banansplitt™ Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Mourinho har helt rett. Pogba er et virus, men det er Mourinho og. Begge ut takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Forstår ikke helt det her jeg. Hvis det er slik at han mener Pogba er et virus og ødelegger all moral i spillergruppen, hvorfor får han spille? Har ikke Mourinho ryggrad nok til å bare benke han? Alternativet er jo at det bare er bullshit, noe som sikkert er rimelig sannsynlig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 bare anti United fra pressen som fortsetter, de sparker folk som ligger nede også de. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Er ikke dette slik JM gjør det? Henger ut andre for å beskytte seg selv. Har jo alltid vært slik med ham. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Dere tar den greia der for å være 100% fakta? 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Hvorfor skulle det ikke være det? Jeg er jo enig med Mourinho, og at sånt tas opp i garderoben er nok ikke så veldig sykt. Det som er langt verre er at alt som sies i United-garderoben når pressen kort tid etterpå. Snakk om skakkjørt fotballag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Castles er tett på med Mourinho, dette hadde ikke kommet ut om sistnevnte ikke ville det. Er jo ganske åpenbart at fyren venter på å bli sparket slik at han kan få den store sluttpakken sin. Dette har han gjort før også med god suksess. https://twitter.com/SibsMUFC/status/1069186018388131841 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Det positive med dette er jo at JM nå er ferdig i klubben. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Det positive med dette er jo at JM nå er ferdig i klubben. Er jo lite som tyder på det. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Hvorfor skulle det ikke være det? Jeg er jo enig med Mourinho, og at sånt tas opp i garderoben er nok ikke så veldig sykt Er dette motargumentet ditt? Jeg skjønner ikke en gang hvordan du greier å stable sammen så mange ord på rad uten å komme med en eneste konkret ting. Jeg får spørre mer direkte. Har vi 100% bevis på at dette har blitt sagt? Castles - ok? Noen flere? Jeg håper ingen av dere jobber i rettsvesenet -.- 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Er jo lite som tyder på det. Han kan umulig bli sittende lengre nå. Han er 100% ferdig, selv ikke den siste krampetrekning med å vri det negative over på Pogba kan ha særlig effekt denne gang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Frykter at han blir sittende altfor lenge. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Virker som han sitter trygt nå, utrolig nok. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Burde fått sparken etter kampen mot Sevilla etter alt det ufyselige han kom med da. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Om en ser på uttalelsene til JM før kampen der han snakket opp Southampton sammen med taktikk og bytter under kampen så kan en jo nesten begynne å lure på om han bevist prøver å få dårlige resultater. Arsenal neste, hva unnskyldninger får vi før kamp, og hvem blir hengt ut ved eventuelt tap? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Mourinho suger svett og vil sikkert tape med vilje. Men det er en ting han ikke kan, nemlig å tape mot Arsenal. Jeg tror ikke at han har noensinne tapt mot Arsenal? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Gjorde det for ett par sesonger siden. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Er dette motargumentet ditt? Jeg skjønner ikke en gang hvordan du greier å stable sammen så mange ord på rad uten å komme med en eneste konkret ting. Jeg får spørre mer direkte. Har vi 100% bevis på at dette har blitt sagt? Castles - ok? Noen flere? Du får kjøre en rettssak på det, der alle involverte med vitnebeskrivelser dras inn. 100% bevis, haha. At ting lekker ut av OT er ikke noe nytt, det har skjedd i fem år nå. Mtp hvem som publiserer saken så er det også grunn til å tro at det er en maktkamp på gang mellom spillere og manager. Skjønner ikke at dere fortsatt blir sjokkert over ting som skjer i United. Dette er temmelig dagligdags i disse tider. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Øhm. Poenget er at uansett hva som blir sagt, så svelger dere det med hud og hår 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå