banansplitt™ Skrevet 6. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 Skal nok gjennom en god del tilleggstid før han der går i graven! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 Trist. Tipper han så kampen på fredag. ???? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 Kjente det stakk godt i meg når jeg leste den nyheten der. Krysser fingrene for at han kommer seg. Hjerneblødning er virkelig alvorlig, og faren er stor for at dette har satt varige men. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2018 Ronaldo sender også sin hilsen til sjefen: 1 Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 8. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Etter årets sesong er det absolutt ikke grunnlag for å si at Mourinho ikke kan lykkes i Manchester United. Hva mener du nå? Har United imponert i år? Min oppfatning er at Mourinho har åpenbare problemer med å få maksimalt ut av spillerne sine, da spesielt de spillerne United trenger å få maksimalt ut av. Det han sa etter Brighton-kampen er typisk han: – Jeg er ikke skuffet, jeg kjenner spillerne mine. Jeg trodde muligheten til å starte en kamp ville motivere de til å gi noe tilbake. Nå har dere svaret på hvorfor Lukaku alltid spiller, for vi er kanskje ikke så gode spiller for spiller som folk tror vi er. Saken er egentlig den, at han ikke evner å få noe ut av bedre spillere. Han klarer ikke sette dem i et funksjonelt system. Derfor vinner United store enkeltkamper, når han kan være reaktiv, men over en hel sesong så er sånne som Mourinho ikke lengre god nok. Han er en åpenbar misfit til det tradisjonelle United, og han er en åpenbar misfit til et moderne, mer fremtidsrettet United. Han passer ikke inn noen steder, og jeg tror egentlig det ville blitt passert i stillhet dersom han fikk sparken i sommer. Endret 8. mai 2018 av Amoralsk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Fra pressekonferansen med Mourinho: Viktigste først, Sir Alex ligger an til å bli helt frisk fra hjerneslaget. Fantastiske nyheter! Sanchez og Jones er tilbake fra skade. Så får vi se hvor lenge sistnevnte holder denne gangen... Carrick spiller fra start i morgen, med kapteinsbindet. Siste kampen hans sannsynligvis. For en karriere han har hatt! To meget rutinerte kapteiner for hvert sitt lag i han og Noble i morgen. Endret 9. mai 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 Godt han får en avslutning synd med alle skadene til Carrick. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 Kan legge til at Lukaku fortsatt er skadet, men det jobbes med å få han klar til finalen. Fellaini er også skadd. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2018 Får håpe Sanchez leverer litt da, på tide det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Hva faen er det Mark Noble driver med Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Gult kort for Mark Noble? Skulle vært utvist for det Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Fyfaen det skulle vært rødt ja. Latterlig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Shaw ble vel slått i ansiktet der og. Var vel Carroll? Endret 10. mai 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Shaw får vel tre armer i trynet også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 https://twitter.com/mufcgif/status/994677001800880129?s=21 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Gratulerer med enda en drittkamp, United Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Overraskende nok vår første uavgjort i PL etter nyttår. Men fy faen for en kjedelig kamp. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Dette er normalen, ingen grunn til å klage. Bare å. Glede seg over de 5-10 kampene hver sesong en faktisk spiller underholdende fotball. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Var ganske tamt fra Man Utd. Er ikke like bekymret når Man Utd kommer offensivt enn som de andre topplagene. Uten Lukaku da vel og merke, scorer alltid mot West Ham. Han er også veldig undervurdert IMO, synes Mourinho er inne på noe der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2018 Ser nesten ut som Noble prøver å vri av huet til Pogba som korken på ei flaske. Artig at det er god stemning mellom de etter fløyta gikk. Ble kampens høydepunkt. Utrolig kjedelig kamp ellers, litt eksperimentelt lag. United fornøyd med minst mulig krefter brukt og et poeng som sikrer andreplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå