Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da må jeg nesten bare si tusen takk, Sameboe. Jeg hater å se slike Liverpool-"supportere" og hver gang noen av dem faller bort fra våre supporterrekker, er en god dag. Måtte du ha et riktig godt nyttår og fortsette denne trenden! Men snart så synes hun sikkert at Torres er så fryktelig søt så da er hun tilbake igjen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm, vi møter en drøss av gamle United spillere i dag. Kieran er ute, men ellers er Yorke, Cole og McShane antagelig på banen. Og selvføgelig Kaptein Keane på sidelinjen. De sier de vil angripe oss. Gjør de det tror jeg ikke de har en sjangse. Jeg tror sjangsen demmes er å ligge bakpå å være effektive. Jøss, jeg er uvanlig posetiv foran denne kampen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Men snart så synes hun sikkert at Torres er så fryktelig søt så da er hun tilbake igjen... Håper da svarte ikke det ... Jeg har ingenting imot at folk ikke heier på et fotballag, eller at de bare småsympatiserer med et lag eller til og med bytter på hvilket lag de sympatiserer med, men for det hellige pinnekjøttets skyld ikke kall deg selv fan eller supporter eller noe som kan oppfattes som noe lignende! Bytter man, eller vurderer å bytte, favorittlag er man ingen supporter. En supporter støtter laget uansett og bytter aldri, aldri, aldri klubb! Over til noko anna: Jeg husker dere spilte 0-0 mot Sunderland hjemme forrige gang de var i PL (to år siden?). Jeg håper på gjentakelse. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vi har vel en 1-1 også husker jeg. Flo scåret og vi ble (som vanlig) snytt for straffe. Keane ble utvist. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Over til noko anna: Jeg husker dere spilte 0-0 mot Sunderland hjemme forrige gang de var i PL (to år siden?). Jeg håper på gjentakelse. Ja, husker også den kampen, og ja, to år siden, tror jeg. Herregud så irriterende det var å sitte og se på den kampen. Håper virkelig ikke det blir noen gjentakelse! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Over til noko anna: Jeg husker dere spilte 0-0 mot Sunderland hjemme forrige gang de var i PL (to år siden?). Jeg håper på gjentakelse. Ja, husker også den kampen, og ja, to år siden, tror jeg. Herregud så irriterende det var å sitte og se på den kampen. Håper virkelig ikke det blir noen gjentakelse! Gjentakelse skal ikkje vere mulig.. maken til sjanse sløseri har ikkje eg sett maken til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket? Lenke til kommentar
Adat Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tror nok United tar denne kampen ganske greit. Tipper Sunderland holder nullen til rundt 20.min ut i første omgang. Skal nok mye til om Sunderland skal oveleve årets Premier League. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket? La være å starte den diskusjonen igjen, vi sier Ronaldo og liverpool supportene kommer og skriker at Peter Crouch er best... Lenke til kommentar
Adat Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ronaldo er nok av de beste i verden for øyeblikket ja, men om han er verdens beste er vanskelig å si. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket? Hvis du spør Pool-supporterne, så har nok de et svar eller to til deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket? La være å starte den diskusjonen igjen, vi sier Ronaldo og liverpool supportene kommer og skriker at Peter Crouch er best... Haha, Peter Crouch ja. Han må da vel være verdens beste kløne. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket? La være å starte den diskusjonen igjen, vi sier Ronaldo og liverpool supportene kommer og skriker at Peter Crouch er best... Haha, Peter Crouch ja. Han må da vel være verdens beste kløne. Det kan være at jeg forveksler best med høyest Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 villa rævkjøre chelsea Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hjelper ikke når Chelsea får en gavepakke av dommern. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Gavepakke? Det var helt korrekt idømt. Er ikke dommeren sin feil at reglene er håpløse. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Straffe? Ja, klar straffe! Rødt kort? Nei. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg aner ikke hvordan reglene er, men jeg tror nok de fleste dommere hadde holdt seg til straffe og gult kort i den situasjonen. Det er noe som heter sunn fornuft. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Straffe? Ja, klar straffe! Ja Rødt kort? Nei. Dessverre, ja... Idiot regel som det må gjøres noe med, i hvertfall når det gjelder innen for 16 meteren hvor det også blir dømt straffe i tillegg. Det blir en dobbelstraff som bare blir for dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå