Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får finne frem Clue og slå opp betydningen selv. :)

Poenget mitt er hvordan norske Man Utd- og Liverpool-fans (de er i særklasse verst) hele tiden rakker ned på andre lag i stedet for å glede seg over fantastisk fotball og stor underholdning. Heldigvis eksisterer ikke slike holdninger i min vennekrets. Da fløyta gikk på Stamford Bridge ble det utdelt klemmer og gratulasjoner til hverandre (jeg iført Chelsea-trøya, min gode venn iført Villa-trøye). :)

Lenke til kommentar
Du får finne frem Clue og slå opp betydningen selv. :)

Poenget mitt er hvordan norske Man Utd- og Liverpool-fans (de er i særklasse verst) hele tiden rakker ned på andre lag i stedet for å glede seg over fantastisk fotball og stor underholdning. Heldigvis eksisterer ikke slike holdninger i min vennekrets. Da fløyta gikk på Stamford Bridge ble det utdelt klemmer og gratulasjoner til hverandre (jeg iført Chelsea-trøya, min gode venn iført Villa-trøye). :)

Rivalisering er bu-hu?

Lenke til kommentar
Rivalisering er bu-hu?

Innenfor rimelighetens grenser. Dessuten føler jeg at det er litt snodig at nordmenn sitter og forbanner hverandre over noe som skjer i et annet land. En ting er VIF - LSK, men jeg ser ikke at det kan bli overført til Arsenal - Tottenham. ;)

Mindreverdighetskompleks er hvis man føler seg så liten og mindre verdt enn andre

Kan du si meg hvordan det har noe med dette å gjøre?

Dette kompenseres ved å rakke ned på motstanderen i stedet for å glede seg over egne bedrifter. Tjo-bing!

Fint mål av Rooney forresten, meget bra forarbeid av Brown.

Lenke til kommentar
Innenfor rimelighetens grenser. Dessuten føler jeg at det er litt snodig at nordmenn sitter og forbanner hverandre over noe som skjer i et annet land. En ting er VIF - LSK, men jeg ser ikke at det kan bli overført til Arsenal - Tottenham. ;)

Fotball er følelser. Jeg og mine kamerater kan godt skrike og skjelle ut motstanderen under kampens hete, men etterpå er det takk for kampen uansett resultat.

Lenke til kommentar
Det virker nesten som du er mer fotball/PL/engelske-lag-i-europa-supporter enn du er Chelsea-supporter, LarsP. Eller er jeg helt på bærtur nå? :)

Vel, jeg har vært Chelsea-supporter i snart 15 år og vært på Brua ved flere anledninger, men det gjør ikke at jeg ikke greier å glede meg over god fotball, uansett hvem som måtte stå bak den. Min elsk for engelsk fotball skyldes tippekampene på tidlig 90-tall, da jeg og guttene i nabolaget samlet seg hos en kamerat hver eneste helg og hørte Arne Scheie utbasunere obskure faktaopplysninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...