Snikpellik Skrevet 3. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2018 Ny overgang. Lee Grant, andrekeeperen til Stoke. 35 år gammel. Hvorfor? Det er en god grunn. Han skal naturligvis ikke spille, men bringes inn omtrent gratis for å kunne sende de unge og lovende keeperne Henderson og Pereira ut på lån så de får verdifull spilletid. Johnstone er solgt til WBA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2018 Romero? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2018 Han er andrekeeper. Grant blir tredjekeeper. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2018 Fin jobb på slutten av karrieren da. Få lønn for å slippe å gjøre stort annet enn å være med på noen treninger. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2018 Blind på vei til Ajax, får si det er greit. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2018 Jepp, det er på tide. I Ajax kan han komme hjem og få spille hver kamp. Glemmer ikke hyllesten han fikk fra Ajax-fansen hver gang han var nær ballen i Europa League-finalen. Det gjør meg heller ikke noe om Darmian forsvinner nå. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 16. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2018 Alexis Sánchez nektet innreise til USA på grunn av betinget fengelsdom for skattesvindel. Fin fyr da i det minste. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Svært mange spillere som har spilt eller spiller i La Liga som er involvert i dette. Det handler om at inntekter fra image rights har vært knyttet til selskaper utenfor Spania, og dermed har man skattet til landet selskapet er etablert i (gitt at det landet har skatter på det...), og ikke til Spania. Først de siste årene så har spanske skattemyndigheter begynt å kreve inn disse pengene, pga en lovendring med tilbakevirkende kraft. Er vel knapt noen andre demokratier som har dette. Og til USA så er det vanskelig å få visum om man har en nåværende betinget dom. Endret 17. juli 2018 av blured 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Men greit forsøk da, i det minste. Andre nyheter: Endret 17. juli 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) hva syns folk om den nye hjemmedrakten? syns den var kul, fineste på flere år, blir nok innkjøp her Endret 18. juli 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) De endelige har vel Kohler på venstre arm. Synes det fungerer overraskende bra (når jeg ser de på spillerne). Likte ikke i starten, og er generelt mest fan av enklere drakter, men liker bedre nå: Mer skeptisk til andre- og tredjedrakten. Ifølge FootyHeadlines (som pleier å være ganske pålitelige) så ser andre/bortedrakten slik ut: (Blir i så fall første gang vi har rosa drakt...) Og på tredjedrakten, som jeg egentlig synes ser ganske bra ut... så har Adidas mildt sagt vært late: Endret 18. juli 2018 av blured Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2018 Ugh. Den rosafargen så ikke bra ut. Får se hvordan det blir på banen i så fall Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 18. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2018 For min del får de svarte stripene nederst på hjemmedrakten den nesten til å se ut som en treningsdrakt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Synes drakta er skikkelig fin helt til man kommer ned til stripene/gradienten. Er virkelig ingen fan av det. Tror det kommer til å se ganske bra ut på banen, men jeg kommer ikke til å kjøpe denne drakta. Blir for harry. Aller helst skulle jeg sett drakta uten stripene, og med hvit shorts. Synd vi aldri får se Rooney i den rosa bortedrakta, det hadde vært litt av et skue. Liker det vi har sett av Pogba etter under VM og etter gullet. Han er virkelig en ledertype, og virker som en skikkelig bra fyr å ha både i klubben og laget. Fremtidig kapteinmateriale, håper jeg. Samme med Lukaku, forsåvidt. Digga team talksene hans ute på banen før hver kamp i VM. Endret 19. juli 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2018 Baily med tidenes bom! wow Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2018 (endret) Godt gjort å få den i tverrliggeren ja! Men moro å se United i aksjon igjen. Litt rar kamp på veldig tørr bane, ballen oppfører seg rart. Morsomt å se unggutta, men jeg er litt bekymret over at vi mangler halve laget så nærme sesongstart og at Valencia gikk av med skade. Garner imponerer synes jeg, bare 17 år og gjør mye bra. Pereira også, jeg føler dette er sesongen hvor han skal få vist seg frem. De utlånene har nok gjort susen. Martial har vært ganske bøtte. Sanchez ser veldig pigg ut, men er litt rusten. Første sommerferien hans siden 2010 (!). Chong ser like god og spennende ut som alltid, men mangler helt klart fysikk foreløpig. Endret 22. juli 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2018 Dølt og dårlig, skikkelig treningskamp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2018 Valencia mister resten av USA-turneen. Tvilsomt om han blir klar til sesongstart. Ingen fullstendig krise, Fosu-Mensah eller Darmian (hvis han ikke blir solgt) kan spille der. Dalot er også skadet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Rojo er også skadet (igjen), meldes det fra Mourinho nå. Det begynner å bli litt kritisk. Endret 24. juli 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2018 Begynner å se ganske dårlig ut om ingen kommer inn porterne nå snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå