Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, 3 nye poeng i boks. Her er dagens vurderinger.

Nani: Mye dårlig, noe bra. Viser at han har det inne, men trenger tydeligvis endel tid for å bli jevnere i prestasjonene.

Fletcher: Greit

Carrick: Bra, han er alltid spillbar, og er veldig viktig for laget. Selvom han ikke gjør de helt store tingene.

Park: Veldig bra innhopp, så sulten og kvikk ut.

Saha: Supert med 2 mål, ellers ganske usynlig.

Lenke til kommentar
Er Park egentig god nok, eller er han kun til for draktsalg i Asia?

Da bør du skaffe deg bedre briller, Park er mer en god nok for United. Noe han har vist gang på gang...

Å kjøre en 2. omgang lavgir er vel en pen beskrivelse av de siste 45 minutene. Greit nok får jo vilt et par av gutta, men synes vel det var litt rart at Rooney fikk 90 minutter.

Lenke til kommentar
Faen Gerrard putta.. Jaja, bra at Chelski tryna!

Får håpe at Arsenal tryner senere ikveld :)

Heh, Liverpool er crap, holder på å avgi poeng mot Derby av alle lag. Merkelig at de tror på ligagull med spillere som Kuyt og Voronin.

Vant nå første kampen mot de i høst 6-0 da men. Ellers er jeg helt enig, Kuyt og Voronin suger og må ut. Sorry, feil tråd, ikke jeg som starta. :p

Lenke til kommentar

Hyggelig å se Park tilbake i en meget enkel kamp for dagen. 1. omgangen var meget bra, og 3 herlige mål :thumbup: . 2. omgang ble som ventet ganske kjedelig, men så var det heller ikke nødvendig av United å ta ut alt. Hammers kampen blir nok ikke like enkel, men forventer at laget revansjerer tapet fra forrige sesong.

Lenke til kommentar

Faen, nå må bare Arsenal tape så er vi på 1.plass :)

Ble akkurat resultatet som jeg tippet på, 4-0. Sunderland er et lag som skal slåes med det resultatet enkelt og greit. De tre scoringene var klassemål, ihvertfall Ron sitt mål. Klasse. Bra at han ble hvilt, så dem kan bruke andre spillere som har vært skadet eks.

Park er bedre en Nani, faen Nani var en bomkjøp så langt. Han greier ikke å drible av en mann en gang.

Lenke til kommentar

Noen som er enig at Nani har vært en stor skuffelse? Når Ronaldo kom til klubben greide han å runde en-to mann. Nani blir bare stoppet.

Anderson og Hargreaves var et godt kjøp, jeg gir en sesong til Nani som han kan vise seg frem i. Eller kan vi selge han, det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...