Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Tror ikke det hjelper så mye at Keane vet hvordan Ferguson tenker. Det som kan være en fordel for Sunderland er at Keane sannsynligvis kommer til å piske opp spillerne til å gjøre alt de kan og litt til, for å slå gamleklubben. Uansett så er et tap for Sunderland ekstremt usannsynlig. Men det kunne jo også ha blitt sagt om Bolton.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter med en følese av at vi alltid spiller dårlig mot Bolten, men har ikke fakta. Vi burde så absolutt slå Sunderland, tror ikke vi burde frykte Kean så mye, han er en veldig uerfaren manager foreløpig så vi burde ikke ha problemer. Uansett hvor mye han vet om hvordan SAF tenker.

Tror dette kan bli en bra kamp. Gleder meg :)

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar
Jeg sitter med en følese av at vi alltid spiller dårlig mot Bolten, men har ikke fakta. Vi burde så absolutt slå Sunderland, tror ikke vi burde frykte Kean så mye, han er en veldig uerfaren manager foreløpig så vi burde ikke ha problemer. Uansett hvor mye han vet om hvordan SAF tenker.

Tror dette kan bli en bra kamp. Gleder meg :)

Jeg tror nu at de vinner jeg også da, gleder meg til å se 5-0 2.juledag på text tv

Lenke til kommentar

Sunderland skal vi ta. Alt annet er skuffende. Regner med at de legger seg bakpå. Så er det opp til oss å bryte dem ned... Kan bli tøft nok det, for all del, men Sunderland er lag vi skal ta.

Angående statistikk diskusjonen, må jeg si at scouserene har forventninger. Nesten verre enn folka her inne også :)

Ellers så synest jeg det var litt interesant for et par sesonger siden. Vi var tittelforsvarere og ting gikk ikke så bra. Chelsea var nyrike og utilnermelige. Men poengmessig var vi nesten på samme nivå som sesongen før da vi ble mestere, men vi log på 3 plass på tabellen. Mange rev seg i håret over hvor mye dårligere vi er blitt......

Lenke til kommentar
(...) Pluss at jeg fikk beskjed fra besteforeldrene mine at vi skal kanskje til OT neste sesong :D

Off-Topic er jo ikke sååå langt fra Sport og Fritid, du kan vel reise dit alene?

Hadde tenkt å si årets spøk hittil før jeg kom på at det var juleaften i går, og ikke nyttårsaften og at vi fortsatt er i 2007. :)

Lenke til kommentar
Hvor kjøper dere Man Utd-drakter på nett? Jeg er ikke medlem av United.no, men jeg kan jo bli medlem om det er grei rabatt i webshoppen der.

Goscinny :xmas:

Ingen dum idé å bli medlem av supporterklubben. I alle fall hvis du først har bestemt deg for å bestille fra den siden.

Hvis ikke så har du Torshovklubb.no som er en kjempefin side. Veldig gode priser og rask levering.

Også har du Unisport.dk som er min favoritt. Det eneste er at du må som regel betale toll, og da kan du like så godt bestille fra torshov. Den tollen er svært irriterende! Tror kanskje torshov blir billigst nå. Siden prisene på united.no er veldig dyre, spesielt tall og bokstaver.

Lenke til kommentar
Hvor kjøper dere Man Utd-drakter på nett? Jeg er ikke medlem av United.no, men jeg kan jo bli medlem om det er grei rabatt i webshoppen der.

Goscinny :xmas:

Medlemsskapet koster 180 kroner i året. Det varierer litt hva man får i rabatt, det kommer ann på om du skal ha hjemmedrakt, med kort arm eller lang, bortre drakt eller tredje drakten, hvilket navn tall, PL eller CL merke osv...

Er bare å ta en titt på United.no så ser du hva man får i rabatt få de forskjellige tingene. Men med et medlemsskap så vil du også få 8 utgaver av US i posten i året og det er jo verdt prisen alene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...