Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 20. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2018 Hva er det som er så ille med at Kremt tror SAF har en finger med i spillet? Jeg tror også det. Spesiell ting å gå bananas over. 13 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 50 millioner pund, vel og merke. Det burde være nok til noe bedre... Ja selvsagt er det pund. Men fortsatt ikke mye for to spillere, men forhåpentligvis har de kontroll på markedet og henter riktige spillere om de henter noen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Hva er det som er så ille med at Kremt tror SAF har en finger med i spillet? Jeg tror også det. Spesiell ting å gå bananas over. United.no nevnte også at SAF hadde hatt en rolle som rådgiver nå, men det hadde han jo med Moyes også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Her er enda noe det jeg pekte på: https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/paul-pogba-manchester-united-jose-15575710 Gutten må ta seg sammen om det stemmer, han er så jævlig barnslig til tider. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Nei, så ikke den. Men ja, da er det jo bekreftet da? Henning Berg er sikker på at SAF står bak? Fordi Henning Berg er i kontakt med styret i United? Altså, det er ikke umulig, men det liksom en ufattelig enkel ting å si uten at man trenger å dekke det opp med fakta i ettertid. Det som bekymrer meg er at ting som *kan* være sant, *blir* sant uten at det ikke trenger å være det. Rykter som blir behandlet som fakta. Men ok, rant over, skal ikke henge meg noe mer opp i detteVel.... Ingen har laget dette til en sannhet. Noen har overreagerer derimot.... ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Selvfølgelig har klubben snakket med Ferguson. Ingen i eller rundt klubben kjenner Solskjær bedre, og de har et godt forhold. De har jobbet sammen på trenersiden også. Men avgjørende har det helt garantert ikke vært. Det er ikke sånn at Ferguson "står bak", her er det mange faktorer. Henning Berg sa heller ikke det, han sa at Ferguson garantert hadde "hatt en finger med i spillet". Endret 20. desember 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Her er enda noe det jeg pekte på: https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/paul-pogba-manchester-united-jose-15575710 Gutten må ta seg sammen om det stemmer, han er så jævlig barnslig til tider. Skjønner han godt jeg om forholdet var så elendig som det virker å ha vært mot slutten. Var dritglad jeg også, i min gamle jobb når sjefen som de fleste hatet forsvant. (aner ikke om han sluttet selv eller ble sparket) Håper Pogba, Sanchez, Martial og flere finner gleden i fotball igjen nå, og begynner å prestere. Det hadde vært nok julegave for min del. Endret 20. desember 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Uff, dei siste fem åra (etter Cardiff-fiaskoen) hev me vore skåna for Solskjær-onanien som dominerte slik i norske medier i perioden 1996-2014. No er det vel på’an igjen, for ein periode i alle fall. Marerittet er om han vert permanent manager, då vert det vel eige Solskjær-bilag i både VG og Dagbladet kvar veke. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Solskjær-intervju 19:30 på MUTV. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Skjønner han godt jeg om forholdet var så elendig som det virker å ha vært mot slutten. Var dritglad jeg også, i min gamle jobb når sjefen som de fleste hatet forsvant. (aner ikke om han sluttet selv eller ble sparket) Håper Pogba, Sanchez, Martial og flere finner gleden i fotball igjen nå, og begynner å prestere. Det hadde vært nok julegave for min del. Joda, skjønner deg godt, vært der selv når det gjelder sjefer, sure greier men, slike ting burde man holde for seg selv. Snakker aldri om tidligere sjefer, uansett forhold. Greit nok om det er i privat men når du er på jobben, meh, synes ikke det er greit. Synes Martial har tatt noen steg opp da. Var ikke så lenge jeg misslikte han på grunn av hans holdninger. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Greit nok om det er i privat men når du er på jobben, meh, synes ikke det er greit. Forskjellen mellom vanlige folk og denne situasjonen er jo at folk ikke springer rundt og forteller om alt du gjør. Du blir tystet på uansett Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 En manager som driter i hva motstanderen skal gjøre men fokuserer mer på hva vi skal gjøre, det er lenge siden vi har hatt! 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Fantastisk intervju, han sier akkurat det vi vil høre og det er ekte, jordnært, kunnskapsrikt, positivt og optimistisk. Kunne ikke blitt bedre. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Ifølge p4 sin reporter på Carrington i dag så ankom stjernestopperen Mike smalling treningen i dag. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. desember 2018 Del Skrevet 20. desember 2018 Lukaku mister de to neste kampene, på grunn av personlige årsaker. «Compassionate leave» ifølge Guardian, som på norsk betyr fritak pga dødsfall eller sykdom i familien. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Den første pressekonferansen med Solskjær nå klokka 10. Streames live i alle store norske medier, og MUTV. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 En fryd å se og høre på. Kan ikke vente til kamp Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 https://www.youtube.com/watch?v=xYobD2jlWOE Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Kjenner litt på. En følelse av at vi tror på mirakelet som ikke kommer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå