Sameboe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 måtte kjøpe min i large ifjor, men kjøper medium i år, men fra Fotballshop da. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja... Tror XXL blir vel stort for meg...kommer til å vasse i den eg da tja, spis godt i romjula Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Elsker Man United....MEN ikke så høyt at eg legger på meg 15-20 kilo for å passe i drakta Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Elsker Man United....MEN ikke så høyt at eg legger på meg 15-20 kilo for å passe i drakta Nei, ikke jeg heller. Bare for en drakt å så, nei da kjøper jeg meg heller en ny drakt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvor kjøper dere Man Utd-drakter på nett? Jeg er ikke medlem av United.no, men jeg kan jo bli medlem om det er grei rabatt i webshoppen der. Goscinny Ingen dum idé å bli medlem av supporterklubben. I alle fall hvis du først har bestemt deg for å bestille fra den siden. Hvis ikke så har du Torshovklubb.no som er en kjempefin side. Veldig gode priser og rask levering. Også har du Unisport.dk som er min favoritt. Det eneste er at du må som regel betale toll, og da kan du like så godt bestille fra torshov. Den tollen er svært irriterende! Tror kanskje torshov blir billigst nå. Siden prisene på united.no er veldig dyre, spesielt tall og bokstaver. Var inne og så på Torshov nå, men det var replika (iallfall den jeg fant), og det var ikke spesielt billig av den grunn heller. Jeg kunne heller ikke velge spiller. Navnetrykk kostet to hundre, tre hundre med PL-merkene ... Har sett på unisport.dk, og det er det billigste jeg har kommet over. Det eneste er, som du nevner, tollen. Men om jeg ber dem sende som gave, burde det vel gå? Goscinny Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ber du dem sende det som gave, så går det med mindre du er uheldig og tollvesenet sjekker pakken din ;p Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har sett på unisport.dk, og det er det billigste jeg har kommet over. Det eneste er, som du nevner, tollen. Men om jeg ber dem sende som gave, burde det vel gå? Ja, hvis du ber unisport om å sende som gave så slipper du mest sannsynlig unna tollen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Håper på dette laget imorgen: ---------------Kuszkak------------ -Brown-----Rio---Vidic----Evra-- -Ron--Carrick-Hardgrøt-Giggs- --------Tevez--Rooney-------- Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 På tide å hvile Giggs tenker jeg, så tipper Nani vil starte på den plassen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 På tide å hvile Giggs tenker jeg, så tipper Nani vil starte på den plassen. kan ikke hvile giggs nå når han virkelig har kommet inn i det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 På tide å hvile Giggs tenker jeg, så tipper Nani vil starte på den plassen. kan ikke hvile giggs nå når han virkelig har kommet inn i det Nope, det er sant. Så det kan man ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er stolt, har greid å vri en liverpool suporter til å bli ManUtd suporter....:D Hun har et digert bilde av en ManUtd logo på nettby nå Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg er stolt, har greid å vri en liverpool suporter til å bli ManUtd suporter....:D Hun har et digert bilde av en ManUtd logo på nettby nå HUN? gief link Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hun sier til og med at hun skammer seg over å ha heiet på Liverpool Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hun sier til og med at hun skammer seg over å ha heiet på Liverpool Og hun/dere er 7 år gamle? Bytte klubb, det har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nei, ikke jeg heller Fakey :S Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei, tenkte å dra over å se united - villa 29mars, men tingen er at vi er 8stk og har lyst å ordne turen på egen hånd. Noen som har erfaringer med å skaffe 8 billetter til en sånn kamp? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nå skal jeg sitte her og være sur igjen Men er det så morsomt å konvertere fans da? Ellers om kampen i morgen så håper jeg at vi starter med et sterkt lag og om vi leder 0-2 til pause så få vi prøve å hvile noen. Tror derimot at vi kommer til å spare noen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hun sier til og med at hun skammer seg over å ha heiet på Liverpool Og hun/dere er 7 år gamle? Bytte klubb, det har jeg aldri hørt om. 14 år faktisk!!! Men tror henne er litt medgangs suporter. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da må jeg nesten bare si tusen takk, Sameboe. Jeg hater å se slike Liverpool-"supportere" og hver gang noen av dem faller bort fra våre supporterrekker, er en god dag. Måtte du ha et riktig godt nyttår og fortsette denne trenden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå