert, selv i de kampene vi har gjort feil baki der. De siste kampene har han vært veldig god. Bailly har skuffet denne sesongen, men begge disse er fortsatt unge så der lever håpet. En ting som er sikkert er at det må en del utskiftninger til snart. Valencia og Young drar på åra, Darmian er tvilsom til det meste og Rojo det samme. Endret 30. desember 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Ja, Valencia, Young, Darmian og Rojo bør alle byttes ut. Matic bør en også få inn en erstatter for til sommeren, samt jeg helst skulle sett en spiss og en høyreving samt inn med en bedre spiller en Herrera. Men nå tenkte jeg mer på hva vi kan håpe på i Januar, og jeg tviler på at det blir så voldsomme utskiftninger i januar. Får vi inn en solid forsterkning i forsvar er jeg fornøyd, får vi inn to er jeg i ekstase Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Har tro på Lindelöf, han er god med ballen i beina... Er han det? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Er han det? Ja, det synes jeg - i hvertfall i forhold til Jones, Smalling og Bailly. Finner løsninger, og tar noen ganger med seg ballen opp i banen hvis det er rom. 94% pass accuracy i dag. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Første gang sia Moyes si tid omtrent eg har sett 2 fulle unitedkamper. Før har det blitt for kjedelig =) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Lindelöf er jo kjent som en midtstopper som liker ballen i bena. Hadde ikke han en annen posisjon til langt opp i tenårene? Helt klart en spillende midtstopper, og med litt tid til å utvikle seg kan det forhåpentligvis bli bra Jeg viste ikke at De Ligt var 19! Absolutt et talent jeg skulle sett i Man Utd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå