ClarkGable Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 (endret) Kjenner jeg blir litt lei av Paul Scholes innimellom. Det er greit med folk som sier meninga, å er ærlige. Det er litt som å høre gutta fra norske landslaget på 90 tallet klage på dagens lag. Mangler menn, vi var tøffere da. Norge hadde en gyllen generasjon da, vi var heldige. Vi hadde tjukt med spillere i Manchester United. Paul Scholes gjør egentlig ikke så mye annet en å skape negativ energi. Alle vil at Uniteded skal vinne, men jeg tror han delvis liker at folk hører hva han sier, å delvis lever i en løgn. Han prøver å fremprovosere sparking av Mou. Det er jo noe alle sier igjen og igjen. Det tar tid å bygge lag. Litt synd de beste vi har hatt, skaper så mye dritt i media. Kjenner jeg blir litt lei av Paul Scholes innimellom. Det er greit med folk som sier meninga, å er ærlige. Det er litt som å høre gutta fra norske landslaget på 90 tallet klage på dagens lag. Mangler menn, vi var tøffere da. Norge hadde en gyllen generasjon da, vi var heldige. Vi hadde tjukt med spillere i Manchester United. Paul Scholes gjør egentlig ikke så mye annet en å skape negativ energi. Alle vil at Uniteded skal vinne, men jeg tror han delvis liker at folk hører hva han sier, å delvis lever i en løgn. Han prøver å fremprovosere sparking av Mou. Det er jo noe alle sier igjen og igjen. Det tar tid å bygge lag. Litt synd de beste vi har hatt, skaper så mye dritt i media. Endret 14. november 2018 av ClarkGable Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Det er en så rar diskusjon her inne. Noen roper på manageren. Noen mener det er feil og sikter til at stallen er elendig (med få unntak), og at handel er eneste utvei. Noen mener at hele klubben må byttes (topp til tå). Hvem som har rett? Ingen ide. snip Fotballen som spilles er dørgende kjedelig til tider og jeg skjønner ikke hvor passive spillerne får lov til å være. Hvem er det sin feil? Jeg vet ikke, men jeg vet derimot at Manchester United har en bedre stall og bedre spillere enn lag som Brighton og West Ham - til tider så virker det ikke slikt. Forslag til hva som må gjøres? Har ikke inntrykk av at det er mange her som mener at det er hverken eller, her er problemet sammensatt - selv om man i noen innlegg trekker frem spillerne og i andre manageren. På samme måte som jeg mener det er feil å kun kritisere spillerne er det også feil å kun kritisere manageren. De fleste ser at både manageren og spillerne ikke presterer bra nok. Å kjøpe, kjøpe, kjøpe er heller ikke en vei ut av problemene. Det må strukturelle endringer til i klubben. Det jeg mener må gjøres, og som jeg har sagt i mange år: vi trenger et mer kompetent sportslig lederskap i klubben som kan banke ut en langsiktig plan på alle deler av den sportslige virksomheten. Woodward og co er fantastisk dyktige på øvrig klubbdrift, økonomi og forretninger. Men ikke det sportslige. Kompetente folk må finne ut hvilken type fotball vi skal spille, hvilke spillertyper vi skal kjøpe, hvilke managertyper vi skal satse på og hvordan akademiet skal drives. Hvilken sportslig identitet skal Manchester United ha? Jeg har ingen tro på at Mourinho skal få oss tilbake til toppen, men jeg ser kanskje helst at vi venter med å gjøre en ny ansettelse før klubben har en solid sportslig plan. Ellers havner vi fort i den samme fella igjen - med ansettelser av folk med vidt forskjellig fotballfilosofi og medførende spillerkjøp. Ikke minst at klubben tilsynelatende ikke støtter manageren 100% som sommerens overgangsvindu ga inntrykk av. Har man en manager må hele klubben stå bak han og dra i samme retning, ellers blir det misnøye. 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Nå har jeg sett alt. Livet er komplett. Likna litt på Mkhitaryan nå egentlig Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Har alltid syntes Fellaini ser bad ass ut med kort hår. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Lukaku skadet igjen. Slo opp hamstringen på Belgia-trening. Pogba fortsatt skadet, meldt forfall til landslagstroppen. Martial har også blitt skadet, også han har meldt forfall. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Fella skadet og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Krever sine ofre denne landslagspausen. Lindelöf ut etter 45 min med hamstringskade hevdes det. 5 stk ute nå. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Krever sine ofre denne landslagspausen. Lindelöf ut etter 45 min med hamstringskade hevdes det. 5 stk ute nå. Jeg skjønner klopp litt. Norge trenger det, men stort sett er det bare tull. Endret 17. november 2018 av ClarkGable Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Enig med Klopp der ja. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Helt uenig. Landslagsfotballen er jeg stor tilhenger av, og den har blitt enda bedre nå med flere viktige kamper i Nations League. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) To nye skader. Rashford og Bailly. Uvisst hvor alvorlig det er for Rashford, mens Bailly ble skadet på trening. Uvisst også for han. Så dette er den potensielle lista med spillere ute til kampen mot Cystal Palace: - Pogba - Lukaku - Rashford - Martial - Shaw (suspendert) - Fellaini - Bailly - Lindelöf - Dalot Vi var ganske skadefrie bare for litt siden, nå er det plutselig mannefall. Vi skal slite en del med alle de spillerne ute, får håpe noen av de blir klare til helga. Endret 19. november 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 To nye skader. Rashford og Bailly. Uvisst hvor alvorlig det er for Rashford, mens Bailly ble skadet på trening. Uvisst også for han. Så dette er den potensielle lista med spillere ute til kampen mot Cystal Palace: - Pogba - Lukaku - Rashford - Martial - Shaw (suspendert) - Fellaini - Bailly - Lindelöf - Dalot Vi var ganske skadefrie bare for litt siden, nå er det plutselig mannefall. Vi skal slite en del med alle de spillerne ute, får håpe noen av de blir klare til helga. Kan sikkert avskrive 7 på listen siden det er blitt vanlig å si at man har skade slik at man slipper uviktige landslagskamp og reisingen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Det tror ikke jeg. Kanskje du blander disse spillerne med Mesut Özil? Tipper Martial var ganske gira på å reise og spille med landslaget, nå som han endelig er tilbake i varmen hos Frankrike. Rashford, Bailly og Lindelöf ble skadet i kamp/trening med landslaget. Pogba ble tatt ut, men trener seg opp i Manchester og tok seg en liten tur til Dubai sammen med Lionel Messi. Lukaku elsker å spille for landslaget hvor han er mestscorende noensinne, og Belgia hadde gruppefinale mot Sveits i går (som de tapte). Dalot var ikke tatt ut. Fellaini trener hjemme i Manchester, men har dratt til landslagsopphold med skade før. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Pogba og Martial ventes tilbake mot Crystal Palace. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Dalot skriver selv at han er klar. Håper å se mer av han. Og Lindelöf hadde vel bare en forkjølelse, og bør vel snart være klar igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Jepp, viste seg å bare være en forkjølelse og ikke hamstring som det ble sagt først. Vi trenger han klar! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Enig der, svensken har vært lovende i det siste. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Hei igjen, lenge siden jeg har vært her. Fra hvilken side er det best å bestille tur til England og Old Trafford? Må alle som er med være medlem av supporterklubben? Finnes det pakketilbud? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Tror dere Toni spiller fra start til helgen? Ser han hadde trent i dag. Men kjører Mou en hiv han innpå som innbytter etter 60 tror dere, eller må han spille som følge av at Rash er tvilsom og Lukaku er ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå