Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser hvor bortskjemte vi har blitt når vi foran hver kamp venter 4-0 seiere.

Jeg tipper vi vinner med 1 mål. Sunderland jobber beinhardt og kan finne på å legge seg bakpå for å forsvare inn en uavgjort. Tøff kamp.

Stiller vi med vårt beste mannskap burde vi klare å vinne med minst to. Sunderland kommer til å kjempe hardt defensivt, men det kommer til å rakne etterhvert.

Lenke til kommentar
Ser hvor bortskjemte vi har blitt når vi foran hver kamp venter 4-0 seiere.

Jeg tipper vi vinner med 1 mål. Sunderland jobber beinhardt og kan finne på å legge seg bakpå for å forsvare inn en uavgjort. Tøff kamp.

enig med deg banan :p alle forventer kalass seier, men sunderland er hardt arbeidende og Keane kan tydligvis sakene sine bra, og det gjer det heller ikkje bedre at han kjenner SAF omtrent som sin eigen bukselomme (for å sette litt på spissen :p)

Lenke til kommentar
Vi skal selfølgelig vinne med litt mål, Sunderland skal uansett gruses. Enkelt og greit. Vi tar 3 poeng imorgen, og håper Arsenal taper eller dem får uavgjort.

Agreed! Men har litt småguffen følelse, håper det bare er all julematen sin skyld... Tviler på Ronnie blir benka, Rooney har jo sluttet å score.. Rart det der, virker som målene hans kjem i perioder. Tevez er vel oppe i 7 ligamål, respektabelt det. Har jo ein del assists også.

Lenke til kommentar
Vi skal selfølgelig vinne med litt mål, Sunderland skal uansett gruses. Enkelt og greit. Vi tar 3 poeng imorgen, og håper Arsenal taper eller dem får uavgjort.

Agreed! Men har litt småguffen følelse, håper det bare er all julematen sin skyld... Tviler på Ronnie blir benka, Rooney har jo sluttet å score.. Rart det der, virker som målene hans kjem i perioder. Tevez er vel oppe i 7 ligamål, respektabelt det. Har jo ein del assists også.

Hehe, er nok julematen sin skyld. Rooney har alltid perioder, han scorer et imorgen og så kommer han igjen med noen scoringer utover.

Lenke til kommentar

Vi får det nok hardt på Stadium of Light, men seier er det lov å forvente! Jeg er fornøyd bare vi vinner, men helst med et par mål og at vi avgjør kampen allerede i 1. omgang. Sånne nervepirrende sluttminutter som vi hadde sist mot Everton liker jeg ikke. :) Jeg prøver meg på følgende startoppstilling:

Kuszczak

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Nani

Saha/Tevez - Rooney

Jeg tror at Giggs blir benket til fordel for Nani, og kanskje Saha starter istedenfor Tevez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...