Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kjøper dere Man Utd-drakter på nett? Jeg er ikke medlem av United.no, men jeg kan jo bli medlem om det er grei rabatt i webshoppen der.

Goscinny :xmas:

Ingen dum idé å bli medlem av supporterklubben. I alle fall hvis du først har bestemt deg for å bestille fra den siden.

Hvis ikke så har du Torshovklubb.no som er en kjempefin side. Veldig gode priser og rask levering.

Også har du Unisport.dk som er min favoritt. Det eneste er at du må som regel betale toll, og da kan du like så godt bestille fra torshov. Den tollen er svært irriterende! Tror kanskje torshov blir billigst nå. Siden prisene på united.no er veldig dyre, spesielt tall og bokstaver.

Var inne og så på Torshov nå, men det var replika (iallfall den jeg fant), og det var ikke spesielt billig av den grunn heller. Jeg kunne heller ikke velge spiller. Navnetrykk kostet to hundre, tre hundre med PL-merkene ...

Har sett på unisport.dk, og det er det billigste jeg har kommet over. Det eneste er, som du nevner, tollen. Men om jeg ber dem sende som gave, burde det vel gå?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...