NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg tror nok de fleste dommere hadde holdt seg til straffe og gult kort i den situasjonen. Det er noe som heter sunn fornuft. Aldri hørt om felling av bakerste mann..? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Reglene sier at om sistemann feller en motspiller som besitter en stor mulighet til å skåre mål så er det automatisk rødt kort. Problemet blir jo når det angripende laget får straffespark. Da har man allerede straffet det forsvarende laget nok (i mine øyne). Summa summarum; straffespark og gult kort hadde vært det beste, men straffespark og rødt kort var det korrekte med henhold til regelboka. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 GK: PIG RB: Brown CB: Ferdinand CB: Vidic LB: O'Shea RM: Ronaldo CM: Fletcher CM: Carrick LM: Nani CF: Rooney CF: Saha Subs: Heaton, Evra, Park, Pique, Tevez Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ingen kommentarer til laguttaket, altså..? Vel, flott å se at Ferdinand er tilbake, han gir oss ro og autoritet i forsvaret. Bra at Evra er på benken og, i tilfelle rottefelle. Liker ikke at Anderson blir hvilt, da Fletcher og Carrick ikke er den beste sentrale midtbanen, men kanskje de overbeviser sammen idag, håper Carrick får ro til å styre spillet og strø seg om med pasninger og Fletcher jobber som en klegg mot Sunderlands midtbane. Giggs blir også hvilt mens Nani får sjansen, greit nok, selv om jeg syntes Giggsy har vært frisk i det siste. Saha starter også, men vi har Tevez på benken i tilfelle... Herlig med Park på benken også! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dobbelpoooooooooost! Neida....men tipper resultat eg da.... 3-1 til oss. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Flott lagoppstilling det, NightKeeper Tror vi holder nullen i dag, 2-0 eller 3-0. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Villa-Chelsea....3-3...woho Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Så jævelig fortjent om de får poeng i dag! Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg tror nok de fleste dommere hadde holdt seg til straffe og gult kort i den situasjonen. Det er noe som heter sunn fornuft. Aldri hørt om felling av bakerste mann..? Jo, men jeg ante ikke åssen reglene var mtp om man dømte straffe eller ikke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Så jævelig fortjent om de får poeng i dag! Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg tror nok de fleste dommere hadde holdt seg til straffe og gult kort i den situasjonen. Det er noe som heter sunn fornuft. Aldri hørt om felling av bakerste mann..? Jo, men jeg ante ikke åssen reglene var mtp om man dømte straffe eller ikke. Daså Du husker vel ManUtd - Liverpool. 4-0 for endel år tilbake? Hyppia utvist etter 4 min for felling som bakerste mann + straffe som RvN satte sikkert... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Så jævelig fortjent om de får poeng i dag! Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg tror nok de fleste dommere hadde holdt seg til straffe og gult kort i den situasjonen. Det er noe som heter sunn fornuft. Aldri hørt om felling av bakerste mann..? Jo, men jeg ante ikke åssen reglene var mtp om man dømte straffe eller ikke. Daså Du husker vel ManUtd - Liverpool. 4-0 for endel år tilbake? Hyppia utvist etter 4 min for felling som bakerste mann + straffe som RvN satte sikkert... Nei jeg gjør nok dessverre ikke det, jeg husker ikke engang kampene vi har spilt denne sesongen EDIT: Rødt carvalho, herlig! Endret 26. desember 2007 av fakey™ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Carvalho rødt, for en takling, Keane ville vært stolt av den. Bra Agbonlahor ikke ble skadd Endret 26. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Møkka Ballack Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Møkka Ballack Scott Carson = CRAP Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er det straffe nåååå da....pliiiiiiis Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Herregud JAAAAAA SÅ FORTJENT! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 4-4, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Slikk pungen min hardt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Herregud for en kamp, årets beste til nå, uten tvil!! FANTASTISK VILLA. 3 Kampers karantene på Cashley og Carvalho. ADIOS CHELSEA Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den til Cole er jeg slettes ikke sikker på ass. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Utrolig hvordan mindreverdighetskomplekset til visse her inne skinner gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå