Prusk Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Tror dette er tull. Shaw trenger tydeligvis noen som drar ham i øra - og jeg nekter å tro at Mourinho ikke har tatt opp manglende arbeidsinnsats i kamp og på trening innad tidligere. Shaw har ikke blitt bedre siden han forlot Southampton, og det er 4 år siden. I forhold kjøpesum og forventninger hadde alle trodd at Shaw holdt et høyere nivå i dag enn han gjør. Ja, han har vært ute lenge med skade, men han har heller ikke prestert når han får sjansen. At en omskolert og avskiltet ving holder høyere nivå hver kamp han spiller enn en back som svirrer i landslagsdiskusjonen er egentlig uhørt. Hva Shaw egenlig har gjort for å havne i en landslagsdiskusjon basert på hans spill de siste 2 årene må gudene vite. Han har i alle fall ikke holdt høyt nok nivå i United. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 > Flere engelske medier, deriblant The Telegraph og Sky Sports, skriver at også flere United-spillere reagerer på behandlingen av lagkameraten" Sky Sports - "a source close to" (Shaw), med andre ord ikke en spiller - da hadde de skrevet det. The Telegraph - "it is understood that some", altså har de ikke noen faktiske kilder, men bare spekulerer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Det er selvfølgelig bare tull. Forøvrig er det toppsak på Daily Mail, hvor det også i skrivende stund ligger 13 (!) saker om Jose Mourinho/Luke Shaw på sportsførstesiden i øyeblikket. Det er et bilde på medias enorme apetitt rundt "kontroverser" rundt United. Det er det man får når man er verdens største klubb og har en av de mer kontroversielle managerne. Andre lags fans fråtser og bryr seg ikke stort om kildene, mens noen få United-fans dessverre også biter på. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Tja. Ikke noe røyk uten ild. Det kan selvsagt være tull, men det kan også være et snev av sannhet. Uansett var poenget mitt at når slike type rapporter begynner å dukke opp er det ofte et tegn på at en manager er på vei ut. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 At Mirror og Daily Mail skriver oppspinn er ikkje tvil om. Men når Skysports og Telegraph har lignande artikler blir eg meir skeptisk. Dog, ser ikkje det heilt store problemet med uttalsesane om Shaw. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Er jo helheten rundt JM som er problemet. Kjip taktikk, kjedelig fotball, bomkjøp, spillere som blir direkte dårlig under JM. Uttalelsene angående Shaw er jo bare å tilføye alt annet rundt JM. Jeg klarer ikke å se for meg at han styrer United neste sesong så det blir spennende å se. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Stiller meg i rekken og støtter det Dag Langerød sier her, og se særlig det han sier mot slutten:http://tv.united.no/-hadde-sett-veldig-mye-bedre-ut-hvis-sevilla-ble?_ga=2.260546125.1938925219.1521539238-1860296778.1485990776 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Historien gjentar seg, ja Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Problemet er sammensatt, akkurat det tror jeg få er i tvil om. Mange har vært kritiske til Mourinho siden han kom, jeg er en av dem, og noen har vært konsekvent negativ fra dag én. Noen har vært positive og er generelt mer positive enn andre. Vi er alle forskjellige og ser annerledes på dagens utfordringer enn hverandre. Min mening på selve manageren er at jeg ikke ser noe poeng i å sparke Mourinho hvis ikke styret har en knallsterk plan for framtiden liggende klar. Det er ingen vits i å sparke Mourinho og så stå på bar bakke uten en manager klar. Hvem skal ta over da? Jeg tror Mourinho klarer å snu trenden vi ser og at Manchester United kan bli en skikkelig toppklubb under han. Spillestil: Her er det mest omtalte inni denne tråden siden sesongstart. Det var en rakettstart med den ene storseieren etter den andre, og positiviteten var enorm. Det er faktisk jævlig lenge siden jeg har sett så bra spill fra Man Utd som vi fikk servert de to første måneden av sesongen. Det var moro og en lang rus egentlig! Jeg trodde at det kom til å formdupp slik som alle klubber opplever, for slik fotball er sjeldent bærekraftig over tid, men jeg hadde ikke trodd at de neste 4 månedene skulle bli blytunge. De siste 4 månedene har vi ofte sett: - Et lag som sliter med å være det beste laget (dominere kamper) - Et lag som ikke ser ut til å ha særlig stor evne til å spille angrepsfotball sammen - Et lag som til tider ligger dypt (spesielt mot gode lag) og viser defensivt spill i absolutt verdensklasse. Det har vært ufattelig mange 3-poengere hvor jeg personlig har hatt litt bismak i kjeften etter kampen og ikke klart å være 100% positiv. Jeg elsker å se favorittlaget vinne kamper og ta 3 viktige poeng, men jeg har faktisk innsett at jeg liker enda bedre å se sprudlende angrepsfotball. Det viktigste for fans generelt er kanskje å vinne trofeer, noe jeg er enig i, men jeg savner å bli underholdt. Fotball for meg handler om relasjoner, om "magi", og det å sitte igjen med en følelse av å ha sett noe fantastisk. Var i Liverpool i helgen og fikk sett Salah ødelegge Watford, og jeg hadde det sinnssykt moro. Ikke bare er begge brødrene mine LFC-supportere, men som en "liverpool-hater" fikk jeg se glitrende samhandling og hurtig / moro fotball - noe fotball handler om for meg. Jeg har et klart ønske om å se et mer angrepsrettet Man Utd som kanskje har 10-4 i sjansestatistikk istedenfor 4-4, eller 2-4 til motstanderen. Jeg syns DDG er en fryd å se på og jeg jubler til tider nesten som en skåring når han henter fram den ene redningen sykere enn den andre. Det er tross alt kanskje verdens beste keeper man ser vise sine ferdigheter - RÅTT! Spillestilen er for lite angrepsrettet og samhandlingene for dårlig, dette må rettes opp i framover. Hvorfor varer Man Utds "forumdupp" så mye lengre enn andre lag? Kritikk mot spillerne / Mourinho: Det er ikke bare Mourinhos feil det som skjer på banen. Det er liten giv blant spillerne og det ser til tider ut til at de ikke gidder. Det er selvfølgelig noe som ikke stemmer helt. Derimot syns jeg det er litt merkelig hvor mange spillere som ikke presterer mot maks under Mourinho. Hva kommer dette av? Evner han ikke å motivere sine spillere, eller trykker problemet en annen plass? Hadde jeg vært Chelsea-supporter under deres kamp mot Man City vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Aldri før har jeg sett så umotiverte spillere, og Man Utds spillere har ikke vært på det nivået enda, men jeg syns det er lite glød. Hva skjer med Pogba? Han stinker, og samtidig: hvorfor får ikke Mourinho det beste ut av en av verdens råeste midtbanespillere? Merkelig. Hva skjer med Sanchez? Han har stinket hele sesongen og minner meg egentlig bare om Rooney. Prøver og prøver, men får ikke til å sentre ballen engang. Det er smertefullt å se på, og ikke minst tenke på at United sprengte lønnsbudsjettet sitt for å hente han. En vanvittig skuffelse siden han kom til klubben, men de fleste vet hva som bor i den spilleren! Man får håpe at han våkner og viser fram sine beste sider snart, hvis ikke har Arsenal gjort et briljant bytte. Kritikken rettet mot spillerne / Shaw fra Mourinho: Deilig å se Mourinho komme med litt kritikk. En og annen gang må det være lov for manageren å ta et lite oppgjør med det som har skjedd på banen. Jeg syns han gjorde det på en bra måte, men det må balanseres for at det skal være pedagogisk smart. Akkurat her syns jeg Mourinho er god, derimot: Mourinho trekker av og til ut enkeltspillere for å slakte de i media. Dette har jeg null til overs for. Det er ikke riktig på noe som helst nivå og er kun skadende for klubb / manager / spiller. Det hører hjemme i garderoben og på kontoret. Kritikken, eller informasjonen kan man si, som var mot Shaw nå etter Brighton var ikke over streken. Kunne derimot være unngått. Jeg liker ikke Mourinhos retorikk når det kommer til seg selv. Vi her inne har alltid vist at ingen er større enn klubben, noe SAF alltid sto for, men det gjelder vel manageren også? Mourinho kommer med masse rare uttalelser som bare skaper spørsmål og tvil rundt hans syn på klubben / fansen. "Oppgjøret" etter Sevilla-tapet var rart, og jeg liker ikke hvordan han skal sitte på sin høye hest og vise til hvor dyktig han er. Hold kjeft og gjør jobben, akkurat slik han garantert krever av sine spillere. Måneden som har gått: Jeg er enig med Dag. Det er vanskelig å være negativ når man har vunnet fortjent mot Liverpool og Chelsea, gjort jobben mot CP og Brighton. Tapet mot Sevilla var elendig og det er jeg 100% sikker på at Mourinho også syns. Det jeg derimot tørr å driste meg til å si, er at selv om det har vært mange 3-poengere så har kanskje ikke fotballen vært så god. Jeg tar ikke stilling til om Mourinho sitter som manager etter sesongen eller ikke. Sparkes han fordi styret har funnet en annen vei og plan de ønsker for framtiden: Flott. Sitter Mourinho og styret er overbevisst om at han har staket ut en riktig kurs for framtiden: Flott. Jeg "krever" bare at styret gjør sin jobb og forteller Mourinho hva han skal gjøre. Jeg "krever" at Mourinho gjør jobben sin og forteller spillerne hvordan det skal gjøres. Jeg "krever" at spillerne gjør jobben sin og vinner kamper. Man Utd-supportere har vært latterlig bortskjemte og nå har de andre lagene tatt klubben igjen. Moro for resultatene, og bra for ligaen. Man får være positive for det man eventuelt vinner og slutte å forvente 2-3 pokaler hvert år. Jeg ønsker bare litt mer angrepsfotball, for jeg ønsker å bli underholdt. 7 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Ja, det er jo rart at han har fått sparken da noen ganger nå. Hvorfor har det skjedd når han har vunnet troféer med hver klubb? Hvorfor sparker man en som blir hyllet av fansen og spillerne? Mourinho burde fått diplom for å få sparken i Chelsea og Real, tross alt ingen som har oppnådd det bortsett fra ham.. Benitez var ganske nær, og burde egentlig blitt sparket når han var i Chelsea han også. Kødder du? 1 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 20. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2018 Ja, det er jo rart at han har fått sparken da noen ganger nå. Hvorfor har det skjedd når han har vunnet troféer med hver klubb? Hvorfor sparker man en som blir hyllet av fansen og spillerne?Mourinho burde fått diplom for å få sparken i Chelsea og Real, tross alt ingen som har oppnådd det bortsett fra ham..Benitez var ganske nær, og burde egentlig blitt sparket når han var i Chelsea han også. Kødder du? Nei? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) Jeg var sarkastisk. Endret 21. mars 2018 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2018 Martial og Pogba fortsatt skadet ifølge Deschamps. Sistnevnte fortsatt halvskadd, men ser ut til å rekke landskampen til helga. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Ser vel ut som at dette er nært forestående. Kan bare takke Zlatan for en meget god sesong i fjor - utrolig kult at han lykkes så bra for oss i en sesong hvor vi trengte en sånn type. Etter skaden ble det selvsagt vanskelig å komme tilbake, og da Lukaku ble signert var det vel aldri noen tvil om hvor fremtiden på spissplass lå. Dette er best for alle parter. EDIT: Endret 22. mars 2018 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 Har vært dritkult å se Zlatan i United drakt. Håper han koser seg i MLS og slipper flere stygge skader. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 (endret) Synd han drar, grei sesong i fjor men ikke mer, fikk dessverre ikke det beste ut av han, som han hadde før han kom, han kom for sent til oss. Endret 22. mars 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 Utrolig fornøyd at Zlatan fortsetter å spille. Ikke at jeg følger med på MLS, men Zlatan følger man med uansett hvor han er. Definitivt hatt et godt opphold her i United. Fikk litt kritikk (slik alle stjerner gjør) men alt i alt definitivt levert det man fikk han inn for. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 28 mål på den nesten fulle sesongen han fikk forrige sesong. Utrolig synd med skaden, men bra han ikke legger opp og fortsetter i MLS! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 Digg med den grønne linken til Alessandrini på FIFA? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå