Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forferdelig situasjon om ryktet stemmer eller ikke. Unner verken United eller Mourinho en slik scenario. Var kjipt mot Moyes, men forjævlig når det skjedde foran fa-cupfinalen for/mot van gaal. Vant trofé,fikk bittersøt feiring.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først er JM ute å klager på at han ikke får støtte i media i fra klubben.

Noen dager senere er det på mystisk vis en sak i media om at JM får sparken i løpet av helgen. Siden det ikke er hold i disse ryktene har ikke klubben noe annet valg enn å gå ut i media å gi støtte til JM. I tillegg så vinner JM masse sympati hos supportere som automatisk tror at rykte stemmer og at klubben behandler ham dårlig, og han vil nå få mer støtte under neste kamp enn han noen gang tidligere har fått.

På denne måten kan ikke United gi ham sparken, uansett hvor mye de taper og hvor dårlig de spiller mot Newcstle, og JM har kjøpt seg selv ekstra tid til å falle lengre bak teten i PL og kanskje også ryke ut av CL før klubben tar grep.

Eneste som tjente på at denne saken kom på trykk var JM, om merkelig nok var det han som klagde på manglende støtte for få dager siden.

Virker nesten fabrikkert fra JM-leiren for å sette klubben i en umulig posisjon der de er nødt til å beholde JM uansett.

Jeg håper fortsatt JM får sparken, og jo før jo bedre. Om disse ryktene stemmer så endrer ikke det mitt syn på saken, men håper at de tvinger frem en skikkelig opprydding innad i administrasjonen/styret. 

Lenke til kommentar

Ekstremt deilig å få et resultat. Usikker på hvor fortjent det var. Vi kunne lagt under med 4-5 mål til pause, og vi var bare gode etter at Mata fikset reduseringen. Da spilte vi slik vi burde spille fra start av i hver kamp.

Neste kamp er spillerne tilbake til å dasse rundt på gressmatten uten mål og mening, før de kanskje våkner mot slutten når de ligger under.

Uansett, det er alltid jævlig deilig å vinne når alt så tapt ut, i dag intet unntak.

Lenke til kommentar

Endelig hjemmeseier. I utgangspunktet skulle det bare mangle hjemme mot Newcastle, men den siste tiden tatt i betraktning var det godt.

Sykt at vi snudde denne kampen som så ut til å bli et nytt helvete. Byttene fungerte som gull, spillerne reagerte i andreomgang og viste hva som bor i dem.

Vi bommer fortsatt på for mange sjanser, men skaper i dag nok til at vi får satt de tre målene.

Mourinho må fortsatt ut etter min mening, men fy faen for en situasjon styret har satt klubben i om det er sannhet i ryktene om at de allerede har bestemt seg for at han skal sparkes. For hvis det skjer umiddelbart etter en sånn kamp blir det jævlig mye misnøye. Må si jeg likte det jeg så av Mourinho på benken i dag, og det er det nok flere som gjorde.

Håpet om at vi starter neste kamp som vi sluttet denne er dessverre mikroskopisk.

EDIT: Og for et post match intervju, hahaha.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...