banansplitt™ Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 Fy faen så fucka gjort av Sky Sports å lage dramatikk ut av en helt udramatisk situasjon når de satt på hele storyen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 Har mer tro på dette, de er jo ikke idioter: 1 Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 Tipper krangelen mellom Mancini og Balotelli også kun var for kameraene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Har mer tro på dette, de er jo ikke idioter: https://twitter.com/FTransferNews/status/1044992597062758401 Hehe, det var det første jeg tenkte da jeg så videoen. Virker som en set up med tanke på hva som skal ha blitt sagt og! Spillerne er veldig klare over det når pressen eller MUTV er på plass. Kameraet i den videoen her står jo på stativ med teleoptikk også, greit synlig. Endret 26. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Instagram-krangler. Enten er man under 18 år, eller så bør man synes at det er helt jævlig flaut, det som skjer i United. Endret 27. september 2018 av Amoralsk 4 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 snakk om storm i vannglass. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 snakk om storm i vannglass. Apropos storm i vannglass: forsiden til Englands største sportsavis nå: Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Dette begynner å bli for dumt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2018 Rapporter Del Skrevet 27. september 2018 Haha - før jeg leste teksten på første bildeserie, tenkte jeg "herre, for noen stygge klær Sanchez går med"... 4 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. september 2018 Rapporter Del Skrevet 28. september 2018 Haha - før jeg leste teksten på første bildeserie, tenkte jeg "herre, for noen stygge klær Sanchez går med"... Haha, min første tanke var, "herregud som Sanchez har lagt på seg". 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. september 2018 Rapporter Del Skrevet 28. september 2018 Mourinho er nettopp ferdig med dagens pressekonferanse, hvor det naturligvis var mye prat om Pogba osv. Her er det som ble sagt, oversatt via United.no: Vil ha en reaksjon mot West Ham: – Etter uavgjortkampen på tirsdag, så ja. Uavgjort hjemme mot et Championship-lag, et godt Championship-lag, men siden de spiller i Championship var det ikke et godt resultat for, innledet Mourinho, og fortsatte: – Det samme gjelder uavgjortresultatet mot Wolves, et godt lag, men et lag vi må slå på Old Trafford. Fem kamper i september, ingen nederlag, tre seire og to uavgjorte. Det er selvsagt ikke godt nok, og derfor håper vi selvsagt å avslutte måneden med en god kamp, en god forestilling og et godt resultat. Om det som skjedde på treningsfeltet på onsdag: – Nei, jeg kan ikke fortelle [hva som ble sagt]. Det var en åpen treningsøkt med kameraer og et visst potensial for å få med seg noen ord. Kanskje må potensial endres hvis dere vil vite alt som blir sagt, men jeg kommenterer ikke det, det var en samtale. – Men som Paul helt korrekt uttalte i den berømte mixed zone etter en av sine opptredener, er det et godt forhold mellom spiller og manager. Om vervet som visekaptein: Som kjent uttalte Mourinho forleden dag at han ikke lenger vil la Paul Pogba bære kapteinsbindet. Her utdyper han hva som ligger til grunn:– Jeg forklarte veldig detaljert til dem som har behov for det. Det er spillergruppen, og da spesielt Paul. Så Paul og de øvrige spillerne kjenner i detalj hvorfor jeg og trenerstaben min bestemte oss for å gjøre det. Jeg analyserer bestandig en kaptein. Jeg analyserer spilleren i et kapteinsperspektiv. Og etter uker med analyse og utveksling av meninger sammen med staben, tok vi beslutningen om at Paul kun er en spiller og ikke en kaptein. Ferdig med det. – Jeg informerte deretter spillerne og bekreftet avgjørelsen da jeg spurt om det foran tirsdagens kamp. Der slutter historien. – Jeg aner imidlertid at det vil komme flere spørsmål når jeg sier at forholdet mellom spiller og manager er godt. Forholdet er godt, og ingen trente hardere enn Paul på tirsdag, onsdag, torsdag og i dag, fredag. Ingen trente bedre enn ham. Noen trente like godt, men ingen trente bedre. Så han spiller i morgen, ferdig med det. Mourinho la deretter til at Pogba er som alle de andre, en av hans spillere. – Ingen er større enn klubben, og hvis jeg er fornøyd med jobben han gjør, da spiller han. Hvis jeg ikke er fornøyd, spiller han ikke. – Men jeg er fornøyd med jobben han har lagt ned denne uken, veldig, veldig fornøyd. Laget trenger gode fotballspillere, spillere med personlighet, og det har han. Det eneste som bekymrer meg er at dere ikke stiller meg spørsmål om det som er viktigere, nemlig kampen. – Manchester United er større enn alle, og det må jeg forsvare. På spørsmål om det har vært en uke med mange forstyrrelser, lød svaret: – Forstyrrelser? For dere har den sikkert vært strålende, fordi dere fikk laget en historie, en utrolig historie ut ifra 15 minutter under en treningsøkt. Kanskje det er din feil, sier han glisende, henvendt til pressesjef Karen Shotbolt. – Det som skjedde forleden dag, det er slikt som skjer til stadighet; jeg har veldig, veldig, veldig mange ganger samtaler med spillerne mine. – Høylydt kritikk og høylytte instrukser, det er slikt som skjer hver eneste dag. Det er slik det er på trening, men dere lager en sak av det. Derfor er jeg glad for regelen som bare gir dere 15 minutter en gang i måneden, for dette kommer ikke til å forandre seg. Derfor er det heller ingen sjanse for at dere vil [få overvære en hel treningsøkt]. https://www.united.no/nyhetsarkiv/dette-kan-bli-interessant/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. september 2018 Rapporter Del Skrevet 28. september 2018 Latterlig fyr som starter med å presisere at vi ikke tapte mot derby men spilte uavgjort. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2018 Rapporter Del Skrevet 28. september 2018 Disse ryktene om en isfront startet jo for en stund siden.. Siden da har vi hatt denne seansen:https://www.youtube.com/watch?v=y9BYIff4mf8 Begge to avkrefter jo gang på gang på gang på gang at det er et dårlig forhold. Mourinho gir han fuckings kapteinsbindet i 2-3 kamper i starten av sesongen. Mourinho hadde ALDRI gitt kapteinsbindet til en spiller han har et dårlig forhold til. Videoene fra treningen på onsdag viser jo at Pogba "greeter" (fant ikke på et godt norsk ord for det) på en hyggelig, avslappet måte. Hvem faen gjør det med en de har et dårlig forhold til? Tonen dem i mellom tolker jeg som en typ "far-sønn"-tone der sønnen har gjort noe galt. At en far irrettesetter sønnen på den måten betyr jo ikke at det er et dårlig forhold, tvert imot. Nei, jeg får ikke dette til å gå opp. Jeg tror rett og slett det bare er litt for mange som ønsker at det skal være sånn. Media fordi det selger og ABUere fordi de ser at Pogba potensielt er en av de beste spillerne i verden hvis han bare gidder. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Rapporter Del Skrevet 29. september 2018 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1826113 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2018 Rapporter Del Skrevet 29. september 2018 Helt krise hvor dårlig United er blitt under JM. Gir ingen mening om han får fortsette som manager lengre nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2018 Rapporter Del Skrevet 29. september 2018 Har alltid prøvd å backe Mourinho men nå er det over for min del også. Dette er på Moyes/ LVG-nivå. Kanskje enda dårligere faktisk. Small club mentality der VI gjør taktiske grep for å møte det småklubber kommer med. Er ikke sånn det skal være. Misliker ikke Mou på samme måte som Moyes og LVG, men kom deg ut, nå. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2018 Rapporter Del Skrevet 29. september 2018 Enig. Synd det ikke fungerte. Hadde troen på Mourinho i United. Dette kan han dessverre ikke snu, og da er det best han forlater klubben frivillig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2018 Rapporter Del Skrevet 29. september 2018 Ikke helt Mourinhos stil å gå frivillig akkurat. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 29. september 2018 Rapporter Del Skrevet 29. september 2018 Håper han rekker å få solgt Pogba og De Gea før han eventuelt stikker til en ny klubb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå