Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 Utdrag fra boken til Özil. Grunnen til at det står i tredjeperson noen ganger er fordi jeg tror det er en avis som har parafrasert delene. Noen som kjenner igjen virkemidlene til Mou etter Sevilla-tapet? 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 Bryr meg helt ærlig ikke om hva Mourinho sier eller ikke sier. Vi har vært vant til dette med fokusforskyvning siden de fleste av oss var barn (altså med SAF hvis noen ikke forstod det!). Det jeg bryr meg om er hvordan laget presterer på banen, og det er litt for mange svake kamper hvor det egentlig bare er flaks eller DDG som skiller oss fra 0 eller 1 poeng. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 Jaja - da var det tilbake til å holde med Juve og Buffon igjen i CL. Det blir vel Bayern og jupp som tar det i går. Og det er for så vidt bedre enn City, Liverpool eller noen av de spanske. Rart dette med "sacrifies dignity to protect players". Det spørs om Shaw var enig i det i starten.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Hva med Sarri? Jeg forstår ikke alt dette Sarri-elskende greiende som foregår i disse dager. Det foregår stort sett utenfor Italia da. I Italia har man gjennomskuet ham. Fyren har vunnet null. I år, som var det store året Napoli skulle vinne scudettoen har han kastet både CL (EL) og Coppa Italia på båten for å ta scudettoen. Det bottler de også. Han makter ikke rotere på laget, gjør kun utskiftninger ved nødvendighet og skifter ikke formasjoner. Fyren er en gigantisk choker. Så kan man si at hans passmaps er fine osv. Det spiller jo ingen rolle. Hvis man ser på stallen de har så skal de jo være der de er. Jeg anser han som en medioker manager. I England hadde det blitt katastrofe. Ikke minst fordi han har en steinaldermentalitet og kom med homofobe kommentarer til Mancini. Det hadde sikkert den engelske pressen hatt en field day med. Hvis man bare skal ta en kar som sigger på benken fordi det er kult kan man like gjerne ta Zdenek Zeman, han er jo fet i tillegg! Endret 16. mars 2018 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 De 15 minuttene på pressekonferansen i dag er noe av det beste jeg har hørt. #MyManagerAlways 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 Nydelig pk fra Mourinho i dag! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 Liverpool møter City. Det var da enda godt, blir vi garantert kvitt ett lag i kvarten i CL. Den tar vel City ganske greit. La oss ikke bli helt Liverpool-supportere a.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2018 Lol, den satt! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2018 Så dårlig stemning etter forrige kamp at det ikke er kamptråd i dag engang? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2018 Neida, bare litt treig i dag. Her 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Jeg fikk ikke sett kampen i dag. Noen som kan oppsummere? Hvorfor ble Shaw tatt av etter 46 minutter? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Det ble han ja. Kort oppsumert: litt treg kamp der United vinner. Litt sånn; "vinner på en dårlig dag"-kamp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Altså det samme som det vi har blitt vant til å se siden jul omtrent bare at vi vinner. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Det kan vel ikke kalles en dårlig dag lengre, det er mer normalen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Enig, er jo stort sett bare dårlige dager de siste mnd. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Mourinho er så ufyselig med egne spillere at jeg blir kvalm. Uttalelsene i går var egentlig bare dråpa som fikk begeret til å flyte over for min del. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Det begeret ditt har det fosset ut av i hele sesongen 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Mourinho hadde fullstendig rett i alt han sa om spillerne i går. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2018 Det er jobben hans å forsvare spillerne sine, ikke sutre over dem til pressen. Usmakelig fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå