Espp Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Mourinho kan være så god han bare vil, jeg syns ikke vi spiller givende fotball under han. En og annen kjempekamp gjør ikke opp for de andre kjedelige (dårlige). Så lenge man vinner noe så skal jeg ikke si noe på det, det er ikke jeg som styrer Man Utd - og jeg er bare en fotballinteressert dude fra nord uansett. Regner med at de som kjører skipet har mye bedre kontroll. Uavhengig av det, jeg blir å fortsette å kritisere når jeg syns det er dørgende kjedelig å se klubben jeg ønsker å bruke en til to dager i uken på. Godt å se at han fortsetter å ha høy prosent, det betyr jo at han fremdeles får det til når det gjelder poeng. Endret 5. september 2018 av Espp 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 De to siste kampene har vært veldig oppløftende spillemessig, også innstillingen til spillerne har vært veldig god. Fortsetter det sånn er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Enig. I fjor før 6.desember var de fleste euforisk over hvor gode vi var, en fotball klubben ikke har spilt siden Ronaldo var i klubben. Derimot kom "tørkeperioden" etter kampen mot City og den varte ut sesongen. Hvis vi kan prestere som de første 45 mot Tottenham og mot Burnley har jeg ikke noe å klage over. Evig positiv, og jeg tror det blir bedre. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Det rakna vel heller etter Liverpool kampen i September. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Episoden kommer ikke i reprise - det er ikke noe godt tegn, for da er det trolig snakk om stygge bilder. 48' Auda! Shaw blir liggende etter en tøff duell med Carvajal. Med den skadehistorikken er det en nervøs summing på tribunene nå. Danny Rose varmer opp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Så veldig ille ut, og de andre vinklene må ha vært fæle når de ikke viser repiser. Ut med oksygen og muligens nakkekrage, så ikke helt. Fryktelig trist om det er alvorlig for Shaw. EDIT: Kan føye til at Shaw var skikkelig god før han måtte ut, helt nydelig raid og assist til Rashford sitt mål. Endret 8. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Good good, får håpe det bare er en hjernerystelse av det mildere slaget. Sykt hvor uheldig han er. Her er forresten assisten hans til Rashford for de som ikke ser kampen: https://twitter.com/iM7HD/status/1038506166991642626 Endret 8. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Synd for Shaw, håper det går bedre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Rashford med scoring igjen for England i kveld, det gledes. Lukaku fortsetter å bøtte inn for Belgia, to nye mål i kveld mot Island. Står med 20 mål på sine siste 17 kamper (!!!!!!). Hadde han bare vært like effektiv for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Vanskelig å være effektiv i antifotball Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Vanskelig å være effektiv i antifotball Anti-fotball har ingenting å gjøre med dette, da Lukaku brenner åpenbare sjanser. Det er ikke Mourinho sin feil, for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Mulig han får flere sjanser på landslaget? Vi er jo ikke kjent for å skape stort i kamper, mens jeg vil tippe belgia skaper massevis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Anti-fotball har alt med dette å gjøre. Mourinho sin feil. 100%. Fotballspillere er mennesker de også. Såklart påvirkes prestasjonene viss fotballen ikke passer. Syns ikke Lukaku virker komfortabel i det hele tatt når han spiller for United. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Så managere er bare ... motivatorer og psykisk støtte for fotballspillere som er ute av stand til å gjøre egne valg og forsøk? Gi deg a! Om Lukaku, hypotetisk, bommer på åpent mål - en 100%-sjanse, så er dette Lukaku sin feil - verken mer eller mindre Endret 12. september 2018 av bshagen 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Er helt uenig Brodah, Lukaku har vært skremmende ineffektiv i starten av denne sesongen. Han har vært alene med keeper mange ganger uten å score, og til og med bommet på åpent mål (mot Spurs). De siste par kampene har vi skapt masse sjanser og Lukaku har vært sist på mange av de. Han er nødt til å gjøre det bedre foran mål enn han gjør det for tiden. Hadde han satt disse megasjansene ville vi kanskje stått med 3-4 poeng mer enn vi gjør nå. Endret 12. september 2018 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Heia United idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå