Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Alltid gøy med straffesparkkonkurranse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Greie straffer Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Gode straffer må jeg si. Alle løfter opp og skyter hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Måtte jo være Jones. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Og der var vi ute. Takk for oss. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Jones... ?♂️ Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Fantastisk kamp ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Gode straffer må jeg si. Alle løfter opp og skyter hardt. Ikke Phil Jones Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Ikke at det er verdens undergang å ryke ut av LC, tvert imot en fordel mtp at Mourinho driver rovdrift av spillere. Det som virkelig irriterer meg er kampen i seg selv, på hjemmebane, med det laget. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Endelig. Takk Gud. Hater alle disse Mikke Mus-cupene, har vært en forkjemper for at vi skal drite i samtlige av disse cupene i alle år. 1. CL 2. PL 3. EL 4. Vinne på trening 5. Vinne i FIFA 6. Vinne i stein-saks-papir ... ... 4530. Vinne ligacup/FA-cup/cupvinnercup/Donald Ducks "alle får medalje"-marathon/Love Island. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Hahahah, for en merkelig kamp! Første runde er i det minste den beste å ryke ut i... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Endelig. Takk Gud. Hater alle disse Mikke Mus-cupene, har vært en forkjemper for at vi skal drite i samtlige av disse cupene i alle år. 1. CL 2. PL 3. EL 4. Vinne på trening 5. Vinne i FIFA 6. Vinne i stein-saks-papir ... ... 4530. Vinne ligacup/FA-cup/cupvinnercup/Donald Ducks "alle får medalje"-marathon/Love Island. FAC foran EL ass 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 FAC foran EL ass Uenig, men vet jeg står ganske alene der. Jeg er konsekvent imot nasjonale cuper - har alltid vært. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Bryr meg egentlig lite om hva vi spiller for, så lenge vi spiller bra fotball og prøver å underholde. Begynner å bli lei triste kamper nå. Man prøver da for faen ikke å forsvare inn 1-0 fra 3 min og resten av kampen, HJEMME mot et lag fra divisjonen under. Det er så patetisk at jeg ikke har ord. Endret 25. september 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Jeg mistenker at det ikke er lenge til Mourinho ryker nå. Totalt likegyldig for min del, sesongen blir ikke verre eller bedre uansett. Tror det begynner å ulme skikkelig nå i tillegg til at media kaster lava på bålet. Kan se konturene av at Mourinhos kjente sirkel utformer seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Pogba-opplegget kan ikke være spesielt bra for lagmoral akkurat. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 Håper det er flere enn Mourinho som ryker og får ansatt noen som kan ta seg av det å faktisk spille fotball Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. september 2018 Rapporter Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Jaja, dette var en underholdende kamp i det minste... får prøve å oppsummere litt. Første kvarteret var bra, nydelig mål vi scorer også. Så gjør vi en middels kamp frem til Derby scoret på det deilige frisparket og vi gjør de to byttene på midten (Fred og Fellaini inn). Etter det var det meste katastrofalt, vi satt en gjeng her og bare lo av det vi så på egentlig. Romero hadde en vill redning, men en helt hinsides tragikomisk kamp ellers. Traff vel motspiller på samtlige utspill før han ble utvist? Resten av kampen er nesten bare tull, eneste positive er at Lukaku skyter i stanga (traff nesten mål!!!!) men ellers helt fullstendig bananas kælkefotball. Fred... jeg finner ikke ord for å beskrive hvor dårlig innhoppet hans var. Ellers: - Lukaku bommet IGJEN alene gjennom, og omtrent på åpent mål fra fem meter. - Martial var endelig god igjen. Solid innsats nesten hele kampen, jobber bra, fremgang der. - Dalot gjør en ok kamp, fikk med seg en assist og. Håper han starter til helga. - Lee Grant er fortsatt like god som han var i pre-season. - Jeg tror oppriktig Bailly er gæren, han er faen ikke riktig god. Pogba: Heller nesten mot å selge han om han ikke holder kjeft snart, uavhengig av hvor god han er eller om manageren byttes ut. At han står der i post match-intervjuet og kritiserer manageren er så utrolig dårlig etter at det var han selv som mistet ballen og ikke gidder å prøve på et returløp en gang før Wolves sin scoring. Da fortjener du ikke noe kapteinsbind. Ræva: https://twitter.com/mcgboye/status/1044400712212512768?s=20 https://twitter.com/ronniekray79/status/1044702457845219333 Endret 25. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 Mourinho out... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. september 2018 Rapporter Del Skrevet 26. september 2018 Nah - Mourinho in. Pogba er tydeligvis for stor for klubben, i eget hode. Noen som så bildet av ham i går - resten av gjengen på tribunen hadde treningsdrakter på, mens han gikk med et hvitt kostyme fra en Ali-G-film. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå