Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nani er lik Ronaldo i spillestilen jo, så man kan sammenligne han med Ronaldo.

Han er ikke så lik? Var jo mange United-fans som trodde vi hadde sikret oss den nye Ronaldo da vi sikret oss Nani.

Tror det er mye av problemet. Alt for mange ventet seg "den nye" Ronaldo når de fikk vite om han. Det har nok forårsaket at mange har satt høye krav til han, noe jeg syntes er veldig urettferdig. Etter hva jeg husker var det ikke før på slutten av første sessongen til Ronaldo at han spilte jevnt bra. Syntes ikke vi kan forvente av en ung spiller til å slå ann så fort. Tror hvis vi har tolmodighet så kommer han nok til å være en selvfølge i start elveren til United i løpe av 2-3 sessonger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg, Deecoo.

Jeg fikk ikke sett kampen i dag, men har sett høydepunktene. 3 mål på 45 minutter er absolutt, spesielt med tanke på laget vi startet med. Fletcher og Carrick sentralt, det hadde jeg aldri gjettet på forhånd. Vet at Scholes er skadet, men hva med Hargreaves og Anderson? Ble de begge spart til den tøffe bortekampen om tre dager, eller er noen av de skadet? Fletcher og Carrick er kjempegode de også, men ble overrasket da jeg så lagoppstillingen.

Ellers var det deilig at Rooney og Saha scorte! De to var de som trengte mål mest av United-spillerne. Hvordan spilte Saha, sånn bortsett fra målene?

Lenke til kommentar
Anderson ble spart, tror jeg. Hargreaves sliter litt med et virus, er vel tilbake mot Hammers.

Saha var ganske usynlig selv om han puttet 2.

Selv om Carrick og Fletcher sikkert gjorde en god jobb i dag håper jeg virkelig Hargreaves og Anderson starter sammen mot West Ham. Hvis ikke Hargreaves blir klar, håper jeg på Carrick og Anderson. Ellers er vel sikkert Evra tilbake i lagoppstillingen mot West Ham. Gleder meg til kampen! Men får muligens ikke sett denne kampen heller, også denne på grunn av romsjulsturnering. :(

Serieledere! :cool:

Edit: Litt kjedelig at ikke Saha får så mye til bortsett fra målene, men det er ikke alltid like lett å se hvor mye bra Saha faktisk gjør. :)

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Synest Saha viser fremgang jeg, men han virker litt forsiktig og usikker. Han blir liksom ikke helt venn med ballen. Det er synd. Håper han vokser med litt mål.

Kanskje han holder igjen for å ikke bli skadet igjen.

Angående spillerene som ikke spilte tror jeg det er viktig å bruke stallen i disse tider. Vi kan ende opp med utbrente spillere i vår. Regner med at en god del er tilbake mot West Ham. Det blir en mye verre kamp.

Morro å se Park tilbake.

Lenke til kommentar

Gøy med en så overlegen seier selv om motstanderne var veldig tamme. Det er også morsomt at Ronaldo for alvor har kommet i gang med frisparkene. Det er ikke lenge siden han bare skøyt i muren, bortsett fra de få gangene han gullet inn disse skuddene der ballen skrudde flere ganger.

Lenke til kommentar

Haha, true Hyrlen :D

Jeg forøvrig var i hallen og spilte i går. Måtte skynde oss å bli ferdig for å rekke United-kampen. Det endte med at jeg brekte ett bein i venstrefoten, nesten samme skade som Rooney hadde. DET er kjipt, gips i 6uker. wee

Alt pga at jeg elsker Man Utd :o

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...