Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

LarsP: Jeg har noen skikkelige høner å plukke med deg.

1 Jeg ser ingen sammenheng med at man skal holde med det laget som er geografisk nermest. Hvordan utvikler man følelser for en sånn klubb? Det er som at man skal gifte seg med den dama som bor nermest.

2 Glede seg over fin fotball? Jeg tar heller en seier med crap fotball enn "bedre" fotball når som helst, bare det skjer for laget jeg elsker.

Og før du kaller meg fjortis så er jeg 30 og har vert Manchester United supporter i 22 år.

Sorry tonen men jeg ble skikkelig provosert av deg

Ellers er jeg ikke enig i at Nani har skuffet. Han viste stor fotball i begynnelsen og etter det har han knapt fått spille.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som er enig at Nani har vært en stor skuffelse? Når Ronaldo kom til klubben greide han å runde en-to mann. Nani blir bare stoppet.

Anderson og Hargreaves var et godt kjøp, jeg gir en sesong til Nani som han kan vise seg frem i. Eller kan vi selge han, det er min mening.

Nani åpnet jo veldig bra, men han har ikke fått noe til de siste kampene. (Det begynner å bli noen kamper nå)

Men det er jo ikke vanskelig å se at Nani har fryktelig mye potensiale. Til nå ser det ut som vi har betalt litt mer enn vi burde ha gjort for Nani, men dette kan selvsagt snu seg. Han trenger selvsagt tid. Og hvorfor skal alle sammenligne Nani med Ronaldo hele tiden? De er jo ikke SÅ lik..

Både Nani og Anderson ble jo kjøpt for fremtiden. For alt vi vet var det kanskje ikke meningen at Nani skulle få så mye spilletid som han har gjort til nå. Med tanke på at Nani og Anderson ble kjøpt for fremtiden er jeg ikke like skuffet som deg. Men jeg vil selvsagt se han spille sånn som han gjorde i begynnelsen av sesongen.

Lenke til kommentar

Nani er lik Ronaldo i spillestilen jo, så man kan sammenligne han med Ronaldo.

Hvor mange kamper skal vi gi han Nani da? 100 før han slår til.

Han har fått sjansen en del ganger, og han har absolutt ikke gjort noe stort ennå. Selv om han har hatt to mål i PL som har vært skikkelig fine.

Lenke til kommentar
Nani er lik Ronaldo i spillestilen jo, så man kan sammenligne han med Ronaldo.

Hvor mange kamper skal vi gi han Nani da? 100 før han slår til.

Han har fått sjansen en del ganger, og han har absolutt ikke gjort noe stort ennå. Selv om han har hatt to mål i PL som har vært skikkelig fine.

Synest ihvertfall han bør få 3 sesonger. Og en god del mere spilletid før vi kan dømme han

Lenke til kommentar

I min mening bør en spiller som kommer fra en utenlandsk liga få det første året på å etablere og tilvenne seg, og så kan man kreve resultater i andre sesong. Når man er ung i tillegg kan man gjerne trenge enda litt mer tid. Å snakke om å selge Nani etter et halvt år blir litt vel drøyt.

Men hey, Nani må gjerne bli en flopp for min del. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...