Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig en kjedelig kamp i går. Spillerne virket dessuten veldig sliten. Selv Sanchez som virkelig jobbet driten ut av seg allikevel. Skjønner ikke hvorfor Mourinho ikke gjør bytter tidligere. Sparer to bytter for å drøye tid på tillegstid. Heldige som unngår skader, rett og slett.

Shaw har virkelig ingen fremtid i United. Var relativt solid defensivt i går, og det er positivt, men ultraubrukelig offensivt. Funker ikke å ha en slik spiller på vingback.

Vi kunne virkelig se at det ikke var noen plan offensivt og at Mourinho håper på at en eller annen offensiv spiller skal gjøre noe magisk. Slik har det jo alltid vært i Mourinho lag, men det blir problematisk når vi strengt tatt kun har to offensive spillere (tre med Pogba). Savnet virkelig en plan i går.

Lenke til kommentar

Synes McTominay ser ut som et bedre valg på midten enn Pogba. Var veldig skeptisk til han lenge, men de siste gangene jeg har sett han så ser jeg egentlig hvorfor Mourinho bruker han såpass mye:
- bra driv med ball

- bra fysikk

- gjør de enkle, rette valgene

Jeg kunne faktisk tenkt meg å se han få spille en god del mer kommende sesong, og da kan heller Pogba selges og erstattes med for eksempel han serberen alle snakker om.

Lenke til kommentar

McTominay er god og veldig spennende, men er en helt annen spillertype enn Pogba. Bare tull å si at han er bedre.

Folk glemmer fort i fotball, Pogba var vår klart beste utespiller første halvdelen av sesongen. Etter skaden han fikk etter jul har han vært veldig ustabil, tidvis dårlig, men også hatt et par virkelig gode kamper (som mot City).

Han kommer til å finne en stabil og god form igjen, og når han gjør det har vi potensielt en av verdens beste midtbanespillere.

Lenke til kommentar

Ja, det kan godt hende at Neville har rett i det. Han var jo spiss i sine yngre dager, og jeg skulle gjerne sett han spille ballen fremover oftere og ta litt flere offensive sjanser, men det virker ikke som han har verdens beste pasningsfot, som Neville også var inne på.

Han er stor, sterk og ganske rask med gode defensive egenskaper så jeg har egentlig alltid sett for meg McTominay som en slags blanding av Matic og Carrick og begge de har vikariert på stopperplass iløpet av karrieren.

Lenke til kommentar

Er mer enig med Neville her: "McTominay, when I watch him, I'm not sure he's actually good enough on the ball to be a Man United midfield player. I do wonder whether if actually he's got more of a position at centre back eventually."

Nei fy fader. Da tar man bort evnen han har til å være spillpunkt offensivt. Å være midtstopper er en helt annen ting enn å være indreløper. 

Bedre enn Pogba? lol.

Nei vi skal ikke selge Pogba. Da får vi heller satse på at han blir mer stabil.

Jeg sa aldri at han var en bedre fotballspiller, jeg sa at han kanskje passer bedre inn i United. Det var i hvert fall det jeg skulle frem til. :wee:

Spør meg selv hvor ambisjonsnivået på fansen egentlig ligger, når de fleste supporterne (ikke nødvendigvis deg, Tåkefyrste) er fornøyde med Pogba. Skulle ikke han være vår Kevin De Bruyne? Er det virkelig noen som ikke ser at den ene er på et mye høyere nivå enn den andre?

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...