Tåkefyrste Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg hadde saksøkt Wenger for traumer hvis jeg måtte ha sett flaska deise i bakken etter sparket. Heldigvis viste de ikke akkurat det på video. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Tre siste: Seier mot Chelsea, CP borte og LFC. Hører ikke mye kritikk mot Lukaku (som er verdens verste spiss), Mourinho (som er verdens verste manager) m. fl. Vi har solid kvalitet i laget, selv uten Pogba. Jeg ønsker å se mer av Sanchez, dog. 5 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Gidder ikke å gjenta det samme om og om igjen, blir så jævlig kjedelig. Veldig god offensiv førsteomgang og enormt solid defensiv andreomgang. Bra taktikk i dag, og akkurat som mot Chelsea, bra kamp! 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Tja om man skal kritisere noe så er det at vi til tider blir overkjørt (selv mot CP), men vinner grunnet mer effektivitet foran mål enn motstanderne. Jeg ønsker å se laget mitt fremstå som mer dominerende. Mot liverpool f.eks så har de ballen mest, og får hele 13 cornere mot 1 for oss, men allikevel så er det vi som er mest målfarlig, og vinner fortjent, men det gir en litt flau ettersmak i munnen at vi ikke eier spillet mer på hjemmebane mot et ganske tafatt liverpool. Men alt i alt så er jeg så klart fornøyd med seier, slik som de fleste andre, derfor er det lite kritikk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ønsker også å se mer av Sanchez offensivt, men i dag gjorde han en helt vilt god innsats over hele banen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Det er sagt mange ganger før, men Mourinho skaffer resultater, ikke festforestillinger. Solid taktisk seier i dag. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Eneste som mangler er å få laget høyere opp på banen. Kan ikke spille slik som vi gjorde i andre omgang. Mot gode lag så vil det straffe seg 3 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ekstremt digg med seier i dag, og kirsebæret på toppen er å se Moyes-effekten i full sving hos West Ham. Blir en bra helg, dette. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hører ikke mye kritikk mot Lukaku (som er verdens verste spiss), Selvfølgelig hører du ikke mye kritikk mot Lukaku som har vært veldig, veldig god i det siste. Han har til tider vært skandaløst ræva, og da har han fått kritikk, med rette. Ellers alltid nydelig å slå Liverpool. Som vanlig er det jo fordi dommerne elsker United og hater Liverpool, ikke fordi United er et bedre fotballlag, men det får vi leve med 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Eneste minus i går var hvor lavt vi lå til tider i andre omgang. Skulle gjerne sett at vi satt presset høyere i de periodene hvor vi lå med 8 mann på egen 16 meter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Marcus Rashford ass, vi er så jævlig heldige som har den gutten i klubben. Husker det var heftig debatt her inne om hvem som var det største talentet, Rashford eller Iheanacho, litt morsomt å tenke tilbake på nå. Mål i debuten i Champions League, Europa League, Premier League, FA-cupen. Matchvinner mot Arsenal, City og Liverpool. Vokst opp et steinkast fra Old Trafford, og bare 20 år gammel. Allerede en legende. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Rashford har en lang vei å gå fortsatt. Råtalentet er helt sinnsykt, men at vi produserer en verdensstjerne fra egne rekker tror jeg ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Allerede en legende, noe overdrevet utsagn. Digger Rashford, men som Banan sier så har han en lang vei å gå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Noe overdrevent selvfølgelig, men refererte jo til sangen. Men er vel ikke alle her som har vært på match denne sesongen enda Endret 11. mars 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Fengene låt, gått i repeat Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 En legende ja, det blir å misbruke det uttrykket, men han kan fort bli det! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Om karrieren hans plutselig skulle gå i dass, så vil han likevel bli husket som en som senket Liverpool. O´Shea har jo den statusen enda Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Karrieren til Oshea gikk da ikke i dass? Ble en veldig god squadplayer og en favoritt blant fansen Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Gikk ikke O'Shea til Sunderland? Er vel synonymt med dass det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå