fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Unnskyld, men kan du forklare det ordet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du får finne frem Clue og slå opp betydningen selv. Poenget mitt er hvordan norske Man Utd- og Liverpool-fans (de er i særklasse verst) hele tiden rakker ned på andre lag i stedet for å glede seg over fantastisk fotball og stor underholdning. Heldigvis eksisterer ikke slike holdninger i min vennekrets. Da fløyta gikk på Stamford Bridge ble det utdelt klemmer og gratulasjoner til hverandre (jeg iført Chelsea-trøya, min gode venn iført Villa-trøye). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Enig med over, det er sånne ting man lærer seg med alderen Selv så jeg United-Pool sammen med en ihugga pool-supporter. Taperen reiv i en øl til vinneren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du får finne frem Clue og slå opp betydningen selv. Poenget mitt er hvordan norske Man Utd- og Liverpool-fans (de er i særklasse verst) hele tiden rakker ned på andre lag i stedet for å glede seg over fantastisk fotball og stor underholdning. Heldigvis eksisterer ikke slike holdninger i min vennekrets. Da fløyta gikk på Stamford Bridge ble det utdelt klemmer og gratulasjoner til hverandre (jeg iført Chelsea-trøya, min gode venn iført Villa-trøye). Rivalisering er bu-hu? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Mindreverdighetskompleks er hvis man føler seg så liten og mindre verdt enn andre Kan du si meg hvordan det har noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Og der leder United. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Sånn, der var Rooney tilbake igjen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Rivalisering er bu-hu? Innenfor rimelighetens grenser. Dessuten føler jeg at det er litt snodig at nordmenn sitter og forbanner hverandre over noe som skjer i et annet land. En ting er VIF - LSK, men jeg ser ikke at det kan bli overført til Arsenal - Tottenham. Mindreverdighetskompleks er hvis man føler seg så liten og mindre verdt enn andre Kan du si meg hvordan det har noe med dette å gjøre? Dette kompenseres ved å rakke ned på motstanderen i stedet for å glede seg over egne bedrifter. Tjo-bing! Fint mål av Rooney forresten, meget bra forarbeid av Brown. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Innenfor rimelighetens grenser. Dessuten føler jeg at det er litt snodig at nordmenn sitter og forbanner hverandre over noe som skjer i et annet land. En ting er VIF - LSK, men jeg ser ikke at det kan bli overført til Arsenal - Tottenham. Fotball er følelser. Jeg og mine kamerater kan godt skrike og skjelle ut motstanderen under kampens hete, men etterpå er det takk for kampen uansett resultat. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det virker nesten som du er mer fotball/PL/engelske-lag-i-europa-supporter enn du er Chelsea-supporter, LarsP. Eller er jeg helt på bærtur nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 STRRRÅLEEENDE Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 For et spill. Ronaldo-Rooney-Saha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det virker nesten som du er mer fotball/PL/engelske-lag-i-europa-supporter enn du er Chelsea-supporter, LarsP. Eller er jeg helt på bærtur nå? Vel, jeg har vært Chelsea-supporter i snart 15 år og vært på Brua ved flere anledninger, men det gjør ikke at jeg ikke greier å glede meg over god fotball, uansett hvem som måtte stå bak den. Min elsk for engelsk fotball skyldes tippekampene på tidlig 90-tall, da jeg og guttene i nabolaget samlet seg hos en kamerat hver eneste helg og hørte Arne Scheie utbasunere obskure faktaopplysninger. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Virker som Ronaldo får frisparkene oftere på mål nå enn før, og det er bra, for det skaper jo en sjangse hver gang. Hyggelig at Saha fikk seg et mål, men nå vil jeg se tevez på bana så jeg kan sanke litt poeng på CrazySoccer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Håper Rooney går mot Tevez i pausen, trenger å hvile profilene. Ronaldo ut etter rundt 70 min hvis ikke ting skjærer seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 OIOIOIIIII!!!!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 FY FAEN FOR EN SPILLER Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Å FYTTI GRISEN for et MÅL!!! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 åh fy faen. Han har virkelig skjerpa seg på dødballene, fy faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå