Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Da må jeg nesten bare si tusen takk, Sameboe. Jeg hater å se slike Liverpool-"supportere" og hver gang noen av dem faller bort fra våre supporterrekker, er en god dag. Måtte du ha et riktig godt nyttår og fortsette denne trenden!

Men snart så synes hun sikkert at Torres er så fryktelig søt så da er hun tilbake igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vi møter en drøss av gamle United spillere i dag. Kieran er ute, men ellers er Yorke, Cole og McShane antagelig på banen. Og selvføgelig Kaptein Keane på sidelinjen.

De sier de vil angripe oss. Gjør de det tror jeg ikke de har en sjangse. Jeg tror sjangsen demmes er å ligge bakpå å være effektive.

Jøss, jeg er uvanlig posetiv foran denne kampen. :)

Lenke til kommentar
Men snart så synes hun sikkert at Torres er så fryktelig søt så da er hun tilbake igjen...

Håper da svarte ikke det ... :cry:

Jeg har ingenting imot at folk ikke heier på et fotballag, eller at de bare småsympatiserer med et lag eller til og med bytter på hvilket lag de sympatiserer med, men for det hellige pinnekjøttets skyld ikke kall deg selv fan eller supporter eller noe som kan oppfattes som noe lignende! Bytter man, eller vurderer å bytte, favorittlag er man ingen supporter. En supporter støtter laget uansett og bytter aldri, aldri, aldri klubb!

Over til noko anna: Jeg husker dere spilte 0-0 mot Sunderland hjemme forrige gang de var i PL (to år siden?). Jeg håper på gjentakelse. ;)

Lenke til kommentar
Over til noko anna: Jeg husker dere spilte 0-0 mot Sunderland hjemme forrige gang de var i PL (to år siden?). Jeg håper på gjentakelse. ;)

Ja, husker også den kampen, og ja, to år siden, tror jeg. :yes: Herregud så irriterende det var å sitte og se på den kampen. Håper virkelig ikke det blir noen gjentakelse!

Gjentakelse skal ikkje vere mulig.. ;) maken til sjanse sløseri har ikkje eg sett maken til :dontgetit:

Lenke til kommentar
Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket?

La være å starte den diskusjonen igjen, vi sier Ronaldo og liverpool supportene kommer og skriker at Peter Crouch er best...

Haha, Peter Crouch ja. Han må da vel være verdens beste kløne.

Lenke til kommentar
Noen flere som har anelse om hvem som har verdens beste spiller i øyeblikket?

La være å starte den diskusjonen igjen, vi sier Ronaldo og liverpool supportene kommer og skriker at Peter Crouch er best...

Haha, Peter Crouch ja. Han må da vel være verdens beste kløne.

Det kan være at jeg forveksler best med høyest :p

Lenke til kommentar
Straffe? Ja, klar straffe! Ja

Rødt kort? Nei. Dessverre, ja...

Idiot regel som det må gjøres noe med, i hvertfall når det gjelder innen for 16 meteren hvor det også blir dømt straffe i tillegg. Det blir en dobbelstraff som bare blir for dumt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...