Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) LarsP: Jeg har noen skikkelige høner å plukke med deg. 1 Jeg ser ingen sammenheng med at man skal holde med det laget som er geografisk nermest. Hvordan utvikler man følelser for en sånn klubb? Det er som at man skal gifte seg med den dama som bor nermest. 2 Glede seg over fin fotball? Jeg tar heller en seier med crap fotball enn "bedre" fotball når som helst, bare det skjer for laget jeg elsker. Og før du kaller meg fjortis så er jeg 30 og har vert Manchester United supporter i 22 år. Sorry tonen men jeg ble skikkelig provosert av deg Ellers er jeg ikke enig i at Nani har skuffet. Han viste stor fotball i begynnelsen og etter det har han knapt fått spille. Endret 26. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen som er enig at Nani har vært en stor skuffelse? Når Ronaldo kom til klubben greide han å runde en-to mann. Nani blir bare stoppet. Anderson og Hargreaves var et godt kjøp, jeg gir en sesong til Nani som han kan vise seg frem i. Eller kan vi selge han, det er min mening. Nani åpnet jo veldig bra, men han har ikke fått noe til de siste kampene. (Det begynner å bli noen kamper nå) Men det er jo ikke vanskelig å se at Nani har fryktelig mye potensiale. Til nå ser det ut som vi har betalt litt mer enn vi burde ha gjort for Nani, men dette kan selvsagt snu seg. Han trenger selvsagt tid. Og hvorfor skal alle sammenligne Nani med Ronaldo hele tiden? De er jo ikke SÅ lik.. Både Nani og Anderson ble jo kjøpt for fremtiden. For alt vi vet var det kanskje ikke meningen at Nani skulle få så mye spilletid som han har gjort til nå. Med tanke på at Nani og Anderson ble kjøpt for fremtiden er jeg ikke like skuffet som deg. Men jeg vil selvsagt se han spille sånn som han gjorde i begynnelsen av sesongen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nani er lik Ronaldo i spillestilen jo, så man kan sammenligne han med Ronaldo. Hvor mange kamper skal vi gi han Nani da? 100 før han slår til. Han har fått sjansen en del ganger, og han har absolutt ikke gjort noe stort ennå. Selv om han har hatt to mål i PL som har vært skikkelig fine. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nani er lik Ronaldo i spillestilen jo, så man kan sammenligne han med Ronaldo.Hvor mange kamper skal vi gi han Nani da? 100 før han slår til. Han har fått sjansen en del ganger, og han har absolutt ikke gjort noe stort ennå. Selv om han har hatt to mål i PL som har vært skikkelig fine. Synest ihvertfall han bør få 3 sesonger. Og en god del mere spilletid før vi kan dømme han Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 I min mening bør en spiller som kommer fra en utenlandsk liga få det første året på å etablere og tilvenne seg, og så kan man kreve resultater i andre sesong. Når man er ung i tillegg kan man gjerne trenge enda litt mer tid. Å snakke om å selge Nani etter et halvt år blir litt vel drøyt. Men hey, Nani må gjerne bli en flopp for min del. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nå har jeg heller ikke sagt noe om å selge Nani etter et halvt år. Jeg sier at jeg gir Nani to sesonger på å vise seg frem at han kan bli stor i den røde drakta, eller kan han reise for min del. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nani er lik Ronaldo i spillestilen jo, så man kan sammenligne han med Ronaldo. Han er ikke så lik? Var jo mange United-fans som trodde vi hadde sikret oss den nye Ronaldo da vi sikret oss Nani. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lik og lik, litt lik. Bare at Ronaldo er myeee bedre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Top of the table!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Yessda, ble tabelltopp i dag! Og for en gangs skyld har ikke Arsenal kamper til gode heller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Endelig plassen vi hører hjemme Endret 26. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Serieledere! Deilig! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da er alt som normalt igjen i PL. United på topp der de hører hjemme, og det var jammen på tide Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Pompey skal ha takk for den. Men de gjorde vel bare opp for kampen i høst. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ronaldo er 2 mål klar på toppscårerlisten også. Som midtbanespiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dobbelpost Limbeck :O Neida Ronaldo er utrolig, målet hans var i verdensklasse i dag. Pluss at han endelig begynner å score på dødballer er jo utrolig digg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Top of the league, havin a laugh! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Livet er herlig dere. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Får hope at vi klarer å holde oss der vi hører hjemme nå. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dette var sannlig BRA!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå