jajamensen Skrevet 10. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2018 United spilte fri angrepsrekke med Ronaldo,Rooney, Tevez. La oss si Sanchez blir. Lukaku. Hvem er 3 mann i angrap? Martial? En angrepsrekke med Martial på venstre og Sanchez på høyre tror jeg kan bli ligaens dødeligste angrep! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2018 Greit at de Gea ikke skal henge rundt en hel jævela måned i Russland med Lopetegui da... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2018 Stiller meg bak dette: 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2018 Også positivt for Rashford. De har spilt veldig lite samtidig denne sesongen. Så om Rashford den kommende sesongen får all spilletiden han måtte ha delt med Martial, så vil han plutselig få mye spilletid. Så kan vi heller forsterke på høyrekant denne sommeren. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Typisk Mourinho å ikke klare å dra frem et ungt råtalent, men for så vidt greit nok hvis han selges. Har fått en del sjanser som han ikke har tatt vare på. Den som lever får se, men er jo veldig typisk hvis han tar en «Salah»/«De Bruyne»/etc. og slår ut i full blomst så snart han blir satset mer på. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Vel, poenget her er jo at han presterte på lik linje eller bedre enn Sanchez. Når ble 20 målpoeng en svak sesong? Enig i at han hadde flere dårlige kamper etter jul, men han ble også en kasteball etter at verdensstjerna og supermegaspilleren Sanchez kom inn. Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Håper styret klarer å se litt langsiktig, og at det vil være katastrofalt å kvitte seg med Martial på lang sikt. Han hadde en fantastisk høst, og burde vært unnskyldt vårsesongen. Tydelig at Mourinho har noe i mot Martial. For Martials egen utvikling, hadde det nok vært best å forlate klubben, men håper som sagt at styret ikke finner seg i behandlingen Mourinho har hatt av Martial, og ser at han kan bli verdensklasse på sikt. Litt av kvaliteten eller potensialet til en spiller kan jo ses i hvem som er interessert i å kjøpe dem, og det er ikke akkurat Everton som ville hatt størst sjanse til å kjøpe Martial. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Her antyder du at Mourinho har behandlet Martial dårlig, totalt uten dekning for å si det, som en slags *definitiv sannhet* der du trekker inn styret til Manchester United? Jaja 1 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 14. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg sier at styret forhåpentligvis ser langsiktig og videre etter Mourinho(som vi vet ikke vil være i United for alltid). Martial har blitt behandlet dårlig. Han har blitt fratatt sitt skjortenummer, var kandidat til årets spiller frem til jul og avgjorde mange kamper, før Sanchez kommer og han settes på benken, får spille i posisjoner han ikke er god i eller får først spille når han ikke har spilt på en måned med andre spillere som heller ikke har spilt på en måned. Som sagt er det en ung spiller som ikke er ferdigutviklet, og da kan man virkelig ikke forvente at han skal være like god i alle posisjoner - noe man ikke engang vil forvente av erfarne spillere. Så hvordan blir han ikke behandlet dårlig? Hva gjorde han for å miste plassen sin etter jul? Jeg skjønner ikke hva nordmenn har i mot Martial. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2018 Nice, den der likte jeg. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 23. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2018 Sorry. For tidligere poster. 4 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Har ikke fått med meg hva du har skrevet (ble vel slettet av mod) men synes det var ryddig av deg å komme tilbake til forumet for å si unnskyld. Respekt! Endret 23. juni 2018 av KANE2009 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2018 Nydelig å se Lukaku med skyhøy selvtillit om dagen! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2018 Enig. Synd med skaden. Håper han er tilbake allerede mot England. Hadde vært morsomt om han ble VMs toppscorer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Begynner nesten å se for meg Lingard som førstevalg i årene som kommer.. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2018 Han har vel stort sett vært det en liten stund! Fryktelig svak for Lingard så mulig jeg er inhabil, men han bør starte! Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 2. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2018 Da er Spania og Argentina ute, begge to. Spanias keeper slapp inn 10 mål på 11 skudd i turneringen. Argentina på sin side, hadde minst fire keepertabber blant de 9 målene de slapp inn. Men så hadde de heller ikke førstekeeperen sin tilgjengelig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juli 2018 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2018 Da er Spania og Argentina ute, begge to. Spanias keeper slapp inn 10 mål på 11 skudd i turneringen. Altså, greit nok at De Gea ikke hadde et særlig bra VM, men når man regner på slik statistikk så tar man ikke med straffekonk. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå